www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Wo Mei 15, 2024 10:53 pm
Chassis 1303s

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
VDoubleU
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 2-4-2014
Berichten: 56
Woonplaats: Westerlo

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2015 1:24 am    Onderwerp: Chassis 1303s Reageer met quote

Ik zit al enkele dagen met een paar onopgeloste vragen over het chassis van een kever. Mocht het wat uitmaken, het gaat over een 1303s.

Zowel aan de passagiers- als aan de bestuurderskant van de tunnel is tussen de schakelpook en handrem (vlak tegen de bodem) een pijpje te zien, hier stak geen draad of kabel in. Waarvoor dienen deze?

Hoe worden standaard treeplanken bevestigd? Mijn wagen had letterlijk zelfgemaakte (zware) treebalken, die vastgemaakt waren met verschillende soorten bouten in de carrosserie. Foto's van hoe de standaard bevestiging is, zijn altijd welkom.

De buis achteraan voor de torsiestangen, hoe wordt deze aangepakt bij een restauratie? Ik neem aan dat op die plek zandstralen niet mogelijk is.

Ik hoop dat ik via deze weg bovenstaande vragen opgelost worden . Smile


Laatst aangepast door VDoubleU op Do Okt 29, 2015 10:32 pm, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Vintage_point
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 17-6-2008
Berichten: 1477
Woonplaats: Lier

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2015 8:14 am    Onderwerp: Re: Chassis Reageer met quote

VDoubleU schreef:
Ik zit al enkele dagen met een paar onopgeloste vragen over het chassis van een kever. Mocht het wat uitmaken, het gaat over een 1303s.

Zowel aan de passagiers- als aan de bestuurderskant van de tunnel is tussen de schakelpook en handrem (vlak tegen de bodem) een pijpje te zien, hier stak geen draad of kabel in. Waarvoor dienen deze?

Hoe worden standaard treeplanken bevestigd? Mijn wagen had letterlijk zelfgemaakte (zware) treebalken, die vastgemaakt waren met verschillende soorten bouten in de carrosserie. Foto's van hoe de standaard bevestiging is, zijn altijd welkom.

De buis achteraan voor de torsiestangen, hoe wordt deze aangepakt bij een restauratie? Ik neem aan dat op die plek zandstralen niet mogelijk is.

Ik hoop dat ik via deze weg bovenstaande vragen opgelost worden . Smile



Die pijpjes weet ik niet goed welke je bedoeld, misschien foto? Op die plaats zou ik durven zeggen: verwarmingskabel doorvoer?

Treeplanken worden in de kokerbalken vastgezet.


Torsiestang behuizing straal ik altijd mee. Wel eerst ontvetten en achteraf ook terug goed doorblazen. Als er zand op de tandjes blijft zitten durven de torsiebuizen er moeilijk ingaan...

_________________
°,(___),°
(o\_|_/o)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
VDoubleU
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 2-4-2014
Berichten: 56
Woonplaats: Westerlo

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2015 9:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk niet dat deze van de bediening voor de verwarming zijn, naast de handrem heb ik 2 hendels, 1 voor verwarming ganse auto en 1 voor verwarming onder achterbank.

De foto is genomen aan de bestuurderskant, links boven het gat voor de schakelpook en rechts boven mechanisme om de stoel te verzetten, tussen deze twee zit het "pijpje". De lijn die je op de bodemplaat zit lopen is van mijn oude remleiding voor de achterwielen.


_________________
Mijn project: 1303s
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group