www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 12:48 pm
DIV alken
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Klaats
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 27-2-2014
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: Ma Jul 28, 2014 11:30 pm    Onderwerp: DIV alken Reageer met quote

Wat is er eigenlijk aan de hand met de DIV in alken ?

afgelopen 2 maanden ben ik 4 keer geweest om men platen aan te vragen, telkens ben ik moet afdruipen omdat er teveel mensen staan , zelfs dat er gewoon geen nummers meer konden worden genomen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Bishop



Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 10-6-2012
Berichten: 74
Woonplaats: Leopoldsburg

BerichtGeplaatst: Di Jul 29, 2014 6:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

je kan best gaan als de douanepost daar niet open is, anders is het daar inderdaad strontdruk!

De douane is open op maandag-, woensdag- en vrijdagvoormiddag + vrijdagnamiddag.

Moest je op een ander moment daar geweest zijn, heb ik er ook geen idee van Smile

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kurt181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-10-2010
Berichten: 2820
Woonplaats: ZOLDER

BerichtGeplaatst: Di Jul 29, 2014 9:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dan heb ik geluk gehad,ik was er enkele maanden geleden een kwartierke voor het open ging en ik stond daar moederziel alleen!
_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
frank m
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 24-5-2014
Berichten: 1
Woonplaats: zolder

BerichtGeplaatst: Di Jul 29, 2014 7:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon naar Brussel gaan, je moet wel tegen 7.45 daar zijn anders kan je ook even wachten. Ik was eerst naar alken geweest maar er was iets mis met mijn papieren en moest dus in Brussel zijn. Ze zijn er beter op de hoogte en kunnen dingen dadelijk rechtzetten.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Klaats
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 27-2-2014
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: Di Jul 29, 2014 11:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

het is vandaag gelukt,

wat een ellende, bij de RDW in nederland bolt het wel een pak beter !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
HERMANDIELS



Leeftijd: 91
Geregistreerd op: 18-6-2008
Berichten: 103
Woonplaats: BREE B

BerichtGeplaatst: Di Aug 05, 2014 2:54 pm    Onderwerp: div alken Reageer met quote

wegens te lange wachttijd op div Alken gewoon de hele handel opgestuurd naar div Brussel

vorige week woensdag verstuurd en vandaag (na nog geen week dus) stond de postbode met mijn nieuwe o plaat aan mijn deur

als het snel gaat mag dat ook gezegd worden...
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Moefke



Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 16-6-2008
Berichten: 59
Woonplaats: Laakdal

BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2014 4:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Das ook maar enkel als al u papieren in orde zijn da ge ze naar Brussel kunt sturen. Ik ben vandaag naar Alken geweest en was om 8 uur daar. Er stonden al 30 mensen voor mij te wachten. Was klaar om 10 uur. Er waren mensen in de lijn die zijden dat het vandaag best kalm was. Maar ik zat met een papier van verlies dat dan ook nog eens vervallen was Smile.
middeleeuwse toestanden daar !!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
HERMANDIELS



Leeftijd: 91
Geregistreerd op: 18-6-2008
Berichten: 103
Woonplaats: BREE B

BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2014 5:40 pm    Onderwerp: div alken Reageer met quote

en ?
istinorde gekomen?
happy ride
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Moefke



Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 16-6-2008
Berichten: 59
Woonplaats: Laakdal

BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2014 5:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jezzz Kheb wel Spa moeten missen door die vele bagatellen. Mja next time dan maar Smile
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Eddo
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 8-8-2008
Berichten: 704
Woonplaats: Zonhoven

BerichtGeplaatst: Di Sep 02, 2014 9:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Daar is geen patroon in qua drukte in DIV Alken
Gisteren binnengegaan om 11u15, en stond 25 nummerkes later om 11u59 buiten, en alles in orde!
Vind ik leuk! Razz

_________________
'72 1300AR spaarkever
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group