www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 19, 2024 7:58 am
Kever start moeilijk
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
black
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 19-3-2004
Berichten: 130
Woonplaats: Ninove

BerichtGeplaatst: Za Apr 11, 2015 9:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bougiekabels zijn 2 jaar oud.

Probleem is gevonden.

Er zat een knik in de veer van de platinavijsjes. Super kwaliteit blijkbaar als die al na +/- 1500km stuk gaan. Was maar na wat prutsen ermee dat ons oog erop viel.

Vorig jaar werd de stroomverdeler vervangen omdat ik wat klachten had over afstelling. Beste kwaliteit gekocht die beschikbaar was. Nooit tevreden van geweest, na een lange rit was ontsteking totaal ontregeld en met moeite kever thuisgekregen. Dan maar onderste deel stroomverdeler vervangen door één die ik nog liggen had (uit een afbraak, dus origineel vw) en enkel rotor, platinavijsjes en kap uit de nieuwe overgebouwd.

Nu dus een probleem met die stukken. Platinavijses had garagist nog liggen origineel vw, dus hopelijk nu opgelost.

Ga sinds kort mijn wisselstukken halen bij Mecatechnic, Tot hiertoe zeer tevreden daar. Na het probleem met die stroomverdeler had ik het wat gehad met de leverancier waar ik normaal ging kopen. Ik bespaar nooit op kwaliteit van stukken en als je dan zoiets voorhebt.

Over mijn garagist geen klagen ze. Heeft nog een mecanieker die heel veel kent van oude vw's. Hij kon me evengoed alles laten vervangen hebben...

Bedankt voor jullie reacties.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Polleke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 58
Geregistreerd op: 27-5-2009
Berichten: 2420
Woonplaats: het Antwerpse

BerichtGeplaatst: Za Apr 11, 2015 11:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

black schreef:
Bougiekabels zijn 2 jaar oud.

Over mijn garagist geen klagen ze. Heeft nog een mecanieker die heel veel kent van oude vw's. Hij kon me evengoed alles laten vervangen hebben...

Bedankt voor jullie reacties.


jaja, maar hij vermoedde toch dat het de bobijn was hé ... groot prijsverschil met platinnekes ...
maar allee, goed dat het gevonden is
dus M.A.W. de ontsteking stond niet juist

_________________
Er läuft, und läuft, und läuft...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group