www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 7:49 am
Verlaging karmann ghia 71

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Steve-0
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 2-9-2014
Berichten: 18
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: Wo Sep 03, 2014 5:22 pm    Onderwerp: Verlaging karmann ghia 71 Reageer met quote

Allo, ben in bezit van een karmann en deze heb ik al wat verlaagd met spindels maar soms komen mij wielen tegen mij kassen als ik afdraai en zou graag nog wat lager kunne Very Happy . Had graag een verkorte en regelbare puma as gestoken. Iemand hier ervaring mee? Hoeveel komt hij lager op de hoogste stand en lager op de laagste ongeveer. Alle info is welkom.
Alvast bedank vw vrienden.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
64 Notch
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 10-7-2004
Berichten: 474
Woonplaats: Hoek / Nederland

BerichtGeplaatst: Do Sep 04, 2014 8:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je kunt nog lager, maar dan heb je zeker een versmalde as nodig. ook de maat van je banden is erg belangrijk. Ik weet niet wat je er nu onder hebt zitten ?
_________________
Met Luchtgekoelde Groeten
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Lnnrt
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 6-2-2014
Berichten: 279
Woonplaats: Hechtel

BerichtGeplaatst: Vr Sep 05, 2014 8:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb geen kever maar wel een 4" versmalde as van Volksprojects op mijn kever.
Komt een stuk lager, toont een stuk beter en geen banden schuren meer! Ik heb ook dropped spindels en in combinatie met de as komt hij wel een stuk lager (op de hoogste stand) maar zeker nog rijdbaar! Als ik mijn as volledig naar beneden draai staat hij zo goed als op de grond.

_________________
#AircooledJunkies
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Steve-0
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 2-9-2014
Berichten: 18
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: Vr Sep 05, 2014 3:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Alvast bedankt voor de info een 2 inch versmalde as zal niet genoeg zijn zeker? Vind het minder als de Wiele van een karmann neig naar binne staan vanvoor. Nogmaals alle info is welkom. Bv. wat ik nog allemaal moet kopen of bekijken bij een versmalde as. Grtz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Steve-0
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 2-9-2014
Berichten: 18
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: Zo Sep 07, 2014 8:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het vrienden heb vandaag met mijn karmann bij Cars and coffee en twa Meldert vijver gestaan, ben echt aant twijfelen om aire te steken.iemand hier ervaring of info over? Grtz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Lnnrt
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 6-2-2014
Berichten: 279
Woonplaats: Hechtel

BerichtGeplaatst: Zo Sep 07, 2014 10:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

2" versmalde as helpt natuurlijk maar het ligt er ook aan welke velgen je wilt, hou je het bij originele dan zijn die vrij smal. Leg je daar een smart band op dan is dat ook weer anders. Verder moet je voor een versmalde as ook andere stuurstangen kopen maar bij de meeste krijg je die er bij.

Ik weet niet hoe het zit met een Karmann maar voor een kever (oud model) kan je vooraan kiezen voor een as met 1 balg of 2 balgen dan in plaats van je schokdempers. Voor achteraan kan alles blijven zoals het is alleen worden de steunen (van de schokdempers DENK ik) weg geslepen. Dat is toch wat ze mij verteld hebben, ik heb er namelijk ook over nagedacht en achter gevraagd, ik ga het niet doen omdat ik met een 6V schakeling zit en anders met een extra batterij moet beginnen ofwel ombouw.

_________________
#AircooledJunkies
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group