www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 19, 2024 2:47 pm
71'er kever on air - Rondom op airride!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Maikel_rox
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 14-12-2012
Berichten: 35

BerichtGeplaatst: Di Jul 30, 2013 6:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, inderdaad kritiek ja. Ik vind het helemaal terecht als ik een boete krijg voor iets wat niet deugd hoor. Daar zal je mij niet over horen.
Maar lukraak regeltjes zoeken om me te kunnen pakken voor het laag rijden vind ik bullshit.
Het hoofdpunt was dat hij m te laag vond. Maar in de Nederlandse wet staat namelijk niets over de minimale grondspeling van een auto.
Als je dan vervolgens gewoon regeltjes op gaat zoeken om zo toch een bekeuring uit te kunnen schrijven, dat vind ik dan wel jammer.

Zo kreeg ik bijvoorbeeld een bekeuring voor een ondeugelijke inrichting aan de voorzijde omdat de luchtbalgen niet genoeg vering zouden hebben.
Hypocriet, want de schokbrekers die er onder zaten bij de keuring om mijn papieren terug te krijgen, waren nog veel stugger. Maar dat was schijnbaar geen probleem.
Andere bekeuring was voor geen vering achter. Ook apart, want er zat wel degelijk vering in. Opnieuw, de kever is stug, Maar vering zat er zeker in.

Het is alleen maar goed dat er regeltjes zijn en wetten worden gehandhaafd hoor. Anders wordt het helemaal een bende.
Nu kan ik er om lachen en denken, goh dat hebben we ook weer meegemaakt. Maar had het toch liever op een andere manier zien verlopen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kristof.



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 22-4-2012
Berichten: 245
Woonplaats: Mol

BerichtGeplaatst: Di Aug 27, 2013 6:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Op volkstyle zien staan. Proper spel Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Maikel_rox
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 14-12-2012
Berichten: 35

BerichtGeplaatst: Di Sep 03, 2013 8:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

Inmiddels een weekje terug, maar de 25ste in Weeze geweest bij Volkstyle Base. Leuke meeting met wat verbeterpunten maar goed vermaakt zoals altijd!




Daarnaast hoopte ik afgelopen weekend nog een leuke update te plaatsten met betrekking tot een nieuw setje wielen. Van me meisje een setje radars gekregen, jammer genoeg niet netjes en verantwoord passend te krijgen met adapters.. Het stond erg leuk, maar helaas gaan we opzoek naar een ander setje. De radars gaan dus weer de bingo in en hopelijk kan ik er een mooi setje voor terug vinden!

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
frederick
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 23-5-2005
Berichten: 970
Woonplaats: Beerzel

BerichtGeplaatst: Di Sep 03, 2013 3:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Waarom bouw je niet naar 5 gaats trommels om, dan kan je ze wel onder je wagen zetten.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Maikel_rox
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 14-12-2012
Berichten: 35

BerichtGeplaatst: Wo Sep 04, 2013 11:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het is inderdaad allemaal om te bouwen, maar laat dat voor nu even achterwege..
Ze gaan lekker de verkoop in, of worden geruild tegen ander spul.
Wel weer kleine update, raamrekjes eindelijk gevonden:



Nu maar eens op zoek naar de volgende mod, een swamp cooler
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Dietervlaeminck
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 16-4-2013
Berichten: 158
Woonplaats: Wevelgem

BerichtGeplaatst: Zo Sep 08, 2013 7:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welke banden maat voor en achter
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Maikel_rox
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 14-12-2012
Berichten: 35

BerichtGeplaatst: Zo Sep 08, 2013 9:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De radars? 145/65/15 en 155/80/15. alles nog zeker 6/7 mm profiel
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Maikel_rox
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 14-12-2012
Berichten: 35

BerichtGeplaatst: Ma Nov 04, 2013 8:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Intussen kunnen we met dit weer wel stellen dat het mooie weer voorbij is en worden er bij iedereen vol op plannen gemaakt voor aankomende maanden. Zo ook hier. Een belangrijk onderdeel van deze plannen heb ik afgelopen weekend opgehaald.



Zoals je ziet op bovenstaande foto van crappy kwaliteit ben ik dus een extra carrosserie op gaan halen afgelopen weekend. Helaas heeft de tijd en het natte klimaat in Nederland in de loop van de jaren best wat effect gehad op de carrosserie. Ook was de kever door de vorige eigenaar niet super netjes gespoten. Met die reden gaan we dus aankomende tijd aan de slag met met deze nieuwe koets.

Gelukkig is de bodem van de kever nog oerhard en geheel roestvrij. Hier heb ik dus geen omkijken na. Bij de carrosserie was dit wel anders. Hier en daar kwamen de roestbubbels toch wel erg aanwezig en werd het dus eigenlijk wel tijd dat we daar eens wat aan gingen doen. Tijdje rondgekeken en afgelopen zondag een carroserie opgehaald waarvan al het laswerk al is gedaan. De koest hoeft enkel nog netjes gezet te worden en strak gemaakt worden. Nu ik toch bezig ga met plaatwerk, spuiten enzovoorts, Heb ik de keuze gemaakt om de kever om te bouwen naar een pre-67 look. Hiervoor moet er dus wel nog even een andere voor- en achterjuppe ingelast worden maar dat gaat geen problemen opleveren, evenals het tankgat dichtlassen voor een binnentanker.

Naast de ombouw naar pre-67 wil ik pop-outs in de kever knallen, en gaan we de boel ombouwen naar een andere steek. Verder gaat de kever achter toch weer eens wat lager. Mocht het budget het toelaten aankomende maanden mis ook lucht achter, maar dit heeft niet de grootste prioriteit.

Ik wil voor een wat cleanere look gaan, dus dingen als de 59323 tellertjes die in de kever zatten gaan bijvoorbeeld niet over naar de nieuwe koest. Ook de sunvisor komt er niet meer op en verhuisd de airride-instal naar onder de kofferklep. Daarnaast gaan we er natuurlijk ook een dik kleurtje op laten knallen. Doel is dus om alles net wat netter, strakker en dikker te maken dan de oude look was.

Eerst maar eens flink inkopen gaan doen aankomende weken! Mr. Green
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kristof.



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 22-4-2012
Berichten: 245
Woonplaats: Mol

BerichtGeplaatst: Wo Nov 06, 2013 12:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Die spiegels, waar heb je die gevonden?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Robstar



Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 23-8-2009
Berichten: 129
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Wo Nov 06, 2013 1:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geen ombouw, staande koplampen rulen!! Smile (op dit type Mr. Green )
_________________
'55 Oval - Sold
'70 T2a - Sold
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 3 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group