www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 5:54 am
over werkplaats/garage

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
prosper
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 100
Geregistreerd op: 5-9-2014
Berichten: 1
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Vr Sep 05, 2014 5:40 pm    Onderwerp: over werkplaats/garage Reageer met quote

- wie zoekt er nieuwe werkplaats om aan zijn oldtimer te werken ?
- wie moet er verhuizen of uitbreiden ?
- wie zoekt er stockage ruimte voor een oldtimer of oldtimer onderdelen

Stel je daarom de volgende vragen
-waar woon je en hoever mag de garage het van je verwijderd zijn ?
ik woon niet ver van het sportpaleis in ANtwerpen en kijk naar een regio tussen beveren en turnhout en van Essen tot de rupelstreek , dat is bijna 30 km vanuit antwerpen

-hoeveel ruimte heb je nodig ? IK heb zelf een rijdende oldtimer en een inde opmaak, mijn garage van 18m2 zit overvol, ik kan niet meer draaien of keren, dus ik ga uit van een oppervlakte russen de 35 en 50 m2 voor mezelf

- wat is de hoogste prijs per m2 die je wilt betalen ? begin te denken aan eeb beginprijs van 2.5€/m2 per maand
( dwz dat een gewone garage van van 12-15 m2 om en rond de 40 € moet kosten ( 2,5m x 5 = 12,5 m2 = 32€ /m )
ik betaal nu voor18 m2 90 € dat is 5€ de m2
EN IK BEN DOOR MIJN HUISBAAS STEVIG IN T ZAK GEZET WANT HOEWEL IK ER EERST MOCHT WERKEN , MAG DAT NU PLOTS NIET MEER en de elctriciteit is beperkt tot ongeveer 4A ... zodat je zelfs geen boormachine kunt gebruiken ...

Wie wil er in een gezamelijk project stappen, om gezamelijk een grotere ruimte
en geschikte ruimte, magazijn, loods, schuur bij een boer te huren tegen een prijs van tussen de 2,5 en 4 € / m2 met aparte electriciteit en water bijvoorbeeld van ergens tussen de 100 of 200 m2

Om de kosten te verdelen leggen we samen voor de electriticiteits rekenign en de huur , op basis van een basis eenheid + extra vierkante meters
iedereen betaald een inleg in het project , voor de borg is er een inleg
in de toekomst kunnen we ook samen kijken om samen te investeren in grote hulp middelen zoale een hefbrug enz...

antwoorden via PM ( laat hier een bericht ahcter als een PB/email stuurt)

Wie een ruimte weet mag ook reageren

_________________
Propelled by an A-series engine
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Gutmo
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 29-10-2015
Berichten: 114
Woonplaats: Brecht

BerichtGeplaatst: Do Nov 12, 2015 9:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Aangezien mijn garage net een half meterke te klein is heb ik me deze garagetent aangeschaft .
Om aan de motor of dergelijke te werken kan ik hem dan vanuit de tent nog een stuk in de garage rijden .
Mischien is zoiets ook wel voor u ?



Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group