www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Jun 15, 2024 9:34 pm
Voertuig dat voor het eerst in verlaagde toestand w gekeurd

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jado
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 20-12-2015
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Zo Dec 20, 2015 2:17 pm    Onderwerp: Voertuig dat voor het eerst in verlaagde toestand w gekeurd Reageer met quote

Hey,

1) Zijn er al verlaagde kevers, met vooras en steekassen achter (dus geen 1302/1303), gekeurd volgens deze procedure van na 1 mei 2003 bij een periodieke keuring (dus geen old-timerkeuring)?
http://www.goca.be/upload/communiques_de_presse/Persbericht_02-04-2004.pdf
2) Het lijkt me dat de achterkant niet goed kan komen qua geometrie omdat de wielen schuin gaan staan door één of enkele tand(en) te verlagen?
3) Vooraan? kan je attesten krijgen voor verlaagde spindels of váste (eventueel de verstelling borgen zodat ze niet meer kan veranderd worden) verlaagde vooras? indien niet vermoed ik dat dit ook problemen geeft?

Groetjes, Jado
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
jado
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 20-12-2015
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Vr Jan 01, 2016 10:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

niemand hier meer info over?
ik lees en hoor wel dat men op één of andere manier toch "reglementair" verlaagd kan gekeurd zijn, maar nergens of er ooit al 1 kever via deze reglementering gekeurd is?
Ik ben niet geneigd om de keuringscentra hiervoor te contacteren, aangezien de tegenstijdigheid in hun antwoorden (uit eigen ervaring en van anderen).
Daarom pols ik hier eens Wink

Groetjes, Jado
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
nick88
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 21-5-2009
Berichten: 739
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Ma Jan 04, 2016 7:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mijn vw kever van '67 dagelijks gekeurd met 7cm versmalde vooras en 1 tand vaste verlaging + spindels. en achteraan 1 tand verlaagd.
er is me nooit naar attesten gevraagd, heb natuurlijk wel geen gelijkvormigheidsattest, pre 68.

_________________


- vw kever '67 (sold)
- vw t2a tintop westfalia '70
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group