www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 6:56 pm
T2B Radarbus
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
TnT




Geregistreerd op: 18-8-2005
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: Vr Sep 02, 2005 2:20 pm    Onderwerp: T2B Radarbus Reageer met quote

Omdat er toch een beetje commotie was ontstaan rond de verkoop van dit busje, zullen er wel enkele benieuwd zijn hoe het nu is afgelopen.74

Wel dit Radarbusje wordt de nieuwe demowagen van de firma waar ik werk. Het interieur zal volledig op maat gemaakt worden, de bus wordt plat tegen de grond gelegd, mooie velgen, een nieuwe kleur en nog wat extra's Wink

Allereerst enkele foto's van de bus:







In donkere hangaar waar het busje stond leek het alsof er niet zoveel werk aan was. Dus zijn we tot de aankoop overgegaan.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
TnT




Geregistreerd op: 18-8-2005
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: Vr Sep 02, 2005 2:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Maar al snel bleek dat er toch wat meer werk aan was dan voorzien



We zijn dan toch maar met volle moed eraan begonnen


Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
TnT




Geregistreerd op: 18-8-2005
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: Vr Sep 02, 2005 2:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En ondertussen staan we toch al wat verder




Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Vr Sep 02, 2005 2:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ge waard verwittigd hé! en zijn er nu papieren bij ?
_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Vr Sep 02, 2005 2:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ah nee heeeee......niet WEER beginnen met "commotie" please...
Diene gast is nu zo vriendelijk om het vervolg van het verhaal te posten, laten we er dan gewoon van mee genieten !Van mijne kant alvast succes met de resto ! Je zal een UNIEKE bus hebben waar er velen jaloers zullen op zijn Smile

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Vr Sep 02, 2005 3:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@dani : al eens den eerste zin van zijn tweede reeks foto's gelezen

TnT schreef:
Maar al snel bleek dat er toch wat meer werk aan was dan voorzien


Dan mag ik toch even vermelden zekers dat hij verwittigd was en tuurlijk wens ik hem veel succes ermee en ik zal zekers één van de jaloerse zijn als hij perfekt op een meeting verschijnt , want ik was er naar gaan kijken voor te kopen zenne.(trouwens ik zel der al aloers op zenne)

Maar blijkbaar mag commentaar of andere opmerkingen maar door enkele personen hier hé !

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
ratty
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 22-9-2004
Berichten: 1636
Woonplaats: Geel(oosterlo)

BerichtGeplaatst: Vr Sep 02, 2005 3:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

good luck with the job Smile
_________________
Bus t2 '72
eriba pan '74

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Vr Sep 02, 2005 3:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bloemme schreef:
Maar blijkbaar mag commentaar of andere opmerkingen maar door enkele personen hier hé !


Bijlange niet, Yves ! Iedereen mag commentaar geven. Shocked Ik hoop alleen dat het niet uit de hand loopt. En die zin dat er meer werk aan was dan gedacht, die ga je denk ik bij ELKE resto project zien ! ALs er 1 iemand is die dit fenomeen niet kent, dat hij nu zijn vinger op steekt Laughing
Je ziet iets, denk dat het goed is, koopt het, maar vindt altijd wel wat meer dan verwacht. Bij mijn cabrio viel dat nog heel goed mee, maar ik kan me voorstellen dat sommigen lelijke snoeten trokken toen ze begonnen te demonteren. Het zijn en blijven oude wagens hee, en daar kan je niet onderuit Crying or Very sad

't was ook niet mijn bedoeling om jou te vizeren, gewoon een poging om het deze keer gemoedelijk te houden...

No hard feelings ?

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
zwitter rag
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 30-12-2004
Berichten: 876
Woonplaats: antwerpen (schoten)

BerichtGeplaatst: Vr Sep 02, 2005 4:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

suc6 ermee.
tis een toffe bus.

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
TnT




Geregistreerd op: 18-8-2005
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: Vr Sep 02, 2005 4:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad, we waren gewaarschuwd. Maar we dachten dat het meer bedoelt was op het ontbreken van het interieur en natuurlijk op de schuifdeur en het deurtje vooraan.

Maar in die donkere hangaar was het moeilijk om de bus goed te beoordelen. En ja, wij maken interieurs voor auto's, wij zijn geen carrosiers, voor ons leek er niet al te veel werk aan te zijn...

We hebben de hulp ingeroepen van een bevriende carrosier, en die is het goed aan het oplossen.

Er is al veel metaal gekrompen, geslepen, geklopt en geplamuurd. Op een aantal plaatsen gaat er zeker gezandstraalt worden en heel de bus wordt eerst in spuitplamuur gezet. Perfect zal het niet zijn, maar toch bijna.

De papieren heeft de eigenaar meegegeven, dus daar is geen probleem mee. En de prijs is nog serieus gezakt ten opzichte van de vraagprijs. Dus eigenlijk hebben we geen al te slechte koop gedaan.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 1 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group