www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Jun 15, 2024 10:09 pm
PV met verlies van documenten, doch keuring stuurt me terug
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

herkent iemand deze kever? of vorige eigenaar
ik herken deze kever
50%
 50%  [ 1 ]
ik ken de vorige eigenaar
50%
 50%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 2

Auteur Bericht
OldiesButGoldies
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 23
Geregistreerd op: 16-5-2015
Berichten: 8
Woonplaats: Dendermonde (Belgie)

BerichtGeplaatst: Zo Jun 28, 2015 3:19 pm    Onderwerp: PV met verlies van documenten, doch keuring stuurt me terug Reageer met quote

Hallo iedereen, heb een kever die reeds verschillende eigenaars heeft gekend sinds hij laatst was ingeschreven.
Natuurlijk zijn de papieren zoek, maar vermits het een specifiek geschilderde kever was heb ik na wat zoekwerk op internet een foto gevonden op een tuning meeting. Met die foto & nummerplaat kon ik me een PV bemachtigen bij de politie (die na kontrole van m'n kever) een PV opgaf met verlies van documenten.
Met dit document trachtte ik bij de keuring een dubbel van het laatste keuring te bemachtigen, maar ze stuurde me terug met de melding chassisnummer en nummerplaat matchen niet
wat nu???
betreft een 69 kever waar ondertussen al wat manuren en materjaal ingestoken is, vermits ik dacht dat alles ok was.....
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
VintageSpeed
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 14-7-2005
Berichten: 1382
Woonplaats: Westerlo (B)

BerichtGeplaatst: Zo Jun 28, 2015 10:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

waarom een dubbel van de laatste keuring vragen?

gewoon toch oldtimerkeuring met dit attest van verlies, ze maken toch een nieuw aan dan.

_________________
62rag & 65split
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
OldiesButGoldies
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 23
Geregistreerd op: 16-5-2015
Berichten: 8
Woonplaats: Dendermonde (Belgie)

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2015 7:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

als je naar de keurng gaat zonder laatste keuring's document , moet je eerst een dubbel van laatste keuring gaan aanvragen aan het loket.

misschien op ander keuringstation eens proberen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
tjeutn
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 31
Geregistreerd op: 9-6-2014
Berichten: 88
Woonplaats: regio zwevegem kortrijk

BerichtGeplaatst: Ma Aug 03, 2015 5:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

gewoon met vin nr een duplicaat van vorige keuring gaan vragen in het loket nr plaat hebben ze niet nodig
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
OldiesButGoldies
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 23
Geregistreerd op: 16-5-2015
Berichten: 8
Woonplaats: Dendermonde (Belgie)

BerichtGeplaatst: Vr Sep 04, 2015 8:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb ondertussen de correcte nummerplaat en gegevens vorige eigenaar kunnen te pakken krijgen
dus probleem opgelost
Bedankt aan de helper.... Very Happy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
rud helsen
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 20-4-2009
Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: Zo Sep 06, 2015 10:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

OldiesButGoldies schreef:
heb ondertussen de correcte nummerplaat en gegevens vorige eigenaar kunnen te pakken krijgen
dus probleem opgelost
Bedankt aan de helper.... Very Happy


Dit kan ook perfect opgemaakt Worden op chassisnummer... Dan zit je me al die rompslomp niet. Als jij een verkoopovereenkomst hebt en de wagen nooit hebt ingeschreven kan het in principe zelfs niet dat ze je de documenten van verlies afleveren op een vorig kenteken (vermits deze 9/10 ook reeds geschrapt is)... Raar... Rolling Eyes

_________________
5-7-15 VAG-DAY 2015 Schriek
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
t2 driver
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 14-2-2007
Berichten: 306
Woonplaats: aalst

BerichtGeplaatst: Za Okt 10, 2015 5:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vindt het wel raar. Zolang hij niet ingeschreven was door de nieuwe eigenaar kan deze geen aangifte doen bij de politie van verlies van documenten. Moet nu aangevraagd worden door de laatste eigenaar op wiens naam hij stond. Politie komt bij jou thuis kijken of alles matcht. Zullen dees nooit aanvaarden op de keuring. En ik kan het weten. Heb nu reeds zo een wagen 8 jaar in mijn garage staan. Met documenten van de vorige eigenaar!!! Heb deze week nog op de keuring geweest met mijn papieren om zeker te zijn of ik hem kan inschrijven voor ik aan mijn restauratie
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Bartd
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 8-5-2014
Berichten: 254
Woonplaats: Oudenburg

BerichtGeplaatst: Zo Okt 11, 2015 5:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

t2 driver schreef:
Vindt het wel raar. Zolang hij niet ingeschreven was door de nieuwe eigenaar kan deze geen aangifte doen bij de politie van verlies van documenten. Moet nu aangevraagd worden door de laatste eigenaar op wiens naam hij stond. Politie komt bij jou thuis kijken of alles matcht. Zullen dees nooit aanvaarden op de keuring. En ik kan het weten. Heb nu reeds zo een wagen 8 jaar in mijn garage staan. Met documenten van de vorige eigenaar!!! Heb deze week nog op de keuring geweest met mijn papieren om zeker te zijn of ik hem kan inschrijven voor ik aan mijn restauratie



Ik had hier een oldie staan waarvan mijn vrouw alle papieren had weggegooid. Ik had enkel een brief, waarom ik een jaar na invoer nog niet naar de keuring was gegaan. Ben naar de politie gegaanen heb attest van verlies gekregen zonder probleem.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
t2 driver
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 14-2-2007
Berichten: 306
Woonplaats: aalst

BerichtGeplaatst: Zo Okt 11, 2015 10:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is mogelijk. Maar was die al ingeschreven geweest op uw naam? Als je naar de keuring gaat zal het retour worden. Deze zullen niet geldig zijn. Enkel de laatste eigenaar op wiens naam hij ingeschreven was die zijn geldig. Op de D.I.V. zullen ze alles terug sturen. En ik spreek uit ervaring Wink
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
t2 driver
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 14-2-2007
Berichten: 306
Woonplaats: aalst

BerichtGeplaatst: Zo Okt 11, 2015 10:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is mogelijk. Maar was die al ingeschreven geweest op uw naam? Als je naar de keuring gaat zal het retour worden. Deze zullen niet geldig zijn. Enkel de laatste eigenaar op wiens naam hij ingeschreven was die zijn geldig. Op de D.I.V. zullen ze alles terug sturen. En ik spreek uit ervaring Wink
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group