www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Mei 21, 2024 2:04 am
splitbussen gezocht, 20/07/2016, oudenburg-westkerke

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Vraag Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rigor mortis
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 18-4-2005
Berichten: 592
Woonplaats: eernegem

BerichtGeplaatst: Za Okt 31, 2015 8:29 am    Onderwerp: splitbussen gezocht, 20/07/2016, oudenburg-westkerke Reageer met quote

voor een vriendin zoek ik splitbussen om hun huwelijk te rijden op 20 juli. Het gaat dus over huwelijk voor de wet in oudenburg en dan de kerk in westkerke. Daarna zouden ze zelf met hun wagen naar de feestzaal rijden.

kleur van de bussen maakt niet echt uit, maar personenbussen zouden natuurlijk wel makkelijk zijn Razz

gelieve mij een mail te sturen als je tijd hebt en hier zin in hebt: faene@hotmail.com

zet er een foto van je bus en wat het zou moeten kosten bij.

je kan natuurlijk ook gewoon op het forum reageren, maar mail is makkelijker omdat ik die dan kan forwarden


greetz rigor
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
rigor mortis
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 18-4-2005
Berichten: 592
Woonplaats: eernegem

BerichtGeplaatst: Zo Nov 15, 2015 7:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

even deze terug naar boven brengen. Heb al enkele mails ontvangen en deze ook doorgespeeld. Echter hoopten we nog wat reactie van liefhebbers te mogen ontvangen.

greetz
rigor
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Vraag Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group