www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 9:32 am
Classic Constructam Roadtrip France 2015

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Reisverslagen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
muskie




Geregistreerd op: 19-7-2012
Berichten: 7
Woonplaats: Brunssum

BerichtGeplaatst: Wo Aug 05, 2015 2:22 pm    Onderwerp: Classic Constructam Roadtrip France 2015 Reageer met quote

Ik heb mijn reis dit jaar ondernomen met de daily drive en m'n Condor 4 uit 1973 i.p.v. de T2 mede vanwege de gezondheid van mijn vrouw. Ondanks dat de reis niet is gemaakt met de bus lijkt de route wel interessant voor jullie Volkswagenjongens. Hoewel het blog een hoog Citroën gehalte heeft, maar dat heb je in Frankrijk. Volkswagen komt ook ruim aan bod. Als het hier niet geschikt lijkt, mag het natuurlijk verwijderd worden.
Veel kijk- en leesplezier. Groet, René

http://www.constructamroadtrip.blogspot.nl/

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
DGio




Geregistreerd op: 9-3-2009
Berichten: 108
Woonplaats: Heuvelland

BerichtGeplaatst: Wo Aug 05, 2015 4:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mooie trip! Heel wat plekjes om zelf te bezichtigen ontdekt Smile (again..)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
wouterV
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 29-9-2014
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: Vr Sep 04, 2015 3:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nice trip!
_________________
Wouter
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
muskie




Geregistreerd op: 19-7-2012
Berichten: 7
Woonplaats: Brunssum

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 21, 2016 12:20 am    Onderwerp: Travel Reageer met quote

Mocht er in 2016 nog een roadtrip op stapel staan, dan houd ik jullie natuurlijk weer op de hoogte. Deze keer met m'n Kip caravan uit '76, waarschijnlijk naar Kroatië.

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
ab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 9-10-2010
Berichten: 575
Woonplaats: aan de donk

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 21, 2016 8:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

prachtig
_________________
Lichten afstellen?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
muskie




Geregistreerd op: 19-7-2012
Berichten: 7
Woonplaats: Brunssum

BerichtGeplaatst: Di Aug 16, 2016 10:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De roadtrip naar Kroatië leverde niet veel foto's op. Onderweg zag ik één T1, vijf T2's en een heleboel T3's.
De foto hieronder nam ik in de buurt van Limski fjord.

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Reisverslagen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group