www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Jun 04, 2024 7:14 am
mijn 65'er project
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
berten
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 15-12-2004
Berichten: 2636
Woonplaats: Pulle

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2005 12:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

leuk karreke!
als ge daar mee klaar zijt... ik heb hier ongeveer t zelfde werkske staan mor dan int kwadraat! Wink

_________________
geinspireerd door de Ferre...
77er german look ...
mijn project: http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=34286&start=0


-Waardebepalingen voor 2ehands voertuigen & oldtimers-
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
black beauty



Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 3-5-2005
Berichten: 16
Woonplaats: eekhout 57,9620 zottegem

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2005 1:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

schoon beesteke,zulle...
veel sterkte bij het opknappen ervan.

cindyke.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Flip
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 3-5-2005
Berichten: 226
Woonplaats: Kapellen (Belgium)

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2005 1:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vooral foto's van hoe je de kas eraf gaat hale Smile

Mij staat dat ook nog te wachten Razz Razz

Veel plezier,
Flip

_________________
Baja + ovaal (1955) ::: resto :::
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
type14
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 319
Woonplaats: NIJLEN

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2005 1:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Merci voor de positieve respons iedereen!

Ik zal straks nog wa foto's uploaden van de rotte plekken in de carrosserie...Heeft er iemand ervaring met de inlasstukken van BBT?? Zijn die goed genoeg, en dan vooral de complete langsdrager met verwarming...

Frederick
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
type14
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 319
Woonplaats: NIJLEN

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2005 3:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ok, UPDATE

Om te zien of de tank verstropt zat hebben we een externe tank op professionele wijze gemonteerd Smile

Het betrefd een honda ZB tank...brandblusser heb ik tussen men benen geklemd gehad tijdens het rijden Wink

Verder kan je zien hoe we de flank achter de passagiersdeur hebben opgeschuurd, de onderste 10cm zijn compleet verroest, evenals de langsdrager zowel de buitenkant (waar de treeplank aan hangt) als de binnenkant...op één of andere manier heeft die wagen daar vroeger veel water gepakt...misschien door een slechte restauratie?

Voor de rest is hij goed, gezonde platen en een volledig nieuwe voorkant zit er al in...check for your self Wink










Greetz

PS: Weet er nu iemand iets over die inlasstukken van BBT
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
de vos



Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 15-3-2005
Berichten: 46
Woonplaats: buggenhout

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2005 5:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

toffe kevertje
de stukken die ik al gelast heb van bbt pasten redelijk goed
inverbandt met dat stralen ik denk dat ge eerst best u kas laat stralan alleen wa ze rot is dan stukken in last en dan op nieuw laat stralen zo werk je steeds op gezond plaatwerk wat de kans op roesten nadien aanzienlijk vermindert en als het schilderwerk gedaan is dan de hole ruimten is goede in waksen zo zit je voor jaren goe

_________________
cabrio '76
kever '72
kever '64
www.customcreations.be
www.uwreclamenu.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
type14
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 319
Woonplaats: NIJLEN

BerichtGeplaatst: Do Jun 09, 2005 8:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey iedereen

We hebben nog wa verder gedaan aan de kas en er is een afspraak gemaakt bij de zandstraler om te stralen en te metaliseren...

Maar eerst ga ik een weekje naar Egypte met het lief, yeah baby!!!!! Smile

Dus tot volgende week mannen!

Frederick
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
berten
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 15-12-2004
Berichten: 2636
Woonplaats: Pulle

BerichtGeplaatst: Do Jun 09, 2005 8:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kzou ook eerst de rotte plekken late stralen, dan oplassen en dan terug volledig laten stralen en metaliseren!
inlasstukken van bbt zijn goe ja, da past (heb alleen ervaring met bodemplaat momenteel)

vet karreke bij de weg!! ne ragtop...kwijl

_________________
geinspireerd door de Ferre...
77er german look ...
mijn project: http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=34286&start=0


-Waardebepalingen voor 2ehands voertuigen & oldtimers-
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
type14
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 319
Woonplaats: NIJLEN

BerichtGeplaatst: Ma Jun 20, 2005 7:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

hallo iedereen!

Kben terug van Egypte! Ben wel blij da'k terug ben...een hele wek in 43 graden is iets teveel van het goede vind ik!

We hebben de binnen kant van de kever al wat gestript, dit wil zeggen, alle matten. T'ziet er niet zo heel goed uit...

Langs de onderkant van de wagen zien de bodemplaten er als nieuw uit...volledig strak en niets van roest ofzo...maar langs de binnekant zijn ze wel verroest en begint het metaal te barsten...Ook ligt er op sommige plaatsen zo'n dikke zwarte brij op waar je met je nagel kan indrukken, wat is dat?

Kheb nog een vraagje: Hoe haal je op verantwoorde manier je ramen uit je wagen? Smile

Frederick
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
berten
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 15-12-2004
Berichten: 2636
Woonplaats: Pulle

BerichtGeplaatst: Ma Jun 20, 2005 8:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

voor de ramen er uit te halen heb ik de rubbers kapot gesneden, en dan trap je die voorzichtig van binnen naar buiten uit (wel zien dat iemand de ramen tegenhoud!) wanneer de de ramen terug steekt, zal je waarschijnlijk wel nieuwe rubbers steken zeker!
die zwarte vetzakkerij die op je bodem kleeft is "tegen t roeste" best kunde eerst een grof deel met een plamuurmes of iets dergelijks wegkrabben en t laatste kan je (met benzine of thinner dacht ik) oplossen en schoon wrijven met een doekske! helemaal opt einde kunde met nen draadborstel het metaal nog bloot maken, maar begin ni in de vetzakkerij met nen draadborstel, want dan smelt dat en hangt alles vol met gesmolte vetzakkerij!!!
ik spreek uit ervaring Laughing

succes der mee

Berten

_________________
geinspireerd door de Ferre...
77er german look ...
mijn project: http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=34286&start=0


-Waardebepalingen voor 2ehands voertuigen & oldtimers-
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group