www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 1:53 pm
T2 camper ombouw naar personen bus

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rule09
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 2-6-2007
Berichten: 3838
Woonplaats: beringen

BerichtGeplaatst: Wo Aug 06, 2014 11:05 am    Onderwerp: T2 camper ombouw naar personen bus Reageer met quote

Weet iemand of het in belgie wettelijk is om een T2b die op papieren als camper staat ingeschreven maar uiteindelijk toch zitbanken met gordels heeft staan van een personen bus of dat is toegelaten??
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
andy van der jeught
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 9-10-2004
Berichten: 6449
Woonplaats: Denderbelle

BerichtGeplaatst: Wo Aug 06, 2014 11:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

bij mijn weten niet. Voor een camper betaal je Ook minder taks dan voor een kampeerauto.
_________________
kever '74 project:
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=107103
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
VAG
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 28-1-2014
Berichten: 26
Woonplaats: kortenaken

BerichtGeplaatst: Wo Aug 06, 2014 11:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

toen ik paar maand geleden naar keuring in alken ging met alleen men bed bank erin mocht ik rechts omkeer maken.

stond op papier als camper (waren de nederlandse papieren nog) en moest dus een slaap gelegenheid, fornuis en frigo hebben. Dit alles moest niet werken.

als ik bus als personen bus wou hebben ingeschreven, moest ik hem zo laten homologeren bij invoerder (met banken en gordels denk ik dan)

dit ging ook over een t2b
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Rule09
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 2-6-2007
Berichten: 3838
Woonplaats: beringen

BerichtGeplaatst: Wo Aug 06, 2014 11:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

het gaat ook over een nederlandse bus..
Er staat nu een achterbank in met gordels maar liefst zou ik een personenbus willen..
En homologeren bij invoerder is dan Dieter'n??

Thx!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
VAG
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 28-1-2014
Berichten: 26
Woonplaats: kortenaken

BerichtGeplaatst: Wo Aug 06, 2014 12:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

volgens mij moet je daarvoor idd bij D'ieteren zijn.

ik heb men camper interieur erin gezet aangezien ik hem toch als camper ga gebruiken.

geen idee hoelang de homologatie procedure gaat duren, maar mss kan je er een camper interieur insteken, laten keuren en er terug uithalen ...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Rule09
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 2-6-2007
Berichten: 3838
Woonplaats: beringen

BerichtGeplaatst: Wo Aug 06, 2014 1:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja da gaat allemaal ma wil er roadtrippe mee doen en wil overal in orde zijn? Dan best een persone bus zoeke dan..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Rule09
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 2-6-2007
Berichten: 3838
Woonplaats: beringen

BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2014 9:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

En als de bus camper is en er staat een bank in met gordels alsook een foruis en frigo.. Maar deze bank heeft gordels, mag er dan gezete worde tijdens het rijden??
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
VAG
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 28-1-2014
Berichten: 26
Woonplaats: kortenaken

BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2014 10:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij wel, ik heb de mijne wel verzekerd (bij ethias als oldtimer) voor vijf inzittende.

Als er drie man op de bank zit achteraan, moeten er ook wel drie gordels zijn.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group