www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mei 23, 2024 4:23 am
Zandstraalset voor hogedrukreiniger
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Y-181




Geregistreerd op: 13-3-2004
Berichten: 49
Woonplaats: tussen de bergen

BerichtGeplaatst: Di Apr 27, 2004 3:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

We hebben ooit mn velgen gestraald met een zware compressor met zand en water, alle verf was er wel af maar ze sloegen nadien roest uit, dat heb ik met schuursponsjes moeten verwijderen en dan gelukkig vlug een antiroestgrondlaag opgezet, er is nooit roest doorgekomen.
Ik vraag me af of een karcher krachtig genoeg is om alle verf weg te krijgen.
Ik heb gehoord dat er een firma rond Aalst is die je velg voordelig straalt en galvaniseerd. Als je wil vraag ik eens meer uitleg of het adres.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Di Apr 27, 2004 3:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Y-181, ik ben daar wel in geïnteresseerd, kan je dat adres of telnr eens geven aub?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
JHC
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: Di Apr 27, 2004 3:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zanstralen geef je het best uit, voor de prijs moet je het niet laten, en plaatwerk laat je nog altijd beter doen door een proffesionel (die weet hoe hij plaat moet stralen).

Ik ga altijd bij een straler in de buurt en die man heeft al een 6-tal kevers voor mij gestraald, gewoon perfect.

Heb maandag een 60 teruggehaald van bij de straler, volledig binnen en buiten, onderaan enz... inclusief spatborden, kofferkleppen en deuren plus nog een berg losse stukken, prijs: 400 euro.

Daarvoor kan je het zelf niet beginnen doen Cool
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
keverke68
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 14-1-2004
Berichten: 1492
Woonplaats: merelbeke

BerichtGeplaatst: Di Apr 27, 2004 3:50 pm    Onderwerp: stralen Reageer met quote

jouw y-181 kun je mij ook dat adres en telefoon thanks
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Y-181




Geregistreerd op: 13-3-2004
Berichten: 49
Woonplaats: tussen de bergen

BerichtGeplaatst: Di Apr 27, 2004 4:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vraag het na en zet het zo vlug mogelijk op deze site.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
David
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 684
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: Di Apr 27, 2004 5:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

collegae,

ben ongelooflijk euforisch want, mijn kas is net terug van het zandstralen en ik ben bijzonder tevreden. Hier een lijstje van alles wat ik al hebben laten zandstralen met +/- de prijs:

bodemplaat zandstralen + metaliseren € 200
vijf velgen zandstralen en poedercoaten € 250
kas, vier spatborden, koffer- en motordeksel laten zandstralen, metaliseren en laten spuiten in epoxy-primer € 800

alle kleinere onderdelen van kas en bodem heb ik zelf gezandstraald, met wit zand en een compressor op een constante druk van 7 bar. De compressor zelf heeft een vat van 200lt. (debiet is het belangrijkste bij het zandstralen, na geduld althans)

'k Denk trouwens da'k zal moeten zoeken naar een onderdeel aan of op mijnen kever die niet gezandstraald is!

Ga nu proberen wa foto's van mijn kas op deze site te zetten.

.... en nu hopen da'k bol tegen Francorchamps......!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
graszybug
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 4-2-2004
Berichten: 2659
Woonplaats: get in de belgique

BerichtGeplaatst: Di Apr 27, 2004 5:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hi all,

voor die 1250 euro die je hebt uigegeven doe ik het toch allemaal zelf hoor....
zeker als ik voor een kas en alle onderdelen zoals velgen,deuren enz enz kan stralen voor max 140€!!!!

weer meer als 1000€ uitgespaard...

greetzzz

_________________
clean!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
David
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 684
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: Di Apr 27, 2004 5:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

....das waar, da's inderdaad een groot verschil!
MAAR, kan je ook metaliseren? poedercoaten? onmiddellijk spuiten?

voor het zandstralen op zich betaal je inderdaad alles bij elkaar niet zoveel, en geloof me ik heb ook geprobeerd het zelf te doen, maar dat duurde veel te lang EN je moet na het zandstralen ook onmiddellijk kunnen spuiten.

nu, als jij bovengaande allemaal - even kwalitatief - kan voor een habbekrats... dan mag je mij onmiddellijk je adres geven en dan staan er direct nog een paar kevers klaar om te zandstralen?! Laughing
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
graszybug
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 4-2-2004
Berichten: 2659
Woonplaats: get in de belgique

BerichtGeplaatst: Di Apr 27, 2004 8:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

yep
spuiten doen we ook zelf
hier huur ik een beetje verder een spuitcabine voor de prijs van 25€ per uur
bakken en alles in
metalliseren kan ik ook laten doen tegen een goed prijqsje en mijn kevertje wordt voor slecht 75€ kopleet gelast ook nog eens.....

jammer maar helaas kan ik deze laatste 2 echt niet zeggen hoe of waar of tis voor mij ook gedaan....

de rest is vrij om te gebruiken...

greetzzz

_________________
clean!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Splitbus




Geregistreerd op: 12-7-2005
Berichten: 4
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Wo Jul 13, 2005 12:51 am    Onderwerp: zandstralen Reageer met quote

Hoi iedereen

Ikzelf heb ook een zandstraalpistool op luchtdruk ,en moet zeggen dat het goed werkt voor velgen ,en andere voorwerpen om mee te stralen ,het hangt natuurlijk af of je met ijzer ,en of glasparels ,daar zit een groot verschil in grofheid en afwerking van je te stralen voorwerp .

Als het voor een klein oppervlakte is zou ik het eventueel wel kunnen doen voor je ,maar stuur eerst aub een mailtje naar me ,wat je eigelijk wilt laten zandstralen .

Grtz Splitbus
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group