www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 26, 2024 6:00 pm
Te koop: Kever: voledig gerest.zwarte ragtop van Anno 63

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Advertentie feedback Delen:
voledig gerest.zwarte ragtop van Anno 63
 
www.flat4free.com Advertenties -> 1. Te koop -> 01. Kever
Fotos
 
 
Advertentie details
Advertentie Edit ad Fotos bjivoegen of verwijderen Delete ad
Categorie 1. Te koop
Subcategorie 01. Kever
Titel voledig gerest.zwarte ragtop van Anno 63
Omschrijving wegens medical tr gaat deze kever van de hand maar niet voor een spotprijsje te veel aan veranderd..nieuwe vers.bak en 1600 motor blok en nieuw dak inleg...ook voledige foto historiek met alle facturen aanwezig,,nieuwe bekleding,mamba schift, toereteller,led naftmeter,inox stone gaurds,alu vloor treds, plus vooraan one pice windows en allemaal getint en niet geplakt,, en porche 356 snelheidsmeter met dagritteller,,twee radio's aanw. 1 look vintage en 1werkend met cd en boxen, voltmeter en stroom plug 12v,, nieuwe empi wheels plus banden ..plus origneelen dichte velgen 5x 205,,enz enz maar het belangr. geen krassen of blutsen ..greetz jempi
Prijs 9350
Contact Info  
GSM 0485.108849 of 0475266528
Gemeente dendermonde
Verkoper contacteren catolic1904
Ads verkoper Ads
Feedback Feedback
Advertentie info  
Creatie Vr Nov 15, 2013 4:01 am
Laatste wijziging Vr Nov 15, 2013 4:01 am
Gezien 923
 


Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
catolic1904




Geregistreerd op: 15-11-2013
Berichten: 0

BerichtGeplaatst: Vr Nov 15, 2013 4:01 am    Onderwerp: Te koop: Kever: voledig gerest.zwarte ragtop van Anno 63 Reageer met quote

Stel hier je vragen ...
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
pimkever1965
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 15-9-2009
Berichten: 4
Woonplaats: Arnemuiden

BerichtGeplaatst: Za Nov 16, 2013 7:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

Snel geld verdienen zo
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Ads
catolic1904




Geregistreerd op: 15-11-2013
Berichten: 0

BerichtGeplaatst: Zo Nov 17, 2013 5:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

wat bedoel jij met die opmerking soms...ben ik jouw het 1 of ander verklaring schuldig...ik hoop beste dat jij nooit te horen krijgt dat je aan kanker lijd en dat dit heel je leven overhoopt smijt..of ga jij men rek.betalen soms wijsneus...
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
pimkever1965
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 15-9-2009
Berichten: 4
Woonplaats: Arnemuiden

BerichtGeplaatst: Ma Nov 18, 2013 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

u gezondheid staat hier buiten, als dat zo is vind ik dat natuurlijk zeer erg voor u, en ik wens dat niemand toe, laat dat duidelijk zijn, dan wens ik u het allerbeste, mijn opmerking is gebaseerd op dat de kever een aantal weken terug te koop stond voor een aanzienlijk mindere prijs, bij een andere aanbieder, dit zie je wel vaker, vandaar mijn opmerking.
U kunt mijn bericht ook gewoon wissen hoor.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Ads
Carette
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 17-5-2013
Berichten: 26

BerichtGeplaatst: Di Nov 19, 2013 12:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt, vind ik ook, komt ook nogal arrogant over via de telefoon ook!
_________________
VW Kever 1966 1600cc
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
catolic1904




Geregistreerd op: 15-11-2013
Berichten: 0

BerichtGeplaatst: Di Nov 19, 2013 3:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wat de kever betreft zijn er al verschillende zaken bijgekomen en deze komen ze ook niet gratis aan men deur afzetten,heb daar de nodige fact van ...ik maak toch ook niet een ander zen rekenig qwa verkoop en koop daar staat toch allemaal vrij in ja toch?? allemaal in zen eigen waarde laten leven beste vrind met jalozie int leven breng je het niet ver?? en wat jouw mr carette betreft jij bent een dagdromer en veel verhalen kan vertellen waar ik geen intersse in heb ...het draait hier om een verkoop niet om een sms sessie van honderde woorden terwijl ik je vrindelijk had gevraagd me telefonisch te con.alleen als je echt geintereerd was,,maar dan heb ik niets meer van je gehoord.terwijl ik nog altij op je eerste telfoontje wacht??? en dan vindt jij me arogant ...nee beste dan ben een leugenaar en een zeveraar met veel fantasie ;als ik voor iets wil gaan en niet wil laten schieten neem ik direct con met verkoper real talk en bullshit walk's...
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Advertentie feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group