www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Jun 04, 2024 9:25 am
Cabrio kap spuiten/verven

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jerrioo
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 29-9-2011
Berichten: 252
Woonplaats: Beveren-Waas

BerichtGeplaatst: Wo Apr 30, 2014 6:38 pm    Onderwerp: Cabrio kap spuiten/verven Reageer met quote

Hoi allemaal,

Ik ben al ruime tijd (bijna 3jaar) een 1303 cabrio aan het restaureren en ik zie eindelijk licht aan het einde van de tunnel.

Het cabrio dak kan eindelijk gemonteerd worden maar deze is helaas donkerblauw en zou deze graag in het zwart willen hebben omdat mijn interieur ook allemaal zwart is en de kleur van de kever zelf bordeaux.

De kap (canvas denk ik) ziet er nog zeeer goed uit, dus vind ik het erg zonde om deze te laten vervangen (veel geld bespaard)

Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om deze kap te spuiten of te verven in het zwart?

Heeft iemand ervaring met wat soort lak ik moet werken, grondlaag etc,...
Of is dit geen goede manier van werken en kan ik het doek best laten vervangen door een zwart?
Tips of weetjes zijn altijd welkom!



Groetjes Jerry

_________________
Jerry Oelbrandt on facebook.

http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=83413&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
sportomatic
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 22-7-2004
Berichten: 542
Woonplaats: Molenbeersel

BerichtGeplaatst: Vr Mei 02, 2014 6:04 pm    Onderwerp: kever Reageer met quote

Hallo,
verven of spuiten zou ik niet doen, eventueel zoek je iemand die een zwart dak wil ruilen voor je blauwe.
mvg rudi

_________________
Als je zoekt waar andere niet kijken vindt je soms de mooiste dingen !?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group