www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Wo Jun 05, 2024 2:12 pm
reisje Italië met het keverke...

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Reisverslagen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
NePhie
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 18-10-2004
Berichten: 192
Woonplaats: Lokeren

BerichtGeplaatst: Di Aug 02, 2005 11:50 am    Onderwerp: reisje Italië met het keverke... Reageer met quote

...of toch in het begin met het keverke

Ik was dus van plan om eens te kijken of men keverke tot in het zonnige Italië en terug zou geraken (en geloof me, het was er warm) ... een 68'erke met een moteurke van ten laatste '70 ... 1300 enkelpoorterke zonder enige modificaties voor em koeler te houden ... just temperatuurmeter enzo gestoken.

Wel, ik was blij dat ik in mijn voorbereidingen genomen heb en mij schonekes bij de vab heb aangesloten

2 dagen heb ik ermee gereden ... tot iets voorbij Dijon ... de ardennen en het begin van de Jura ofzo hebben em gemold... er draait 1 cilinder nie meer mee (en in men onvoorzichtigheid 2 bougiekabels kapot gemaakt)

Ik heb nog niet kunnen kijken wa het is (kben nog maar van gisteravond thuis) maar ik denk dat em te warm gelopen is (die bergjes lieten em veel te hard afzien, ik kon geen 10 minuten rijden of em zat zwaar opt nipperke met die temperatuur ... twas zien of dat em verder kon of terugkeren, elke keer stoppen was geen optie meer) ... Ik vermoed dus dat ik een nief blokske nodig zal hebben ... moa khem gezien dat doppie er een paar verkoopt, misschien vind ik men gading daar wel in Smile (reviseren kost wel een pak meer zeker eh ?)

goe, de vab heeft sjaans wel het gemis aan charme goegemaakt in comfort en luxe ... en mij onmiddelijk een waterkoker met airco ter beschikking gesteld voor de rest van de reis Smile en het is nog tof geweest Wink (en de taxiritten van bij de € 160 enzo zijn allemaal ten koste van de vab ... man die hebben hun broek ffkes gescheurd aan mij Smile )

_________________
Disclaimer: De inhoud van deze post kan gedeeltelijk of volledig onjuist zijn. Schade geleden door acties voortvloeiend uit deze post of de meningen gevormd adh van deze post kunnen niet ten laste gelegd worden van de auteur van deze post.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Celf
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 31-3-2005
Berichten: 5025
Woonplaats: Westmeerbeek (regio Aarschot)

BerichtGeplaatst: Di Aug 02, 2005 1:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Damn, spijtig dat het niet gelukt is... Volgend jaar terug proberen hè Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
danimieghem



Leeftijd: -28
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Di Aug 02, 2005 2:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

jammer ! maar toch geprobeerd, want niet geschoten is zeker mis. Hopelijk heb je toch nog een fijne reis gehad !
_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
NePhie
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 18-10-2004
Berichten: 192
Woonplaats: Lokeren

BerichtGeplaatst: Di Aug 02, 2005 2:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

joat joat, de reis was nog heel tof Smile
_________________
Disclaimer: De inhoud van deze post kan gedeeltelijk of volledig onjuist zijn. Schade geleden door acties voortvloeiend uit deze post of de meningen gevormd adh van deze post kunnen niet ten laste gelegd worden van de auteur van deze post.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
NePhie
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 18-10-2004
Berichten: 192
Woonplaats: Lokeren

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2005 4:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

en er zijn enkele fotokes tot bij mij geraakt se Smile

Hier nog geen vuiltje aan de lucht, enkel wat wolkjes ....




En de eerste kampplaats .... nog nie zo ver in Frankrijk ... en nog altijd koud :/




Zelf de zonnebloemen lieten hun kopje erbij hangen




Hier was het al wa warmer Smile en steiler, moteurke kon nie zo goe nie meer volgen :/




En hier was het van datte ... pech onderweg :/







Beestje keek zelf wa sipkes daar vanachter op de sleepwagen




En daar laten we hem achter ... met pijn in ons hart ... en ons aan het afvragen hoe we in godsnaam al de gerief in da klein keverke hadden gekregen



Zelf deze waterkoker had last met al da gerief te bevatten Smile .... maar toch minder last met de bergjes





_________________
Disclaimer: De inhoud van deze post kan gedeeltelijk of volledig onjuist zijn. Schade geleden door acties voortvloeiend uit deze post of de meningen gevormd adh van deze post kunnen niet ten laste gelegd worden van de auteur van deze post.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Celf
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 31-3-2005
Berichten: 5025
Woonplaats: Westmeerbeek (regio Aarschot)

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2005 7:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Maar u beestje krijgt nu een schoon ander motorke hè Wink

Trouwens goede keuze qua muziek (shirt van Therion) Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
NePhie
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 18-10-2004
Berichten: 192
Woonplaats: Lokeren

BerichtGeplaatst: Di Aug 09, 2005 12:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

het beestje krijgt een 1500 in zet gat geramt Smile

en ja, Therion is tof Smile

_________________
Disclaimer: De inhoud van deze post kan gedeeltelijk of volledig onjuist zijn. Schade geleden door acties voortvloeiend uit deze post of de meningen gevormd adh van deze post kunnen niet ten laste gelegd worden van de auteur van deze post.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Reisverslagen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group