www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Jun 17, 2024 5:18 pm
Vraagske oldtimerkeuring
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Le Coiffeur
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 13-10-2004
Berichten: 250

BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2005 3:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@Globetrotter: Het is mogelijk voor een oldtimer op uwen naam te staan hebben zonder dat er een dagelijks voertuig op uw naam staat, bij mij was het ook zo. Gewoon door't feit dat mijnen dagelijksen otto niet op mijnen naam stond. Maar der dagelijks mee rondcruisen deed ik dus ook niet met den oldtimer, want hoe komt het dat er nu controle is op O-platen. Dat is door mannen die gewoon nen oldtimer kochten, veelal youngtimer(just 25jaar), en der dan maar gewoon mee rondtuften als dagelijksen otte, is lekker goedkoop rijden hé das zeker. Maar ja, de mannen van't warm water hebben ook ogen in hunne kop hé, en 't is zoals altijd hé, de goede moeten het dan met de slechte bekopen. Dus zoals de meesten onder ons waarbij het begint te kriebelen als't keer schoon weer is een keer den oldimer pakker, dat we dan't slachtoffer zijn van gefrustreerde warmwaterverkopers. Dus mocht ik van u zijn zou dienen otto toch gewoon dagelijks keuren. Heb er zelf al zitten aan denken voor ook kever dagelijks te laten keuren, questie dat ge kunt bollen zoals ge wilt, zonder dat ge bij wijze van spreken over uwen schouder moet zitten kijken
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Globetrotter



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 15-10-2004
Berichten: 62
Woonplaats: Merksem

BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2005 4:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Alle dan denk ik dat het het beste is dat ik hem toch maar ga laten keuren als daily driver.

Want het zou weer moeten lukken dat er just ne clown tegen rijd als ik eigenlijk ni mag rijden. Word dan wa meer sleutelen op de barn mor da kan plezant zijn e.

Alvast merci e gasten.

_________________
Herbie rocks
'75 1300 groen
'74 1200 rood
Member of the VW barn
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group