www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 12:35 pm
Le bug show 2016
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cedricv
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 13-3-2005
Berichten: 920
Woonplaats: brugge

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2016 1:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

We hadden meer volk dan andere jaren 2300 aircooled wagens en alles tesamen zaten we dicht tegen de 3000 ergens...,ja waarom die veranderingen..waarom verhogen ze de prijzen van de elektriek...komt toch ook maar hetzelfde binnen in je huis..ik snap da ook niet...dat is de wereld
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
veedubprins
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 16-4-2012
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2016 2:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

cedricv schreef:
We hadden meer volk dan andere jaren 2300 aircooled wagens en alles tesamen zaten we dicht tegen de 3000 ergens...,ja waarom die veranderingen..waarom verhogen ze de prijzen van de elektriek...komt toch ook maar hetzelfde binnen in je huis..ik snap da ook niet...dat is de wereld


Gewoon naar omstandigheden top geregeld... Iedereen die een keer geweest is gaat weer, geen wonder dat de aanloop dan steeds groter wordt!

Volgend jaar weer!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
wingerke
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 13
Geregistreerd op: 24-1-2006
Berichten: 839
Woonplaats: halle (bij brussel)

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2016 4:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

cedricv schreef:
Enkel met bankaart te betalen aan de inkom!niet vergeten!staat op de website


Hallo ,
Had ik ook gelezen , behalve als je de zondag komt als bezoeker , direct 60 euro casch dat ik minder op kon doen Very Happy Confused

greetz
patje

_________________
T2ab 1972
Braziliaanse T1 '75 verkocht
Squareback '68 verkocht
kever'67 ( model '68 ) verkocht
Golf One cabrio '91 verkocht
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
MINI COOP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 13-10-2009
Berichten: 392
Woonplaats: Ruddervoorde

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2016 4:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

een topweekendje gehad!

de 3 uurtjes aanschuiven en een plaatske zoeken zijn niets met de 3 dagen feest.

het viel mij weer op hoe wij belgen toch zo bekrompen kunnen zijn. we zochten met 2 wagens een plaatske en zowel bij belgen als nl'ers was er nooit geen plaats want er moest nog volk bij komen en bla bla bla...

bij fransen en duitsers mochten we lekker aansluiten of waren ze zelf een plaatsje aan het zoeken voor ons... dus die hebben we dan maar getrakteerd met wat streekbiertjes en wat zitten lachen met de hoempapa's en de lederen hosen Razz Razz

_________________
CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
DGio




Geregistreerd op: 9-3-2009
Berichten: 108
Woonplaats: Heuvelland

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2016 5:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tjah... die territorium afbakeners... mss volgend jaar in de reglementen zetten om ook dit eruit te houden. Ik snap dat je graag samen staat maar sommigen kunnen een eigen camping beginnen met hun afbakening.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kevinbuske
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 8-1-2004
Berichten: 2219
Woonplaats: zoersel

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2016 5:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben op vrijdagmiddag met een paar vrienden aangekomen en ook een plaatsje afgebakend .
In de loop vd avond kwamen er al een deel vrienden bij .
S'avonds hebben kregen we van 2 nederlanders de vraag of ze met 1 kevertje en een tent erbij konden staan en die hebben we met veel plezier erbij genomen .
Ze hebben ineens hun vlees kunnen bakken op onze bbq Very Happy
Op zaterdag hebben we dan met wat puzzelen de laatste 2 busjes van de rest van de vriendenhoop er nog bij gekregen en dat ging net .

Alles goed benut dus aan ons zal het niet gelegen hebben Very Happy Very Happy Very Happy

_________________

1963 so35
1967 notchback

WWW.THEDUBCAVE.BE

https://www.facebook.com/Aircooled.VW.Restoration/?ref=aymt_homepage_panel
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
MINI COOP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 13-10-2009
Berichten: 392
Woonplaats: Ruddervoorde

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2016 7:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kevinbuske schreef:
Ik ben op vrijdagmiddag met een paar vrienden aangekomen en ook een plaatsje afgebakend .
In de loop vd avond kwamen er al een deel vrienden bij .
S'avonds hebben kregen we van 2 nederlanders de vraag of ze met 1 kevertje en een tent erbij konden staan en die hebben we met veel plezier erbij genomen .
Ze hebben ineens hun vlees kunnen bakken op onze bbq Very Happy
Op zaterdag hebben we dan met wat puzzelen de laatste 2 busjes van de rest van de vriendenhoop er nog bij gekregen en dat ging net .

Alles goed benut dus aan ons zal het niet gelegen hebben Very Happy Very Happy Very Happy


voila, zo hoort het ook natuurlijk, oh god, zie dat er niet 1 wagen zichtbaar is... waar we stonden (hoogste camping van de grascamping) was de baan toch al een modderpoel de vrijdag, niemand wou daar komen Laughing Laughing

_________________
CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
kevinbuske
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 8-1-2004
Berichten: 2219
Woonplaats: zoersel

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2016 8:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn bus stond ook verdekt opgesteld , heb der niet van wakker gelegen Laughing Laughing

_________________

1963 so35
1967 notchback

WWW.THEDUBCAVE.BE

https://www.facebook.com/Aircooled.VW.Restoration/?ref=aymt_homepage_panel
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
cedricv
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 13-3-2005
Berichten: 920
Woonplaats: brugge

BerichtGeplaatst: Di Aug 09, 2016 8:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

@wingertje..dat is dan een andere groep(buiten de organistie)die dit doet...wij werden zelf uitgemaakt door die mensen omdat we door een grote file,de bezoekers doorstuurde naar hen...en dan moesten terug komen naar ons omdat ze niet met bc konden betalen...wij die aan de hoofd ingang stonden,wisten dat ook niet..maar staat op de briefing voor volgend jaar...aan dat afbakenen gaan we niets kunnen veranderen...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Bartd
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 8-5-2014
Berichten: 254
Woonplaats: Oudenburg

BerichtGeplaatst: Di Aug 09, 2016 10:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

wingerke schreef:
cedricv schreef:
Enkel met bankaart te betalen aan de inkom!niet vergeten!staat op de website


Hallo ,
Had ik ook gelezen , behalve als je de zondag komt als bezoeker , direct 60 euro casch dat ik minder op kon doen Very Happy Confused

greetz
patje


Hier just hetzelfde Evil or Very Mad
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group