www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Jun 16, 2024 3:55 am
Vanaf 1april eventjes naar de keuring vergeet het!!!!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
nielsraket
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 2-1-2012
Berichten: 204
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Ma Apr 07, 2014 2:47 pm    Onderwerp: Vanaf 1april eventjes naar de keuring vergeet het!!!! Reageer met quote

Ik ben vandaag naar de keuring geweest met mijn kevertje.
Ik heb het autootje gekocht in Nederland,dus ik moest sowieso in Nazareth gaan laten keuren.Deze morgen was ik naar Dendermonde geweest en daar mocht ik mij al omdraaien Crying or Very sad daar hebben ze mij uitgelegd dat ik naar Nazareth moest,eerst toch maar eens gebeld en uitgelegd welke papieren ik had.de chef van de keuring vertelde me dat ik de juiste documenten had.
Daar 2uur staan aanschuiven en dan vertellen ze me doodleuk dat de oldtimerkeuring vanaf april verandert is,nu wordt alles gecontroleerd zoals een gewone auto behalve schokdempertest en co test.Grandioos afgekeurd natuurlijk.lichten niet goed geregeld geen mistlicht,en lichte speling op een draagarm.Ik begrijp dat je oldtimer technisch in orde moet staan,maar ik wist natuurlijk van niets,ook die chef van de keuring zei niets aan de telefoon.Nu heb ik 14dagen tijd om het in orde te brengen.Zijn er hier mensen die mijn kevertje in orde kunnen brengen en naar de schouwing gaan,ik heb vandaag al een dag verlof gepakt maar dit kan ik niet blijven doen Confused

_________________
if you want to live you need air(cooling)!!

http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=90725
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group