www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 9:52 am
T2B Radarbus
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
TnT




Geregistreerd op: 18-8-2005
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: Di Nov 15, 2005 7:21 am    Onderwerp: Reageer met quote







Ik heb even de foto's van Cleaned genomen omdat ik vermoed dat niet iedereen op flat4free op het salon is geweest.

Het gehele interieur (hoeksalon + frigo + porsche stoelen + eventueel panelen en computer) van de bus staat te koop omdat we het weeral volledig gaan veranderen.

Ik moet wel zeggen dat:
a) Het geen roze is maar porsche boxter rot. Het gehele interieur staat dus in nappa leder van Porsche.
b) Er nog enkele fouten moeten weggewerkt worden die er wegens tijdsdruk ingeslopen zijn.
c) Wie het interieur wil kopen wel even geduld moet hebben totdat alle reportages gemaakt zijn.
d) We kunnen zonder probleem zo een interieur maken voor eender welke bus, maar dat is maatwerk. Het beste dat je dan kan doen, is eens langskomen met jullie bus en dan bespreken wat je precies wil en in welke materialen, dan kan er een juiste prijs op gezet worden.

Een richtprijs van het bestaande interieur kan ik moeilijk geven, dat hangt er van af wat je allemaal precies wil.

Ik moet wel zeggen dat ik verbaasd ben over de reacties hier. Op cleaned waren enkele mensen misnoegd omdat het geen originele restauratie was. Ik had dat eerder hier verwacht. Maar dit is zeker een aangename verrassing.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Vermeulen
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 11-9-2005
Berichten: 1424
Woonplaats: Melle

BerichtGeplaatst: Di Nov 15, 2005 8:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

yep zo een interiurke zie ik wel zitten . Van zodra de mijnen de baan op kan kom ik eens langs ermee.
_________________
http://11windowgoldesunroof.skynetblogs.be/
http://11windowrag.webs.com/
SBS B #71
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
ratty
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 22-9-2004
Berichten: 1636
Woonplaats: Geel(oosterlo)

BerichtGeplaatst: Di Nov 15, 2005 8:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

ja ik vind het salonneke ook keiferm se Smile
_________________
Bus t2 '72
eriba pan '74

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
ratty
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 22-9-2004
Berichten: 1636
Woonplaats: Geel(oosterlo)

BerichtGeplaatst: Di Nov 15, 2005 8:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

graag een adreske of tel nummerke of een site Smile
greets peter

_________________
Bus t2 '72
eriba pan '74

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
TnT




Geregistreerd op: 18-8-2005
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: Di Nov 15, 2005 9:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

www.carleather.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
TnT




Geregistreerd op: 18-8-2005
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: Di Nov 15, 2005 12:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@webmaster: kan u mij eens wat info sturen ivm reclame maken of sponsering op deze site.

Het was niet de bedoeling om hier echt reclame te maken zoals op bepaalde andere fora, ik wilde enkel aan de leden hier laten weten wat er met de bus gebeurd is. Maar zoals je ziet is het net iets meer geworden.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
ratty
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 22-9-2004
Berichten: 1636
Woonplaats: Geel(oosterlo)

BerichtGeplaatst: Di Nov 15, 2005 12:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mercie amaai der staan ferm dingskes op Smile
_________________
Bus t2 '72
eriba pan '74

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
ratty
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 22-9-2004
Berichten: 1636
Woonplaats: Geel(oosterlo)

BerichtGeplaatst: Di Nov 15, 2005 1:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

prijske voor zo een bank??? Smile
_________________
Bus t2 '72
eriba pan '74

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Sancho
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 8-4-2004
Berichten: 2409
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: Di Nov 15, 2005 2:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

TnT schreef:
@webmaster: kan u mij eens wat info sturen ivm reclame maken of sponsering op deze site.

Het was niet de bedoeling om hier echt reclame te maken zoals op bepaalde andere fora, ik wilde enkel aan de leden hier laten weten wat er met de bus gebeurd is. Maar zoals je ziet is het net iets meer geworden.


amaai serieus schoon gebaar!

wa gaat er eig met de bus gebeuren na de repo's ander interieur en dergelijke???

Gaan der ook meetings mee gereden worden?

_________________
Op zoek naar een splitbus??? check ==>Aircooled Import
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
TnT




Geregistreerd op: 18-8-2005
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: Di Nov 15, 2005 3:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sancho schreef:
TnT schreef:
@webmaster: kan u mij eens wat info sturen ivm reclame maken of sponsering op deze site.

Het was niet de bedoeling om hier echt reclame te maken zoals op bepaalde andere fora, ik wilde enkel aan de leden hier laten weten wat er met de bus gebeurd is. Maar zoals je ziet is het net iets meer geworden.


amaai serieus schoon gebaar!

wa gaat er eig met de bus gebeuren na de repo's ander interieur en dergelijke???

Gaan der ook meetings mee gereden worden?


Af en toe een meeting waar we ook een stand hebben. En daarna in de showroom op onze nieuwe locatie. Eventueel ooit verkopen bij een uitzonderlijk goed bod. Maar voorlopig is verkopen niet echt aan de orde.

@ratty: best is langskomen om te bespreken wat je precies wil en wel leder en of alcantara je wil. Dan kan de baas er een prijs opplakken. Zo'n dingen zijn echt puur maatwerk natuurlijk.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 8 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group