www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 9:44 am
1970 semi-panel T2A "The Bay-café"
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Aanbod Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 94
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Di Nov 04, 2014 10:00 pm    Onderwerp: in Reageer met quote

Interieur is vernieuwd en niet origineel, er is ook geen doorloop naar voor.
Het 'werkgedeelte' en bezoekersgedeelte is afgesloten door een paneel. Het middengedeelte bevat banken, omvormbaar tot een slaapruimte voor 2.
In de banken vooraan zitten enkele extra tafels verscholen en 8 stoelen en een opbouwluifel, verder nog een waterreservoir van 35 liter en een koelkast, brandblusser en niet te vergeten, een flessenopener.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 94
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Di Nov 04, 2014 10:03 pm    Onderwerp: nog Reageer met quote

nog
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 94
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Di Nov 04, 2014 10:07 pm    Onderwerp: hup Reageer met quote

Achteraan het werkgedeelte ; etalage-koelkastje, waterontkalker, koffiemachine, werkblad met schuiven en eventueel keukenvoorzieningen zoals electrisch fornuis, ook hier zijn stopcontacten voorzien.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 94
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Di Nov 04, 2014 10:09 pm    Onderwerp: kk Reageer met quote

Hopen geld, tijd, denkwerk en planning zijn in deze bay gekropen, veel geprobeer en mislukkingen om uiteindelijk te komen tot 'the Bay-café'.

The Bay-café verscheen ondertussen ook al in de heerlijke kookboeken van de camper cookbook's
http://www.vwcampercookbook.com/RidesAgain.html

Heerlijk, en niet alleen voor de gerechtjes maar ook de heerlijke busjes in zowel deel 1 als deel 2 van deze kookboeken
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 94
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Di Nov 04, 2014 10:12 pm    Onderwerp: jesper Reageer met quote

Toen Jonas hem te koop zette, begin april 2014 was ik er als de kippen bij om deze bay naar België te krijgen.
Uren hebben we getelefoneerd, gediscussieerd over VW en Porsches, het klikte meteen tussen jonas en mij, maar er was nog iemand voor mij.
Damned. hij was eerst en kreeg als eerste de kans om de bay te kopen.
En het was natuurlijk zo, de eerste kwam kijken en kocht hem onmiddellijk
Einde verhaal dacht ik.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 94
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Di Nov 04, 2014 10:15 pm    Onderwerp: j Reageer met quote

Nu, enkele weken geleden belde jonas mij terug op, Jesper, de gast die de bay voor mijn neus wegkaapte had rugproblemen en kon bijgevolg de bay niet meer gebruiken. Ik kreeg de kans om de bay te kopen, en die liet ik me niet ontgaan.
Samen hebben we gezocht hoe we de de bay naar België gingen brengen en voila, vrijdag ll. werd de bay voor mijn deur afgezet door Cargoflex.
Great guys.
Jonas, Jesper en ik zijn van plan om de geschiedenis van de bay verder te laten verlopen;
Check daarom geregeld Instagram 'thebaycafe' of facebook om de avonturen van 'The Bay-café' verder te volgen.


Laatst aangepast door Busje komt zo! op Di Nov 04, 2014 10:31 pm, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 94
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Di Nov 04, 2014 10:17 pm    Onderwerp: contact Reageer met quote

Huren of evenementen,
je kan ons vinden op info@bizarr.be
of via Instagram, Facebook of 04.72.86.72.72
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
pix912
Webmaster
Webmaster


Leeftijd: 92
Geregistreerd op: 1-11-2003
Berichten: 1031
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Wo Nov 05, 2014 1:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi ding.

Ik ken iemand die binnenkort 50 wordt, zal hem eens vragen of hij interesse heeft in een feestje. 't Zal dan wel champagne moeten zijn ipv van koffie... Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 94
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Wo Nov 05, 2014 2:57 pm    Onderwerp: .. Reageer met quote

pix912 schreef:
Mooi ding.

Ik ken iemand die binnenkort 50 wordt, zal hem eens vragen of hij interesse heeft in een feestje. 't Zal dan wel champagne moeten zijn ipv van koffie... Wink


Je hebt m'n gegevens hé, nie twijfelen Razz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
berten
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 15-12-2004
Berichten: 2636
Woonplaats: Pulle

BerichtGeplaatst: Wo Nov 05, 2014 9:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geweldig Peter,
Ik heb toevallig nen maat die (nogal goed, 4e op t wereldkampioenschap) Barista is, en woont in Zweden voor de moment Smile

_________________
geinspireerd door de Ferre...
77er german look ...
mijn project: http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=34286&start=0


-Waardebepalingen voor 2ehands voertuigen & oldtimers-
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Aanbod Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group