www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 8:34 am
Vanaf 1april,oldtimer eventjes laten keuren vergeet het!!!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
De Garaasj
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 22-6-2007
Berichten: 393
Woonplaats: hoboken

BerichtGeplaatst: Za Okt 04, 2014 5:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb al kevers gekeurd met airshock, staat nergens dat het niet mag. Maar daar heb ik wel even over moet discuteren met de mannen Smile
_________________
De Garaasj - alles voor uw luchtgekoelde VW !!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
astralogie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 7-5-2009
Berichten: 1418
Woonplaats: Duffel

BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2014 10:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

De Garaasj schreef:
Heb al kevers gekeurd met airshock, staat nergens dat het niet mag. Maar daar heb ik wel even over moet discuteren met de mannen Smile


net wat ik dacht Wink
als het zo ver is, dan hoorde mij wel want we krijgen die as niet meer omhoog Cool
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
nimo
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 346
Woonplaats: dendermonde

BerichtGeplaatst: Vr Okt 31, 2014 4:22 pm    Onderwerp: keuring Reageer met quote

Hey,
Vanmorgen met mijn keverke voor het eerst na 5jaar opknappen naar de keuring gereden.dit was de keuring te dendermonde. Ik ging voor oldtimerkeuring.
Eerst controle lichten en dergelijke. Gast van de keuring schoof mijne bestuurderszetel naar achter en was volledig uit de rail en dus helemaal los. Awel mijnheer zijt hem zie is wat ik,voor hem. Gelukkig was daar 1 van de 4 andere keurders dat er bijkwamen ook een kevereigenaar en zeij dat dit normaal was. Enkel nog een opmerking over batterij dat los zat. Verder naar de remtest en ophangingstest, da schokken zo. Geen probleem. Dan verder de brug op en grondige controle.
Alles ok , alleen diene gast twijfelfde aan de vooras en haalde er collega,s bij. Na eel diften en datten heb ik gevraagd of er iets scheelde. En hij zij dat ze zeker wouden zijn dat het geen verlaagde as was. En ik heb em dan uitgelegd hoe ge dat kunt zien en gezegd dat de mijne met verlaagde spindels is verlaagd. Dit was geen probleem.
Ik had alleen nog foto,s getrokken als hij eronder stond en hij begon over de wet van de privacy en dat ik moest maken als ik wou foto,s maken als hij er op stond. En eigenlijk heeft hij wel gelijk...

Ikke dan naar buiten gereden en volle moed aan het wachten.


Rode kaart wegens dat de batterij niet vast staat Smile
Eigenlijk valt het nog mee. Dat in orde brengen en dan hopelijk in orde.

_________________
yeahh
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
marciano
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 13-11-2014
Berichten: 2
Woonplaats: LOVENDEGEM

BerichtGeplaatst: Do Nov 13, 2014 5:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

is er iemand die resentelijk een kever heeft ingevoerd uit Nl die niet origineel staat. Ben nieuw hierin en zou me graag wagen aan een kever en liefst één die gezond staat. Nu heb ik één op het oog,in Nl maar die is niet origineel...bumpers eraf,porschewielen,nieuw blok...maak ik een kans?
_________________
help me mijn droom uit te komen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
crwbus
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 10-6-2008
Berichten: 1085
Woonplaats: Stekene

BerichtGeplaatst: Do Nov 13, 2014 5:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

marciano schreef:
is er iemand die resentelijk een kever heeft ingevoerd uit Nl die niet origineel staat. Ben nieuw hierin en zou me graag wagen aan een kever en liefst één die gezond staat. Nu heb ik één op het oog,in Nl maar die is niet origineel...bumpers eraf,porschewielen,nieuw blok...maak ik een kans?


Zou geen probleem mogen zijn voor oldtimer-keuring. Mijn 1303 is gekeurd met schroefkit, opgevoerde motor met dubbele carbu's, Porsche-velgen en dito zetels en een niet origineel stuur.
Alleen weet ik niet of zonder bumpers een probleem is. Ik denk het niet. Zolang er maar geen scherpe/uitstekende delen aan de auto zitten.
Wielen moeten ook volledig in de kas vallen, spoorverbreders kan ook problemen geven. Rolomtrek van de banden heeft ook geen belang.

_________________
(t2a)

Gewoon... BAM!
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
markske



Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 15-7-2007
Berichten: 3818
Woonplaats: westmeerbeek

BerichtGeplaatst: Do Nov 13, 2014 6:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

voor de keuring niet maar als je em wil homologeren (dagelijks gebruik) zitte in de str*nt
_________________
lasser nodig?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
walderer
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 10-9-2014
Berichten: 26
Woonplaats: west-vlaanderen

BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2014 4:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zouden T2 velgen (5x205, bandenmaat 185/70R14) toegelaten zijn op onze '66 voor de keuring. In boekje staat 5,60 - 15, velgen 4J - 15)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
patje411



Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 29-4-2012
Berichten: 310
Woonplaats: Putte

BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2014 9:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

walderer schreef:
Zouden T2 velgen (5x205, bandenmaat 185/70R14) toegelaten zijn op onze '66 voor de keuring. In boekje staat 5,60 - 15, velgen 4J - 15)

Zolang ze alle 4 dezelfde maat zijn :geen probleem
Ik ben met onze 66 met 185/65R14 geweest
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
beestje
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 88
Geregistreerd op: 14-11-2004
Berichten: 6566
Woonplaats: Vl Brabant

BerichtGeplaatst: Za Nov 15, 2014 3:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

men laatste keuring was in 2007..met vooraan 225 en achter 245, no problem !...(dagelijkse keuring)
_________________
het leven is als een dames slip !
kort & vol verrassingen !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Pagina 12 van 12

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group