www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mei 31, 2024 4:16 pm
Ratje van Patje !!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Celf
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 31-3-2005
Berichten: 5025
Woonplaats: Westmeerbeek (regio Aarschot)

BerichtGeplaatst: Vr Dec 30, 2005 11:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

Plat tegen de grond smijten is toch ook "tender love and care", ni? Laughing
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
CarCleaner
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 10-1-2005
Berichten: 1364
Woonplaats: Bornem

BerichtGeplaatst: Vr Dec 30, 2005 12:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Diene rijdt gelijk nen trein !!
Da mankeert niks aan ,alles werkt naar behoren !!!
Heb er deze zomer veel mee rondgecruist en veel beziens meegehad zenne !!!Tof bakske!!
Ideaal voor inschrijving als oldtimerke!!
D&D steekt er nen nieuwen uitlaat onder en da was het enige da stuk was !!!
Moest ik staanplaats hebben gehad , had ik hem bijgehouden !! Crying or Very sad
Grtzzz Patje

_________________
CarCleaner !!
www.carcleaner.be online !!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
danimieghem



Leeftijd: 102
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Vr Dec 30, 2005 7:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

DOPPIE schreef:
danimieghem schreef:

Ik ga hier de koopwaar van D&D niet afbreken (zeker niet de bedoelig) maar het is een beestje dat wat TLC (tender love & care) nodig heeft, en je moet weten waar je aan begint...


Zoals ?????


Allee, voor er hier weer dingen verkeerd geïnterpreteerd worden en ik weer PB's krijg dat ik mensen aanval.... wat ik absoluut NIET doe !! ik zal het hier eventjes uitleggen wat ik bedoel, of nievejaarkezoete is zuur Sad

Ik bedoel met TLC dat het beestje mag en moet vertroeteld worden, dat er hier en daar wel wat kuis- en ander werk aan is als je er een perfecte ( ! ) 59'er wil van maken die er uit ziet zoals hij uit de garage is gekomen.

En ik bedoel met "weten waar je aan begint", dat het hier in elk geval een auto is van - jawel - toch al een respectabele 46 jaar oud ! Je zou onze hedendaagse tuuters eens moeten binnen 45 jaar zien staan. Dus als je begint met opkuis of resto, ga je ongetwijfeld hier en daar een klein verrassingske vinden, dat vind je zelfs bij jonge kevers. Verwacht van ne auto van 1959 niet dat hij perfect is. Ook daarom dat ik hogerop al tikte dat het onmiddellijk een niet al te erg toegetakeld ratje kan zijn. Wie een perfecte wagen wil van dat jaar gaat veeeeeel dieper in zijne portemonnee moeten grabbelen .....

Ik hoop dat ik nu duidelijk was ?

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
brammutjuh
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 13-3-2005
Berichten: 269
Woonplaats: Tilburg, Nederland

BerichtGeplaatst: Vr Dec 30, 2005 7:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Denk dat dat wel duidelijk is en ik snap wat je bedoelt. Mijn 59er is in die zin ook een ratje (zeker aan de bodem en plaatwerk best wat vliegroest). Voor een perfecte auto is een body-off nodig, maar je kunt er vast veel plezier mee beleven. Mijn 59ertje moet ook de komende 2 seizoenen nog zonder restauratie doen Smile

In mijn herinnering was deze auto in vergelijkbare staat als mijn eigen auto, vandaar de vergelijking Smile

Grtz, Bram.

_________________
VW 1/11 Luxe Faltdach 1959: BG-50-73
Houd u van originele VW's, word dan lid: LVWCN
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
danimieghem



Leeftijd: 102
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Vr Dec 30, 2005 7:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Celf schreef:
Plat tegen de grond smijten is toch ook "tender love and care", ni? Laughing


Yeps, Celf... dat is TLC. EN hem overladen met woofers is Very TLC !

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
theVWbarn
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor



Geregistreerd op: 3-10-2004
Berichten: 6292
Woonplaats: Hulst

BerichtGeplaatst: Vr Dec 30, 2005 8:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

danimieghem schreef:
DOPPIE schreef:
danimieghem schreef:

Ik ga hier de koopwaar van D&D niet afbreken (zeker niet de bedoelig) maar het is een beestje dat wat TLC (tender love & care) nodig heeft, en je moet weten waar je aan begint...


