www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 9:06 am
Vanaf 1april,oldtimer eventjes laten keuren vergeet het!!!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
De Garaasj
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 22-6-2007
Berichten: 393
Woonplaats: hoboken

BerichtGeplaatst: Do Sep 11, 2014 9:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Verlaging mag zolang je 11cm (met 2cm speling) bodemvrijheid hebt EN er niet aan de as gelast is. Al heb ik daar op de keuring nooit geen problemen mee zolang het degelijk gedaan is. Dus geen doormiddengeslepen assen of ingebratste rasters.
Heb net deze week een 181 gekeurd verlaagd en op 17" wielen

Mvg

_________________
De Garaasj - alles voor uw luchtgekoelde VW !!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
astralogie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 7-5-2009
Berichten: 1418
Woonplaats: Duffel

BerichtGeplaatst: Vr Sep 12, 2014 12:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

crwbus schreef:
Lichten moeten wel correct afgesteld zijn. Banden zouden geen probleem mogen zijn.


tot 66 ofzo mogen ze de lichten niet nakijken, ze moeten enkel branden zeiden ze op de keuring. ..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
DDW
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 21-3-2010
Berichten: 336
Woonplaats: Overmere

BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2014 6:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ben 3 weken geleden naar de keuring geweest met een kever van '65.
Had de kever net gekocht en laten klaarzetten voor de keuring omdat ik zelf geen tijd had. Ben afgekeurd voor de lichten. Ben dan naar een plaatselijke garage geweest om de lichten nogmaals te laten regelen. Nadien terug naar de keuring, en jawel hoor ..... afgekeurd voor de lichten Laughing . Ik dan naar een vriend gereden die in een VW garage werkt, die heeft dan voor de derde keer de lichten geregeld en toen was het wel in orde. Dus ik denk wel dat dat de lichten moeten goed staan Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Brambo
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 4-7-2012
Berichten: 93
Woonplaats: Sint-Pieters-Leeuw

BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2014 10:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

Voor dagelijkse keuring of oldtimer?
Bij mij waren de lichten een opmerking.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
DDW
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 21-3-2010
Berichten: 336
Woonplaats: Overmere

BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2014 11:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Was voor oldtimer keuring, is een buitenlands voertuig. Ze hebben mij dit aangeraden op de keuring omdat ik anders dit seizoen niet meer zou moeten rijden. Het schijnt dat het voor de homologatiekeuring wel even kan duren.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
astralogie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 7-5-2009
Berichten: 1418
Woonplaats: Duffel

BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2014 5:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

voor oldtimerkeuring mogen ze de lichten niet nakijken..ze moeten enkel branden. Misschien is dit anders als je met een buitenlands voertuig komt maar Koen van ACR heeft dit nagevraagd en lichten moeten enkel branden
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Michielvw
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 31
Geregistreerd op: 13-6-2013
Berichten: 921
Woonplaats: Vliermaalroot

BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2014 7:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

astralogie schreef:
voor oldtimerkeuring mogen ze de lichten niet nakijken..ze moeten enkel branden. Misschien is dit anders als je met een buitenlands voertuig komt maar Koen van ACR heeft dit nagevraagd en lichten moeten enkel branden


lichten moeten na 68 wel juist staan maar ervoor niet .
Heeft normaal te maken met het gelijkvormigheidsattest
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
De Garaasj
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 22-6-2007
Berichten: 393
Woonplaats: hoboken

BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2014 8:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Lichten na 68 moeten idd afgeregeld zijn
_________________
De Garaasj - alles voor uw luchtgekoelde VW !!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
DDW
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 21-3-2010
Berichten: 336
Woonplaats: Overmere

BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2014 8:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb hun dat ook gevraagd maar ze wouden van geen wijken weten.
Ik neem dan aan dat het dan zo is, heb er geen problemen mee dat ze dat controleerden want je mag nu ook bij donker rijden en slecht afgestelde lichten kan hinderlijk zijn voor een tegenligger.
Mijn probleem was dat pas de derde keer mijn lichten goed stonden voor de keuring. Ik neem aan dat de garages waar ik geweest ben zoiets toch kunnen afstellen. Oja, de kever waarmee ik geweest ben is van '65.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
astralogie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 7-5-2009
Berichten: 1418
Woonplaats: Duffel

BerichtGeplaatst: Do Sep 18, 2014 9:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

De Garaasj schreef:
Verlaging mag zolang je 11cm (met 2cm speling) bodemvrijheid hebt EN er niet aan de as gelast is. Al heb ik daar op de keuring nooit geen problemen mee zolang het degelijk gedaan is. Dus geen doormiddengeslepen assen of ingebratste rasters.
Heb net deze week een 181 gekeurd verlaagd en op 17" wielen

Mvg



geraakte ook met airshocks door de oldtimerkeuring?

want als je de tekst leest mag het want verlaging is toegelaten zonder montage- of validatieattesten en het verlagen mag niet gebeuren door de veren de verkorten (slijpen, afbranden,...)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Pagina 11 van 12

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group