www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 19, 2024 7:50 am
bevestiging geleiders dashboardklepje

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
germanaaizer
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor



Geregistreerd op: 18-5-2013
Berichten: 297
Woonplaats: witgoor,dessel

BerichtGeplaatst: Zo Nov 23, 2014 5:41 pm    Onderwerp: bevestiging geleiders dashboardklepje Reageer met quote

Bij het proberen inbouwen van een dashboardklepje in mijn spaarkever kwam ik erachter dat mijn kever de busjes voor de geleiders van het klepje mist. Al naar gezocht maar zijn blijkbaar niet los te koop, ik heb ze alleszins nergens kunnen vinden. Heeft iemand deze toevallig liggen of een keverkas waar ze vanaf mogen? Anders zal ik zelf iets moeten zien te fixen. Foto's ter verduidelijking:

met busjes (met groen omkaderd):



zonder busjes:

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
64 Notch
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 10-7-2004
Berichten: 474
Woonplaats: Hoek / Nederland

BerichtGeplaatst: Zo Nov 30, 2014 10:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De latere spaarkevers hebben geen dasbordklepje, vandaar dat de draaipunten niet aanwezig zijn. Overzetten uit een sloper of zelf buisjes monteren.
_________________
Met Luchtgekoelde Groeten
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
germanaaizer
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor



Geregistreerd op: 18-5-2013
Berichten: 297
Woonplaats: witgoor,dessel

BerichtGeplaatst: Ma Dec 01, 2014 11:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga waarschijnlijk idd zelf buisjes monteren of iets dergelijks. Heb al wel wat dashboarden met klepje gevonden online maar zijn me allemaal veel te ver weg. Ga me er 'ns met bezig houden als ik verlof heb.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group