www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 11:30 am
intieme emotionele porsche oproep geslaagd
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Di Jan 21, 2014 10:04 pm    Onderwerp: intieme emotionele porsche oproep geslaagd Reageer met quote

Beste forumleden,

Ik had graag via flat4free en bugland een oproep gedaan om mijn broer een mooie herrinnering te geven. Begin augustus is er bij mijn broer ( wordt 49 in augustus 2014) een kwaadaardig gezwel op zijn tong en keel vastgesteld. Er is veel besproken en gebeurd in tussen tijd. Na goede verzorging en de beste zorgen te Brugge ligt hij sedert vorige week (14/01) jammer genoeg op de palliatieve zorgen in Oostende. Er is dus geen beter schap meer. Af en toe wat ups and downs en dat is het. Hij is nog steeds heel helder van geest en beweeglijk maar kan amper nog communiceren.(vooral spreken) Hij is een verwoed auto liefhebber en vooral porsche minded. Tot vorig jaar is hij altijd naar de 24h van Francorchamps en naar het autosalon geweest. Ik vind het spijtig voor hem dat hij niet naar het autoworld brussel 50 jahre ferdinand porsche kan gaan. Zou teveel risico's en te vermoeiend zijn. Op zijn slaapkamer staat er een porsche verzameling om u tegen te zeggen.Van de kleinste pins tot de zelf ineen gestoken bouwdozen. Om het niet te lang dradig te maken had ik graag met posche eigenaren iets willen afspreken.
Nu zondag( 26 januari) ga ik hem (nogmaals) bezoeken in de voormiddag. Moest er iemand zich geroepen voelen om eventueel ook ter plaatse te kunnen zijn zou ik dit graag apprecieren. Een andere zondag mag van mij ook, maar wij(familie,dokters)kunnen niet zeggen hoeveel dagen er nog zullen volgen. Ik laat alles vallen om samen met mijn broer dat moment te mogen mee maken en te kunnen delen en te geven. Maar gebeurd is gebeurd en dat heeft hij dan weer mogen mee beleven. Kieskeurig zal ik niet zijn, als de naam porsche er maar op staat.(nieuw, gerestaureerd, ratlook what ever). Een eenmalige mooie delegatie van een paar wagens zou al mooi zijn. Jullie mogen van mijn part onderling af spreken om eventueel samen te komen. Zijn het er 2 of meer, doet er niet toe. Een klein toertje kan misschien ook naar gelang zijn toestand.
Gelieve mij via mail op de hoogte te houden.
Uit het hard van zijn jongere luchtgekoelde broer.

groeten

Karl Gyssels
0495/521310
1302karl@gmail.com


Laatst aangepast door kever3 op Ma Jan 27, 2014 8:55 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
oldbeetle
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 23-6-2004
Berichten: 1065
Woonplaats: Ter Vichten

BerichtGeplaatst: Wo Jan 22, 2014 8:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Veel sterkte man !
Mooi dat je dit doet voor uw broer .
Probeer zeker ook eens een post op het porscheforum.be te zetten.
Er zijn zeker mensen van de omgeving daar, hopelijk kan er een of enkele wat tijd vrijmaken.

_________________
Christophe.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
nonkel jan
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 20
Geregistreerd op: 6-11-2004
Berichten: 5339
Woonplaats: Oedelem 8730, grens oost-west vlaanderen

BerichtGeplaatst: Wo Jan 22, 2014 6:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

sterkte en succes; jan
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Guy
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-5-2004
Berichten: 1218
Woonplaats: 9120 Beveren-Waas

BerichtGeplaatst: Wo Jan 22, 2014 6:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Veel sterkte Karl ,
spijtig genoeg kan ik niet komen met de 914 want men boite is weg voor revisie anders had ik dat zeker gedaan .
Hopelijk zijn er nog andere mensen met een hart die even willen langskomen .
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kevinbuske
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 8-1-2004
Berichten: 2219
Woonplaats: zoersel

BerichtGeplaatst: Wo Jan 22, 2014 6:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Veel sterkte gewenst , heb geen porsche in de garage staan , maar toch ff op facebook gedeeld .
Wie doet mee ?

_________________

1963 so35
1967 notchback

WWW.THEDUBCAVE.BE

https://www.facebook.com/Aircooled.VW.Restoration/?ref=aymt_homepage_panel
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
VBK
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 6-5-2012
Berichten: 346
Woonplaats: Ramsel

BerichtGeplaatst: Wo Jan 22, 2014 8:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

veel sterkte en ferm da ge zoiets doet voor je broer, ik heb geen porche maar hoop dat er een mooie opkomst zal zijn!!
_________________
marineblauwe spaarkever '71 (in resto)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
afx1977
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 17-9-2013
Berichten: 541
Woonplaats: Bredene

BerichtGeplaatst: Wo Jan 22, 2014 8:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Veel sterkte en succes met je oproep...

Zelf heb een kever en geen Porsche...

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Belmans
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 27-1-2006
Berichten: 999
Woonplaats: Zandvliet

BerichtGeplaatst: Wo Jan 22, 2014 8:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

veel sterkte , jammer dat we je niet kunnen helpen ...
_________________
VW T1 sundail 63
ex VW Kever '67
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=55276&postdays=0&postorder=asc&start=330
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
koenLemmens
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 28-8-2013
Berichten: 198
Woonplaats: Buggenhout

BerichtGeplaatst: Wo Jan 22, 2014 8:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Veel sterkte... ik heb de oproep ook even op facebook gedeeld en naar een vriend doorgestuurd wiens vader een Porsche 911 4S heeft
_________________
- 1956 Dubbeldeur Panel

Lemmens Interior Service
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
maninthevan
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 12-2-2008
Berichten: 1426
Woonplaats: Elewijt(Zemst)

BerichtGeplaatst: Wo Jan 22, 2014 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sterkte in deze moeilijke periode. Helaas geen Porche, maar ik deel je oproep op facebook, ik hoop dat het een onvergetelijke dag gaat worden.
Succes.

_________________
Volkswagen Palomino



Proud member of the VW Skyscrapers

My home is where I park it.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 1 van 10

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group