www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 7:31 pm
vanalles gedaan vandaag....
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Debuutje
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 29-7-2004
Berichten: 413
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2005 3:32 pm    Onderwerp: vanalles gedaan vandaag.... Reageer met quote

Vandaag veel gedaan aan de kever, beetje probleemkes gehad met het een en et ander: mijn meterkastje hangt, moet deze ebnkel nog eens spuiten in een kleurke of bekleden, weet nog niet wat ik ga doen....








Vandaag ook naar Oedelem gereden, naar vrienden van ons die nog steengruis hadden liggen, heb daar een paar betonzakken gevuld en mijn kever wat baanaster gemaakt... kwestie van geen grachten meer te willen doen he Laughing kon gisteren een vuist en een vlakke hand in mijn wielkassen steken , nu kan ik er 4 vingers in steken, nog teveel , maar tes een begin, de volgende stap is mijn as verlassen dat deze verstelbaar wordt...






en last but not least: mijn "nieuwe" carb volledig uit elkaar gehaald (en met volledig bedoel ik volledig) man man man, wat voor een kiesakkerij daar is uitgekomen, een mens zou van minder depri worden Laughing sproeiers zaten verstopt en zo... geen wonder dat ik stilviel, kwam haast geen nafte meer door... na een uurke foefelen dan weer in elkaar gekregen, gemonteerd, opnieuw afgesteld met die goeie handleiding van Filip DP.... en tadaam, draait als een poezeke Laughing lekker laag in toeren tijdens stationair en valt nimeer stil.... boel wa gekuisd en fotoke getrokken Wink ikke blij vandaag Smile


_________________
greetz

Hagar, de verschrikkelijke gracht-noorman!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2005 3:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

debuutje.... proficiat met al je werken hee ! het gaat vooruit. Wel vergeten te vermelden dat je ook nog een toerenteller vakkundig gekilld hebt vandaag , moehahahahaaa !!!!
Die billen, da komt wel goe !

Mag ik je een paar stukjes goede raad geven ?????

(1) hou je carbu'ke lekker clean nu. en op de foto te zien ben je 1 detailke vergeten te monteren : de SPANRING die je luchtfilter op zijn plaats nijpt op de hals van je carbu. Steek die er maar rond, of je bent eens zonder filter weg en dan heb je weer vodden ...
(2) belangrijk : mooi kastje, maar had je dat nu eerder gezegd hee, ik heb hier nog 2 of 3 van die speciale bevestigingsringen liggen om onder je dashboard te vijzen, waar die meterkes perfect in passen ! Mijn meterkes zaten daar in toen ik ze kocht van Cabrio 75, maar ik gebruik ze niet meer want heb mijn meterkes in de console ingebouwd. Interesse, let me know ! dan hou ik ze opzij, ander belanden ze vroeg of laat bij de schroothoop en heeft niemand er nog wat aan. (weet je trouwens wat ik bedoel ? hier vind je een fotooke : http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=10389&highlight=vdo

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs


Laatst aangepast door danimieghem op Ma Sep 19, 2005 3:43 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
firefighter
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 16-10-2004
Berichten: 1495
Woonplaats: schoten

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2005 3:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

en steek nu een naftfilterke he suske Exclamation Exclamation Exclamation Wink Wink
peet

_________________
brengt 2011 eindelijk iets luchtgekoeld mee?? laat ons hopen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Debuutje
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 29-7-2004
Berichten: 413
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2005 3:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

posten die foto en heb grote interesse!!! want da kastje is ook ni alles hoor, heb er gisteren een half uur aan gezeten eer het in elkaar zat... en zal morgen een spanring gaan halen, heb da ni liggen... merci vo de tips! en die nafte filter kan ik nog ni steken, heb geen vise grip om de slang af te knelle, zou nog moeten naftefilterke gaan halen ook, dedju glad vergeten, ben der eerst achter!
_________________
greetz

Hagar, de verschrikkelijke gracht-noorman!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2005 3:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb mijn reaktie aangepast... staat nu een link in naar ne foto '
_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
firefighter
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 16-10-2004
Berichten: 1495
Woonplaats: schoten

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2005 3:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

allez mikey, ik zei het je gisteren nog.

Voor straf je kever laten staan se, tot wanneer er ne filter tussensteekt

peet

_________________
brengt 2011 eindelijk iets luchtgekoeld mee?? laat ons hopen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Debuutje
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 29-7-2004
Berichten: 413
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2005 3:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

danimieghem schreef:
ik heb mijn reaktie aangepast... staat nu een link in naar ne foto '
yes dik interesse, die mag je aan de kant houden voor ikke Laughing hoe ze ooit hier gaan geraken das wa anders.... we zien wel, eerst hopen da de Westy dien toerenteller kan vinden vanavond Twisted Evil
_________________
greetz

Hagar, de verschrikkelijke gracht-noorman!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Debuutje
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 29-7-2004
Berichten: 413
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2005 3:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

firefighter schreef:
allez mikey, ik zei het je gisteren nog.

Voor straf je kever laten staan se, tot wanneer er ne filter tussensteekt

peet
ah, tot morgen dus Laughing ga morgenavond na en werk naar de otto 5 een filterke halen, zal het er morgenavond tussen plooien.... moet ik ook nog van die kleine spanvijzen kopen=? of gaat da zonder die dingen ook?
_________________
greetz

Hagar, de verschrikkelijke gracht-noorman!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
firefighter
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 16-10-2004
Berichten: 1495
Woonplaats: schoten

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2005 4:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

schroef da filterke maar best vast me zo,n brietje, je weet nooit Confused

peet

_________________
brengt 2011 eindelijk iets luchtgekoeld mee?? laat ons hopen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Di Sep 20, 2005 9:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Debuutje, wa voor een carbuken hebt ge nu?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group