www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 1:05 pm
Mijn beginnende Collectie 1/18 vw's

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nonkel_Petrol
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 28
Geregistreerd op: 31-3-2013
Berichten: 6
Woonplaats: Lembeek

BerichtGeplaatst: Ma Apr 22, 2013 4:41 pm    Onderwerp: Mijn beginnende Collectie 1/18 vw's Reageer met quote

Hallo,

Eerste kevertje op schaal heb ik een 12jaar terug gekocht (was toen 6). Had een maquette gekregen van men pa die ik dan ineen heb gestoken (was zeker niet slecht voor een manneke van 6) Very Happy
Foto zal wel is volgen.

Heb een hele collectie van 1/43 limited edition schaalmodellen van Solide.
Men pa had deze allemaal zitten kopen voor mij, en bij elke festiviteit kreeg ik er eentje bij met het bijhorend boekje. Ik werd 12 en kreeg als straf de zolder om op te ruimen. Daar heb ik dan ook toevallig een grote doos onder het stof gevonden, waar de andere (+-)30 auto'tjes van de collectie inzaten. Ze waren die helemaal vergeten. Very Happy

Dan nog enkele kleine kevertjes gekregen toen ik klein was, maar moet ik allemaal is vanonder het stof halen voor de etalage kasten opnieuw te vullen.

Had dan een abo genomen op vw-power vorig jaar waar altijd enkele pagina's van vw schaalmodellen instaan. Oog viel op enkele 1/18 modellen en we waren weer vertrokken.

Om te beginnen de rallye. Na laaaang zoeken een niet overpriced model gevonden (werden 2000 van gemaakt, allemaal weg in de webshops).

De vw golf mk2 Rallye (nr 1058)




Vond hem er maar eenzaam bijstaan op men schap, dus meteen 2 erbij gaan halen.

vw kever. Heb deze klein beetje kunnen verlagen zonder de wielen vast te lijmen. Gewoon het asje omdraaien en staat een mm of 2 dieper vooraan. Dat stuurtje goed krijgen was veel gepruts.



VW T1




Ben er nog wat aan het zoeken om er naast te plaatsen en idem een grotere etalage kast aangezien de huidige veel te klein is geworden.

grtz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
wingerke
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 13
Geregistreerd op: 24-1-2006
Berichten: 839
Woonplaats: halle (bij brussel)

BerichtGeplaatst: Ma Apr 22, 2013 8:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tof , nog een VW fan uit de geburen Very Happy , welkom hier op het forum Wink , ikzelf ben van Halle Very Happy

greetz
patje

_________________
T2ab 1972
Braziliaanse T1 '75 verkocht
Squareback '68 verkocht
kever'67 ( model '68 ) verkocht
Golf One cabrio '91 verkocht
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Nonkel_Petrol
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 28
Geregistreerd op: 31-3-2013
Berichten: 6
Woonplaats: Lembeek

BerichtGeplaatst: Ma Apr 22, 2013 9:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk leuk, vroeg het me al af of er veel mensen van Halle hier zaten.
Uw kever heb ik wel nog niet meteen gezien, als ik u of de kever zie zal ik is een klapke doen. Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
wingerke
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 13
Geregistreerd op: 24-1-2006
Berichten: 839
Woonplaats: halle (bij brussel)

BerichtGeplaatst: Di Apr 23, 2013 12:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kever is verkocht , heb wel iets anders luchtgekoeld gekocht en die zal je nog beter herkennen Wink , alleen jammer hij staat nog niet bij mij , normaal zijn alle dagen goed da ik hem mag gaan halen Very Happy

patje

_________________
T2ab 1972
Braziliaanse T1 '75 verkocht
Squareback '68 verkocht
kever'67 ( model '68 ) verkocht
Golf One cabrio '91 verkocht
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Nonkel_Petrol
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 28
Geregistreerd op: 31-3-2013
Berichten: 6
Woonplaats: Lembeek

BerichtGeplaatst: Zo Nov 03, 2013 3:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Al een tijdje niet meer op het forum geweest.

Ik zit met de vraag of iemand ervaring heeft met de site van "www.otto-models.com" . Ook zit ik met de vraag of er iemand is die er lid van hun "club" is + kan reserveren?

Alvast al bedankt!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group