www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 8:35 am
Meeting??

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
j.vereecke
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 30
Geregistreerd op: 19-3-2014
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Do Apr 03, 2014 2:10 am    Onderwerp: Meeting?? Reageer met quote

Ik vraag mezelf af hoe je zelf een meeting moet organiseren en wat erbij komt natuurlijk zoals toestemming krijgen van de gemeente waar je het in houd of je in een club moet zijn ect ect
Alvast bedankt jelle

_________________
Er is smaak en er is veel wansmaak
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Braes
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 31-8-2011
Berichten: 304
Woonplaats: Halle

BerichtGeplaatst: Do Apr 03, 2014 11:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij komt hier meer bij kijken dan je denkt. Een club is niet nodig maar zal wel makkelijker zijn om het werk te verdelen Smile
Als je het dorpsplein wil gebruiken zal je de gemeente moeten contacteren maar als je het op prive terrein doet is dit niet nodig volgens mij.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
j.vereecke
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 30
Geregistreerd op: 19-3-2014
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Do Apr 03, 2014 12:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het zou om een redelijke meeting gaan namenlijk in het dorpje DOEL maar heb geen idee hoe we eraan moete beginnen en het zal ook niet voor dit seizoen denk ik maar we vonden het wel een leuk idee om het in doel te geven het is er verlaten en we storen niemand buite de 14 personen die er nog wonen
_________________
Er is smaak en er is veel wansmaak
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
smith#13



Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 28-2-2011
Berichten: 4
Woonplaats: Herentals

BerichtGeplaatst: Do Apr 03, 2014 6:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij een meeting komt organiseren is er wel wat rondgeloop.
Eerste stap is een onderhoud met de burgemeester van het dorp,hier kom je veel te weten van wat kan en mag en welke vergunningen er nodig zijn.
Ook al doe je de meeting op prive terein,altijd eerst langs de burgemeester gaan om problemen te vermijden.

_________________
Berlaarse Machine Vrienden
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Kippenijn
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 25-6-2011
Berichten: 273
Woonplaats: Assenede

BerichtGeplaatst: Di Apr 08, 2014 8:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De nodige vergunningen aanvragen aan de gemeente, soms vragen die een draaiboek van het verloop van de dag, goedkeuring van de brandweer met betrekking tot brandveilligheid, sabam niet vergeten als ge muziek speelt, het nodige verzekeren zodat je niet in de problemen komt als er iets voorvalt, begin er tijdig mee want het kan een aantal maanden duren eer je goedkeuring krijgt, Heb er al enkele georganiseerd in een andere scene dan deze enkele jaren geleden, 't is gene kattepis ma je hebt wel voldoening achteraf als je een mooi resultaat hebt. Veel succes.
_________________
kever 1300 1971
Fiat punto 1.9jtd 2002 (daily)
Opel vectra c combi 2.0dti 2004

Very Happy


www.VintageWaasland.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
poptop
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 21-9-2005
Berichten: 382
Woonplaats: Wevelgem

BerichtGeplaatst: Di Apr 08, 2014 9:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vergeet ook de financiƫle kant niet!
Je hebt al heel wat kosten nog voor de eerste auto aankomt (promo, verzekeringen, sabam,...)
Daarom is het aan te raden om met sponsors te werken zodat je wat geld op voorhand in kas hebt.

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Wijcky
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 30-7-2007
Berichten: 1697
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Wo Apr 09, 2014 4:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een meeting organiseren duurt lang en kruipt vooral veel geld en tijd in. Als je wil zien of er animo voor is, kan je misschien beter eerst een oproep doen hier op het forum voor een simpele meet en greet. Ik denk niet dat je dan officieel een meeting aan het organiseren bent en dat je niet moet voldoen aan al de officiƫle documenten
_________________
MEMBER OF THE VINTAGE WAASLAND CREW
Visit our site @ www.vintagewaasland.be
Visit our new blog @ http://blog.vintagewaasland.be
Garage : VW 1300 Kever 1971 - VW Spijlbus 1966

ViWa Show&Cruise Editie 8 - 23 & 24/09/2016
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
stijntje
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 17-5-2007
Berichten: 1957
Woonplaats: Berchem (antwerpen)

BerichtGeplaatst: Do Apr 10, 2014 5:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

j.vereecke schreef:
Het zou om een redelijke meeting gaan namenlijk in het dorpje DOEL maar heb geen idee hoe we eraan moete beginnen en het zal ook niet voor dit seizoen denk ik maar we vonden het wel een leuk idee om het in doel te geven het is er verlaten en we storen niemand buite de 14 personen die er nog wonen


Ik werk momenteel in doel en babbel geregeld met de inwoners daar, ik zou als ik van u was toch maar oppassen met zo'n uitspraken Rolling Eyes

ik denk dat die "14" (het zijn er bij mijn weten 28 het dubbele dus) het geregeld al hard genoeg te verduren krijgen.

als je zoiets wil doen zou ik dat sowieso in samenspraak met de inwoners van doel en gemeente Beveren doen...

_________________
(D)OCULAR photoblog
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group