www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Jun 03, 2024 10:36 pm
Busje bijgekocht (trapke blijft)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Martenni
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 17-1-2004
Berichten: 813
Woonplaats: Kalmthout

BerichtGeplaatst: Di Feb 14, 2006 2:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Knap busje man !
Maar ik zou wel 2 keer nadenken over wat je ermee gaat doen. Als hij zou goed is als hij eruit ziet, dan zou ik het zonde vinden om hem volledig te restaureren. Ik vermoed dat hij nog in eerste lak staat, en dat er nog niet veel aan geprutst is ?
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Josvandegalaxy
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 1477
Woonplaats: Wanzele

BerichtGeplaatst: Di Feb 14, 2006 4:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

da dacht ik ook zo, maja, tis ni al goud wa blinkt, en fotos blinken nogal vaak Cool
_________________
praise the lowered...

sure, volkswagen made cars after 1967, but who cares???

http://josvandegalaxy.skynetblogs.be

proud member of the M!LF
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Antonio




Geregistreerd op: 27-10-2004
Berichten: 92
Woonplaats: overijse

BerichtGeplaatst: Di Feb 14, 2006 4:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vetten bak
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
1200luxe



Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 90
Woonplaats: Keerbergen

BerichtGeplaatst: Di Feb 14, 2006 8:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ze is al bijgewerkt op een aantal plaatsen aan de carosserie precies met rivetten, en hier en daar overschilderd en die verf kan je eraf prullen. er is nog een bank bij maar weet niet of ze origineel is. wat ontbreekt zijn de buitenspiegels de zekeringen en de banken vanachter.

@ busje komt zo: zaal er eens wat foto's van maken. weet niet of dat origineel is en de eigenaar beweerde dat ze 11 plaatsen had??? kan dit?

@ martenni: hoe bedoel je? rat rijden dan of roest weg schuren en er iets over spuiten?

nog wat foto's
greets Dirk
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
theVWbarn
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor



Geregistreerd op: 3-10-2004
Berichten: 6292
Woonplaats: Hulst

BerichtGeplaatst: Di Feb 14, 2006 9:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

SCHITTEREND !!!! Echt de MAX
_________________
Meer info en foto's contacteer ons via thevwbarn@outlook.com of via Facebook: https://www.facebook.com/pages/The-VW-Barn/215074978668921?ref=hl
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
vwpatje
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 13-12-2003
Berichten: 1002
Woonplaats: wuustwezel

BerichtGeplaatst: Di Feb 14, 2006 10:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

schun materieel zenne, Cool

weeral ne bus erbij se, tgaat ier stillaan nog nen echte BUS-site worden. Mr. Green
Vind da zeker niet erg, tja busjes zijn gewoon "in" tegenwoordig. Rolling Eyes
Ookal is een originele kever net zo mooi Wink

hou ons op de hoogte van dit geweldige project.

greetz
patje

_________________
T4 engine@bus
MEMBER OF THE JUPTEAM
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: -36
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Wo Feb 15, 2006 8:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er nog vreed gezond uit. Heel mooi met de kleine achterklep.
't Zal idd wel nen 11-plaatsen geweest zijn.
Trek es wat fotokes van die bank.
Busje met heel wa potentieel, en waar of hoe hebt ge da op de kop kunnen tikken???
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Martenni
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 17-1-2004
Berichten: 813
Woonplaats: Kalmthout

BerichtGeplaatst: Wo Feb 15, 2006 8:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

1200luxe schreef:
@ martenni: hoe bedoel je? rat rijden dan of roest weg schuren en er iets over spuiten?


Rat zou ik het niet noemen. Patina is een mooiere naam Wink

Ik bedoelde maar : Een volledige restauratie kost een pak geld, en het resultaat is een busje dat er uitziet als een nieuw, maar dat waarschijnlijk niet veel origineel patina meer bezit : nieuwe lak, nieuwe chroom, nieuwe rubbers, nieuw interieur, ... en al het originele is weg Sad
Het alternatief is : zoveel mogelijk originele elementen behouden. Dus enkel repareren wat gerepareerd moet worden. Blutskes wegwerken indien mogelijk. Originele lak zoveel mogelijk behouden, eventueel op sommige plaatsen bijspuiten. Origineel interieur behouden, enz.
Dit kost veel minder dan een volledige restauratie, en je behoud de 'feeling' van een autentieke bus. En je kan er waarschijnlijk veel eerder mee de baan op.

Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke smaak. Het is jouw busje; je doet ermee wat je zelf wilt Cool

Veel succes ermee. Foto's zijn altijd welkom Wink
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
nr 11



Leeftijd: -34
Geregistreerd op: 8-2-2004
Berichten: 775
Woonplaats: putte

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2006 9:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dirkske,

Kent ge die spreuk : ge moet nie schoon zijn voor chance te hebben.

Hebt ge nu al de boerderijen afgelopen de laatste zes maanden?
Per ongeluk geen keverke tegen gekomen?


stef
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
1200luxe



Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 90
Woonplaats: Keerbergen

BerichtGeplaatst: Zo Feb 19, 2006 1:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

eerst en vooral bedankt voor de toffe reacties. ik ben er nog niet uit of ik nu de patina zou laten, of ze helemaal opnieuw doen...

@busje komt zo: kheb via via een gouden tip gekregen, gaan zien en na wat onderhandelen heb ik ze kunnen kopen van eerste eigenaar. hij was bouwaannemer en zijn werkvolk reed niet graag met dat busje omdat het het niet rap genoeg ging en daarom heeft hij het in 74 aan de kant gezet en een t2b gekocht.

@nr11: nee, geen keverke tegengekomen...
heb idd veel geluk op die mannier een bus te vinden.

nog wat foto's van de bank en het opstapje...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group