Zoals ?????


Allee, voor er hier weer dingen verkeerd geïnterpreteerd worden en ik weer PB's krijg dat ik mensen aanval.... wat ik absoluut NIET doe !! ik zal het hier eventjes uitleggen wat ik bedoel, of nievejaarkezoete is zuur Sad

Ik bedoel met TLC dat het beestje mag en moet vertroeteld worden, dat er hier en daar wel wat kuis- en ander werk aan is als je er een perfecte ( ! ) 59'er wil van maken die er uit ziet zoals hij uit de garage is gekomen.

En ik bedoel met "weten waar je aan begint", dat het hier in elk geval een auto is van - jawel - toch al een respectabele 46 jaar oud ! Je zou onze hedendaagse tuuters eens moeten binnen 45 jaar zien staan. Dus als je begint met opkuis of resto, ga je ongetwijfeld hier en daar een klein verrassingske vinden, dat vind je zelfs bij jonge kevers. Verwacht van ne auto van 1959 niet dat hij perfect is. Ook daarom dat ik hogerop al tikte dat het onmiddellijk een niet al te erg toegetakeld ratje kan zijn. Wie een perfecte wagen wil van dat jaar gaat veeeeeel dieper in zijne portemonnee moeten grabbelen .....

Ik hoop dat ik nu duidelijk was ?


Ik zie dit absoluut niet als een aanval ofzo. het is voor mij als verkoper goed om te weten wat sommige mensen over den otto denken. Ik sta altijd open voor tips ter verbetering van nun otto !! Daarmee dak vroeg: ''zoals'' ...

Ik weet zelf ook wel wat ik op de markt breng, en dat dit nun gezonden otto is. gezonder gaat ge ze ongerestaureerd moeilijk kunnen vinden. De meeste zijn oftewel al superveel opgelast, of al body-off geweest. bij deze in beide gevallen niet nodig.
er zit inderdaad wa blutsen en wa kuiswerk. ma den LOOK is overweldigend

_________________
Meer info en foto's contacteer ons via thevwbarn@outlook.com of via Facebook: https://www.facebook.com/pages/The-VW-Barn/215074978668921?ref=hl
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
FURBY
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 14-5-2005
Berichten: 1669
Woonplaats: Houthalen

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2005 9:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

das toch da keverke waar ik mee naar blankenberge ben gereden??

er was toen nog geen sprake van de GEKO-cupkever en heb er diep over nagedacht om deze aan te schaffen ...

reed heel goe , koppeling slipte ietske (mss gewoon bij te regelen) en het stuur miste een roulement dacht 'k ...
verder geen probleemkes zenne remde goed , trok goed op , alle electrische onderdelen werkten , ook de pijlpinkers !

maar idd er is wat opkuis aan indien je geen ratlook wil .

maar het is dan wel een gezonde rat en geen uiteenvallende !

grtz furby

_________________

www.furbysherbies.com
Vermogen is hoe hard je de muur raakt... Koppel is hoe ver je de muur meeneemt!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
CarCleaner
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 10-1-2005
Berichten: 1364
Woonplaats: Bornem

BerichtGeplaatst: Za Feb 25, 2006 8:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Iemand een idee waar deze zich momenteel bevindt ??? Rolling Eyes
_________________
CarCleaner !!
www.carcleaner.be online !!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
theVWbarn
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor



Geregistreerd op: 3-10-2004
Berichten: 6292
Woonplaats: Hulst

BerichtGeplaatst: Za Feb 25, 2006 8:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

op de barn
_________________
Meer info en foto's contacteer ons via thevwbarn@outlook.com of via Facebook: https://www.facebook.com/pages/The-VW-Barn/215074978668921?ref=hl
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
CarCleaner
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 10-1-2005
Berichten: 1364
Woonplaats: Bornem

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 01, 2006 12:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vroeg me da gewoon af !!!Mss mis hem stillekes he !! Wink
_________________
CarCleaner !!
www.carcleaner.be online !!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group