www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 8:43 pm
AT boite

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Balemans Benny
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 1-8-2004
Berichten: 1538
Woonplaats: kalmthout-Nieuwmoer

BerichtGeplaatst: Zo Aug 24, 2014 11:16 am    Onderwerp: AT boite Reageer met quote

Wie kan er alvorens ik de boite open doe, mij al vertellen welke lagers en keerringen ik aanschaf. In de orginele vw handboeken staan ze niet gedetaileerd besproken.
Ik wil veel zelf doen, maar zal dan ook vastlopen bij het opnieuw afstellen van de versnellingen. Wie heeft de juiste tools liggen of wie kan helpen?

_________________
vw 1300 '72
vw 1303s cabrio
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
barry9
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 27-12-2013
Berichten: 101
Woonplaats: brecht

BerichtGeplaatst: Di Aug 26, 2014 3:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

de lager die je moet vervangen ,kan je pas zien dat je alles uit elkaar haalt.
voor als je alles uit elkaar haalt moet je het 1 en ander merken das iets gemakkelijker om terug inelkaar testekken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group