www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Jun 03, 2024 8:54 pm
Vw kâfer 1951 ~ 52
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wesley1980




Geregistreerd op: 5-12-2011
Berichten: 28

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2012 9:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

maninthevan schreef:
wesley1980 schreef:
vwdude schreef:
waar vind je die lichtjes wesley?


Die lichtjes koop ik online --> http://www.ledtuning.nl/catalog/ Zeker een aanrader hoor! Alles is prima verpakt , je kan je pakketje volgen met een track & trace nummer en bovendien krijg je altijd meer dan je vroeg ! ( enkele stuks meer )
Als je vragen hierover hebt welke ledjes , hoe te solderen of weet ik veel shoot zou ik zo zeggen Wink

[/url]
Een kleine" making of "zou leuk zijn. Stap voor stap en wat je juist gebruikt voor welk effect enzo. Denk dat er velen je dankbaar zouden zijn Smile


Goh nu vraag je wat ! ( sorry dat ik het nu pas lees maar krijg duidelijk geen meldingen van de reacties :s )

Ik zal me er eens met bezig houden met wat foto' etc hoe ik het juist toepas en welke materialen ik gebruik enzo want soms is het echt mini werk en dan kan je er meteen van uitgaan dat je met normale geïsoleerde telefoon draad bv je niet ver komt ! Hiervoor gebruik ik dus wikkeldraad voor transfo's Smile Maar ik zal het wel eens allemaal samenstellen en fotos ervan maken dan is iedereen wet mee Wink

grtjs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
def-id
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 5-4-2010
Berichten: 144
Woonplaats: Zillebeke

BerichtGeplaatst: Zo Jul 29, 2012 9:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zot gemaakt,vre chicque gedaan!
_________________
a bug is like a box off chocolat,you never knows what you gone get
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Yobo



Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 22-6-2010
Berichten: 116
Woonplaats: St-Truiden

BerichtGeplaatst: Zo Jul 29, 2012 11:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

damn wat is dees knap!! daar steken uren en uren werk in dat kan niet anders Smile
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group