www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Mei 20, 2024 8:07 pm
Top Chop keuring
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
notchback'68
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 787
Woonplaats: Shanghai

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2005 11:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb de oplossing!!! Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
(denk ik toch)

Héél simpel: Je laat gewoon de (vorige) eigenaar naar de keuring gaan en hij moet daar een "keuring voor verkoop" vragen. Je kan afspreken dat jij bijvoorbeeld de keuring betaalt. In het slechtste geval ben jij 32 euro kwijt. Sad Maar voor je droomwagen moet je je soms iets riskeren!
Op die manier ben jij zeker en kan hij u geen blaaskes wijsmaken. Ma da moet hij natuurlijk wel willen doen he....

Allee, 't is maar een gedacht he...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverzot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 28-3-2004
Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2005 11:16 am    Onderwerp: re Reageer met quote

nogal moeilijk als t echt om die kever van Mol gaat, is een gewonnen keverke met wss niet echt te achterhalen vorige eigenaar, is wss al jaren uit verkeer ook, dus als die vorige eigenaar op papier toch nog gevonden word zal die niet bereid zijn dat te doen

stel ik verkoop nen kever: na vier jaar staat er hier eene aan men deur met nen chop kever, die totaal niet gelijkt op wat ik ooit verkocht heb, wagen is in tussen tijd paar keer van eigenaar veranderd geweest toch nooit ingeschreven. En die mens komt vragen of ik der mee wil naar de keuring gaan?? No Way José

ik zou proberen oldtimer zoals al de andere gechopte keverkes, nen speedster ziede ook nie rijden zonder O plaat, als je uw keverkes wil veranderen (wat u goed recht is volgens mij) moet je der maar rekening mee houden dat dagelijkse keuring "bijna" onmogelijk word
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Hot Rod




Geregistreerd op: 19-1-2005
Berichten: 14
Woonplaats: Limburg

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2005 3:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

K zou al content zijn met oldtimer keuring, ma in diest zeggen ze da k het kan vergeten.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
notchback'68
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 787
Woonplaats: Shanghai

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2005 4:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@ keverzot: je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel natuurlijk het volgende: de eigenaar van dit ogenblik moet naar de keuring gaan he, natuurlijk niet die van zoveel jaar terug. Dat zou wat gek zijn natuurlijk. Er is toch iemand eigenaar op dit ogenblik? Rolling Eyes Maar als die eigenaar (van nu dus) er vanaf wilt moet hij ook maar wat moeite doen en naar de keuring gaan. Als je een 'gewone wagen' koopt (bij particulier of garagist), doe je het (in principe) ook zo he. Op die manier ben je minstens 1 jaar op je gemak.

Grtz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Hot Rod




Geregistreerd op: 19-1-2005
Berichten: 14
Woonplaats: Limburg

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2005 7:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

K moet m pakken zoals hij op de foto staat en zo geraakt die zeker nie door de keuring: geen spatborden, geen achterlichten, geen pinkers, trompet op de carbu, geen potten enkel stinger....

Hij heeft geen tijd om dit allemaal nog te doen.

Welke kassen en chasis kunnen gewisseld worden? Kan k es op zoek gaan nr iemand die eventueel wil helpen voor het geval da ze het toch zien.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Pee
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 23-8-2004
Berichten: 519
Woonplaats: Wellen

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2005 7:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vanwaar in limburg zijt ge?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Hot Rod




Geregistreerd op: 19-1-2005
Berichten: 14
Woonplaats: Limburg

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2005 7:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Van Jeuk Laughing Laughing Laughing Laughing
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Pee
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 23-8-2004
Berichten: 519
Woonplaats: Wellen

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2005 7:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

da is nog nie zo ver van hier, als ge hem hebt zal ik eens langskomen Very Happy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Hot Rod




Geregistreerd op: 19-1-2005
Berichten: 14
Woonplaats: Limburg

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2005 7:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wink Very Happy

... eerst zien hoe we da voor de keuring gaan doen, ma k neem aan da ze nie in de rij gaan staan om mij een kas te lenen Crying or Very sad
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
65erke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 11-5-2004
Berichten: 2494
Woonplaats: tienen

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2005 8:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
van station naar station rijden tot ge regens gekeurd geraakt zal ni gaan want eens ergens afgekeurd moet ge naar hetzelfde station voor een herkeuring


dees klopt niet ik was ook afgekeurd me de kever en ben ngewoon naar ander station geweest het feit is wel da ge u volledig moet late keure en ni herkeure op de punte waar hem afgekeurd was ... groetjes

_________________
'67 Splash sunroof
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group