www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Jun 03, 2024 9:38 pm
vw t2a tintop Westfalia - nieuwe hemel en gordijntjes
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jens_Dax



Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 28-10-2010
Berichten: 29
Woonplaats: wijnegem

BerichtGeplaatst: Ma Jun 19, 2017 9:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zooooooot! Was ze maar verlaagd, dan viel den blok niet van zo hoog hèhè! Sjapo wel van alles hoor! En mooie motor! Zal wel leuk rijden...
_________________
'T kot....
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
nick88
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 21-5-2009
Berichten: 739
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2017 6:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jens_Dax schreef:
Zooooooot! Was ze maar verlaagd, dan viel den blok niet van zo hoog hèhè! Sjapo wel van alles hoor! En mooie motor! Zal wel leuk rijden...


Idd ik werd ZOOOOT! De bus heeft achter verstelbare veerplaten, maar gelukkig hangt ze niet te laag want motor heeft net de grond niet geraakt, uitlaat wel ...

_________________


- vw kever '67 (sold)
- vw t2a tintop westfalia '70
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kevinbuske
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 8-1-2004
Berichten: 2219
Woonplaats: zoersel

BerichtGeplaatst: Wo Jun 21, 2017 9:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hij zit al terug op zen plaats hoor .
Paar krasjes onderaan op de uitlaat maar verder geen schade .

Morgen kleppen stellen en nieuwe olie Wink

_________________

1963 so35
1967 notchback

WWW.THEDUBCAVE.BE

https://www.facebook.com/Aircooled.VW.Restoration/?ref=aymt_homepage_panel
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
nick88
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 21-5-2009
Berichten: 739
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Di Aug 08, 2017 8:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ondertussen zijn we enkele weken verder maar heb niet stil gezeten ...
Heb een trekhaak geïnstalleerd van autocraft, perfect passing zonder iets aan te passen en kwaliteit! Dus een echte goede plug and play.
Morgen ga ik de 7 polige stekker aansluiten, heeft iemand dat al gedaan bij splitbus of t2a? Tips?
Vandaag ook samen met de vriendin een volledig nieuwe hemel gestoken.
Berkenhout triplex van 3,6mm dik. Wij zijn tevreden met resultaat!
Ook heeft de schoonmoeder gordijntjes gestikt die we vandaag, nadat we de rails hebben gemonteerd, hebben gehangen.

_________________


- vw kever '67 (sold)
- vw t2a tintop westfalia '70
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
nick88
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 21-5-2009
Berichten: 739
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Di Aug 08, 2017 8:41 pm    Onderwerp: Nieuwe hemel en gordijnen Reageer met quote

...
_________________


- vw kever '67 (sold)
- vw t2a tintop westfalia '70
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
the dominator
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 5-1-2011
Berichten: 86
Woonplaats: Wolder-Maastricht

BerichtGeplaatst: Wo Aug 09, 2017 8:30 pm    Onderwerp: Re: Terug begonnen... Reageer met quote

nick88 schreef:
Na een maand rusten met een uitgetrokken kruisband (bleek toch niet gescheurd te zijn), er terug ingevlogen.
Bus is terug van de lasser, dikke merci aan SCP voor het top resultaat Wink
Foto's volgen nog ...
Ondertussen is er een leuke verrassing naar boven gekomen waar ik voorhand niet aan dacht. De motorsteun, die gaan we zelf moeten maken daar er nooit een type 4 in een t2a gezeten heeft. Maar daar zijn we mee bezig Wink


Hoe heb jij de motorsteun aangepast voor de type4?

Wij hebben voor de mijne de originele aardig verbouwd.


Heb nu rubbers erin zitten met boven en onder draadbussen erin, dus boven en onder boutje erin en het geheel zit perfect vast.

_________________
54er iceland green oval, genieten!
72er Notchback, genieten!
67er T2A candywaxred en chestnutbrown genieten
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
nick88
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 21-5-2009
Berichten: 739
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Wo Aug 09, 2017 10:49 pm    Onderwerp: Re: Terug begonnen... Reageer met quote

the dominator schreef:
nick88 schreef:
Na een maand rusten met een uitgetrokken kruisband (bleek toch niet gescheurd te zijn), er terug ingevlogen.
Bus is terug van de lasser, dikke merci aan SCP voor het top resultaat Wink
Foto's volgen nog ...
Ondertussen is er een leuke verrassing naar boven gekomen waar ik voorhand niet aan dacht. De motorsteun, die gaan we zelf moeten maken daar er nooit een type 4 in een t2a gezeten heeft. Maar daar zijn we mee bezig Wink


Hoe heb jij de motorsteun aangepast voor de type4?

Wij hebben voor de mijne de originele aardig verbouwd.


Heb nu rubbers erin zitten met boven en onder draadbussen erin, dus boven en onder boutje erin en het geheel zit perfect vast.


Heb je foto van de rubbers die je gebruikt? Mijn steun is gemaakt door MCP, volledig custom gemaakt, op dezelfde rubbers als origineel in een t2a.

_________________


- vw kever '67 (sold)
- vw t2a tintop westfalia '70
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
the dominator
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 5-1-2011
Berichten: 86
Woonplaats: Wolder-Maastricht

BerichtGeplaatst: Do Aug 10, 2017 8:47 am    Onderwerp: Re: Terug begonnen... Reageer met quote

nick88 schreef:


Heb je foto van de rubbers die je gebruikt? Mijn steun is gemaakt door MCP, volledig custom gemaakt, op dezelfde rubbers als origineel in een t2a.


heb niet direct een foto van de losse rubber. Als ik het goed heb is het een motor ophang rubber van een 914...... Zal nog eens zoeken of ik foto kan vinden.

Wil die custom motormount ook wel eens zien Cool

_________________
54er iceland green oval, genieten!
72er Notchback, genieten!
67er T2A candywaxred en chestnutbrown genieten
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
nick88
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 21-5-2009
Berichten: 739
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Do Aug 10, 2017 9:03 am    Onderwerp: Re: Terug begonnen... Reageer met quote

the dominator schreef:
nick88 schreef:


Heb je foto van de rubbers die je gebruikt? Mijn steun is gemaakt door MCP, volledig custom gemaakt, op dezelfde rubbers als origineel in een t2a.


heb niet direct een foto van de losse rubber. Als ik het goed heb is het een motor ophang rubber van een 914...... Zal nog eens zoeken of ik foto kan vinden.

Wil die custom motormount ook wel eens zien Cool


Ik ben ook heel benieuwd naar jou steun! Doe je nog meetings dit jaar? Zodat we eens kunnen meeten Smile

_________________


- vw kever '67 (sold)
- vw t2a tintop westfalia '70
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
the dominator
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 5-1-2011
Berichten: 86
Woonplaats: Wolder-Maastricht

BerichtGeplaatst: Do Aug 10, 2017 9:12 am    Onderwerp: Re: Terug begonnen... Reageer met quote

nick88 schreef:


Ik ben ook heel benieuwd naar jou steun! Doe je nog meetings dit jaar? Zodat we eens kunnen meeten Smile


afgelopen weekend waren we in Spa, volgende treffen is Budel 8/9/10 september

_________________
54er iceland green oval, genieten!
72er Notchback, genieten!
67er T2A candywaxred en chestnutbrown genieten
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34
Pagina 34 van 34

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group