www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 19, 2024 2:10 pm
Full Body off restoration 1300 '75
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Babo002
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 19-1-2015
Berichten: 45
Woonplaats: Essen

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 11, 2015 2:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb eerst de metalsol van novatia gebruikt dit is een roestomvormer daarna een epoxy laag en dan dan de sprayseal
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Babo002
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 19-1-2015
Berichten: 45
Woonplaats: Essen

BerichtGeplaatst: Za Apr 25, 2015 6:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Deze week de kast gaan halen, en toch even verschoten in welke staat hij zich verkeerde. Dus ik heb hem maar volledig uitgekleed en heb ik besloten om hem toch maar te laten zandstralen hier al enkele foto's. Volgende zaterdag mag ik hem terug gaan halen en dan kunnen we er echt aan beginnen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Babo002
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 19-1-2015
Berichten: 45
Woonplaats: Essen

BerichtGeplaatst: Za Apr 25, 2015 6:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Deze week de kast gaan halen, en toch even verschoten in welke staat hij zich verkeerde. Dus ik heb hem maar volledig uitgekleed en heb ik besloten om hem toch maar te laten zandstralen hier al enkele foto's. Volgende zaterdag mag ik hem terug gaan halen en dan kunnen we er echt aan beginnen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Babo002
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 19-1-2015
Berichten: 45
Woonplaats: Essen

BerichtGeplaatst: Za Apr 25, 2015 6:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag de kas gaan halen, toch even verschoten in welke staat hij zich verkeerde, maar dat maakt ni uit ik zie de uitdaging wel zitten. We hebben vlug de kast verder leeggemaakt en naar een zandstraler gebracht. Volgende zaterdag weten we perfect welke staat en werken er moeten gebeurt worden.












Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Babo002
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 19-1-2015
Berichten: 45
Woonplaats: Essen

BerichtGeplaatst: Ma Mei 11, 2015 8:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zo vandaag de kas terug gaan halen van het stralen en ik moet zeggen dat het beter meevalt dan ik had verwacht. Overal is er wel een gatje maar niks al te erg.











Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Babo002
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 19-1-2015
Berichten: 45
Woonplaats: Essen

BerichtGeplaatst: Ma Mei 11, 2015 8:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb ineens een 3D foto gemaakt(via 3dtuning) hoe ik hem ongeveer zou willen. Enkel de velgen en de bumpers zou ik anders willen. Terwijl ik het zo ook echt wel graaf vind.



Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
kevinbuske
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 8-1-2004
Berichten: 2219
Woonplaats: zoersel

BerichtGeplaatst: Ma Mei 11, 2015 8:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er nog een redelijke basis uit , heb al veel rotter gezien .

De velgen en bumpers op de 3D foto zijn echt niet mijn ding , maar al een geluk dat smaken verschillen Very Happy .

Veel restauratie plezier dermee Wink

_________________

1963 so35
1967 notchback

WWW.THEDUBCAVE.BE

https://www.facebook.com/Aircooled.VW.Restoration/?ref=aymt_homepage_panel
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Babo002
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 19-1-2015
Berichten: 45
Woonplaats: Essen

BerichtGeplaatst: Di Mei 12, 2015 6:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

de velgen en de bumpers worden anders. Maar de kleur en de hoogte is wel wat ik zou willen. En je hebt gelijk van roest valt hij echt goed mee ik had het erger verwacht.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Babo002
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 19-1-2015
Berichten: 45
Woonplaats: Essen

BerichtGeplaatst: Ma Sep 21, 2015 12:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hallo na lange tijd nog eens aan bezig geweest (foto's volgen nog), ik ben nu bezig met de rubber klemmen rond de koffer en de motorkap.
weet er iemand hoe ze die randen er op monteren, plooien ze die gewoon in de vorm dat het nodig is of maken ze deze eerst warm of ...
Het is vooral de klemrand bovenaan aan voorraam waar ik een beetje problemen mee heb.

voor de rest zijn er nieuwe dorpels ingestoken de neus is vervangen de kattenbak zijn deels vervangen den hoed vooraan is vervangen, ... maar zoals al vermeld foto's volgen na dat hij volledig is afgelast.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Babo002
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 19-1-2015
Berichten: 45
Woonplaats: Essen

BerichtGeplaatst: Di Okt 20, 2015 12:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben nu even aan het kijken voor mijn onderstel wat ik hier mee ga doen. misschien dat jullie me hier wat raad bij kunnen geven.

ik was aan het denken om vooraan schijfremmen te monteren en achteraan voorlopig gewoon trommels (een beetje om de kosten te besparen, de meeste van deze onderdelen heb ik al liggen) aangezien ik toch de meeste onderdelen nieuw moet bestellen. ik weet niet of het grote aanpassingen zijn om met den tijd achteraan ook schijven te plaatsen of is dit gemakkelijk te doen?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 3 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group