www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 12:04 pm
Full Body off restoration 1300 '75
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Babo002
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 19-1-2015
Berichten: 45
Woonplaats: Essen

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 20, 2016 9:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

oke merci dan kan ik toch al een beetje verder
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Babo002
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 19-1-2015
Berichten: 45
Woonplaats: Essen

BerichtGeplaatst: Do Mrt 31, 2016 2:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nog eens een vraagje Embarassed

ik ben nu volop thuis met mijn chassis bezig en wou eens even horen wat er nu eigenlijk allemaal al op het chassis kan voor ik de kas erop zet. waar moet ik aan denken zodat ik makkelijk kan werken.

alvast bedankt voor de tips

hieronder nog enkele foto's van de vorderingen. ben nu nog bezig met enkele onderdelen terug in orde te zetten zoals het stuurhuis terug (mooi zwart zetten)



de vooras als bijna compleet in elkaar





het chassis zelf









Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Babo002
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 19-1-2015
Berichten: 45
Woonplaats: Essen

BerichtGeplaatst: Vr Apr 29, 2016 10:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nog eens even een vraag, heeft er iemand toevallig nog een complete kabelboom liggen van een kever 1300 van '75. want met die universele set van bbt komen we er niet. ne maat van mij, die dagelijks met elentriek en mechaniek bezig is, raad mij de set compleet af omwille van draad diktes en gemaakte aansluitingen. hij rade me aan om een gebruikte kabelboom aan te kopen en die op te zuiveren. dermee dat ik via deze wel eens wil proberen om er 1 te vinden alvast bedankt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
ab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 9-10-2010
Berichten: 575
Woonplaats: aan de donk

BerichtGeplaatst: Za Apr 30, 2016 7:30 am    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.vwlooms.com/

Waar is uw chassis in de epoxy primer gezet?

_________________
Lichten afstellen?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Babo002
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 19-1-2015
Berichten: 45
Woonplaats: Essen

BerichtGeplaatst: Za Apr 30, 2016 11:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

In hoogerheide bij van Overveld coating, ze hebben daar ook ineens de bedom in een speciale steenslag coating gedaan.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Babo002
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 19-1-2015
Berichten: 45
Woonplaats: Essen

BerichtGeplaatst: Vr Sep 16, 2016 4:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zo lang stil geweest hier maar ni stil gezeten :-p. buitenkant is voor 95% in orde enkel (kofferklep en tankklep erop)

mechanische is volledige klaar, ik denk dat ik alleen de pakking van mijn steekassen nog moet gaan vervangen want die lekken precies. en hij moet nog naar de uitlijning

interieur is ook bijna klaar enkel de stoelen en nog 2 tapijtjes leggen en wat knoppekes

elektrische gedeelte is een klein ramp geworden, zelf ken ik totaal niks van elentriek ( buiten da ge het ni ziet, mor wel voelt Very Happy) binnen gedaan om elentriek aan te sluiten en alle stekkerkes dat hem had aangesloten trok je er zo af dus volop aan het zoeken naar iemand anders da snel tijd heeft voor dit§ in orde te maken.

mor jah foto's zeggen meer dan woorden natuurlijk.






















de goedkeuring van mijn dochtertje, ze is er gewoon verzot op.





de eerste keer dat hem echt op zijn wielen stond stond hij een beetje lager ( bangelijk, maar voor de keuring wat anders)


Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
MINI COOP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 13-10-2009
Berichten: 392
Woonplaats: Ruddervoorde

BerichtGeplaatst: Wo Sep 21, 2016 7:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

jammer om te horen van de elektriciteit. tja, ik heb ook al wat gezien in mijn prille dienstjaren.

en eigenlijk is het allemaal niet zo moeilijk hoor, je moet juist wat tijd en geduld insteken, zeker dat laatste.

jammer dat je zo ver woont (ik ben van omgeving brugge), anders kwam ik wel eens wat tips geven of eventueel helpen.

_________________
CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Babo002
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 19-1-2015
Berichten: 45
Woonplaats: Essen

BerichtGeplaatst: Wo Sep 21, 2016 11:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

merci dat zou ik echt aprrecieren maar er zijn nu 4 verschillende elentriekers geweest en die zeiden allemaal dat ze er niet aan wouden beginnen, ze zeiden dat ze zelfs schrik hadden voor eventueel brandgevaar.

nu heb ik gewoon een compleet nieuwe kabelboom gekocht en gaan we het zo maar doen. Sad het begint stresserend te worden omdat hij volgden week zaterdag zou moeten rijden voor mijn trouw dus heb nog een paar hele korte nachtjes Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Davy.E



Leeftijd: 33
Geregistreerd op: 8-11-2008
Berichten: 63
Woonplaats: Mariakerke(Gent)

BerichtGeplaatst: Wo Sep 21, 2016 5:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er goed uit! Benieuwd naar het eindresultaat.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
kevinbuske
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 8-1-2004
Berichten: 2219
Woonplaats: zoersel

BerichtGeplaatst: Wo Sep 21, 2016 5:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als het echt zo een nest is kan je idd best gewoon met een nieuwe set beginnen .
Ik denk dat het op die manier zelfs het snelste gaat hersteld zijn .

Valt op zich wel mee om te doen hoor .
Gewoon goed de handleiding volgen Smile

_________________

1963 so35
1967 notchback

WWW.THEDUBCAVE.BE

https://www.facebook.com/Aircooled.VW.Restoration/?ref=aymt_homepage_panel
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group