www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 19, 2024 9:02 am
Bugland Cruise IV - Aarschot=>Wezemaal * 11-05-2014 *

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
De Lays
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 2244
Woonplaats: Lubbeek - VLB

BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2014 5:59 pm    Onderwerp: Bugland Cruise IV - Aarschot=>Wezemaal * 11-05-2014 * Reageer met quote



Wie herinnert er zich nog de legendarische Bugland-Cruises doorheen Vlaams Brabant ?
Dit jaar maken we het nog eens mee, een mini cruise, om dan te eindigen in Wezemaal waar er kermis is en een superleuke promo- en dranktent voorzien is van het mega-evenement op 20,21 en 22 Juni te Lubbeek - BUGS ON WHEELS #2 -

Bij aankomst van de deelnemende wagens in Wezemaal worden prijzen uitgedeeld voor TOP 3 awards en een publieksprijs gekozen door de mensen van 'Wezemael' !


Vertrek Bugland-Cruise om 14h00 op de carpoolparking te Aarschot ! Wees op tijd en meld je aan hier ! Klassieke VAG Volkswagens zijn welkom tot bouwjaar 1983 !!!!



Foto's van vorige Bugland-Cruises : http://www.bugland.be/Home-bugland-cruise.html

Je kan je ook aanmelden via Facebook : https://www.facebook.com/events/658476827523563

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2014 10:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

sorry Karl, ik heb al een retrobike day die dag, op de foto zie ik mijn ex camper hoogdak, heimwee, Karl
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
dj_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 25-6-2006
Berichten: 1345
Woonplaats: West-Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2014 7:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Amai da's lang geleden ! Was een mooie tocht !

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AkQRzZXUook

_________________


www.westcoastbugs.com

WCB Presents 10th Coast Run - 25/09/2016 - Wenduine (aan zee)
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
De Lays
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 2244
Woonplaats: Lubbeek - VLB

BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2014 3:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kever3 schreef:
sorry Karl, ik heb al een retrobike day die dag, op de foto zie ik mijn ex camper hoogdak, heimwee, Karl


Geen probleem Karl, er komen heus nog edities Wink

dj_ schreef:
Amai da's lang geleden ! Was een mooie tocht !

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AkQRzZXUook


Dat was het ook Didier, en we weten dat jullie ervan genoten hebt, al was het al een serieuze rit voor jullie op zich om naar het startpunt te komen Smile

De rit gaat iets minder lang zijn, dan kan je achteraf wat langer blijven hangen aan de gezellige dranktent, en op de kermis Razz

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2014 6:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is dat al 6 jaar geleden, wat gaat de tijd snel,Karl Confused
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group