Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Wa is het beste voor dagelijks gebruik? et moet kracht over hebben, maar mag niet veel drinken |
1300 dubbelpoorts |
|
52% |
[ 11 ] |
1500 |
|
47% |
[ 10 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 21 |
|
Auteur |
Bericht |
Celf Flat4Free Junkie
Leeftijd: 37 Geregistreerd op: 31-3-2005 Berichten: 5025
Woonplaats: Westmeerbeek (regio Aarschot)
|
Geplaatst: Ma Nov 14, 2005 10:37 pm Onderwerp: |
|
|
Zenne jeans is amper de deur uit en hij ziet de velgen al ni graag meer.... tssssssssss! |
|
Naar boven |
|
|
boenkkever Flat4Free Stamgast
Leeftijd: 47 Geregistreerd op: 9-7-2004 Berichten: 473
Woonplaats: Heist op den Berg
|
Geplaatst: Ma Nov 14, 2005 10:45 pm Onderwerp: |
|
|
Hangt der nen 1300 AB in , en dan er later nen 1600 van maken door zogenaamde revisie van het blokske..Zo houd ge de schijn een beetje omhoog |
|
Naar boven |
|
|
boenkkever Flat4Free Stamgast
Leeftijd: 47 Geregistreerd op: 9-7-2004 Berichten: 473
Woonplaats: Heist op den Berg
|
|
Naar boven |
|
|
danimieghem
Leeftijd: 87 Geregistreerd op: 7-9-2004 Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL
|
Geplaatst: Ma Nov 14, 2005 11:01 pm Onderwerp: |
|
|
GOE ZOT !
Ga met die 6800 euro eens bij Willy Otto of bij Filip Delrue, doe een 1300 f 1600 blokje mee, en je hebt een vliegmachien ! _________________ GAME OVER, insert coins for new game
Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs |
|
Naar boven |
|
|
Noorman Flat4Free Junkie
Leeftijd: 38 Geregistreerd op: 28-9-2005 Berichten: 1847
Woonplaats: Brugge, ergens op de Astridlaan...
|
Geplaatst: Ma Nov 14, 2005 11:25 pm Onderwerp: |
|
|
cox1.3cc schreef: | Die jeans-toestanden zoals gij die noemt zijn wel DE sportvelgen uit den tijd hé. Hebben dacht ik zelfs standaard op de Porsche 914 gezeten. |
ja, 1 maat breder eh 5.5 breed
die zijn 4.5 breed, kevermaatje zie ze graag een slag breder
@dani, ma zoveel eb kik ni hoor!!! 6800 goeienavond.......... zal maar al beginnen sparen weer |
|
Naar boven |
|
|
ratbak Flat4Free Junkie
Leeftijd: 45 Geregistreerd op: 14-12-2003 Berichten: 1053
Woonplaats: zoersel
|
Geplaatst: Di Nov 15, 2005 12:35 am Onderwerp: |
|
|
danimieghem schreef: | GOE ZOT !
Ga met die 6800 euro eens bij Willy Otto of bij Filip Delrue, doe een 1300 f 1600 blokje mee, en je hebt een vliegmachien ! |
ga maar eens prijs vragen aan die mannen voor nen deftige 2332cc,denk da ge op uw gat gaat vallen! er is geen een in belgie die u dit spul goedkoper zal kunnen leveren..
tis nen hoop geld maar het is deftig matriaal dat niet direkt in de prak zal draaien..
1300dp of nen 1500,kzou gewoon een goed blokje zoeken dat deftig is,eender wat je tegenkomt..
misleid uwe pa,nen 1500 met cilinderkoppen van nen 1600dp? |
|
Naar boven |
|
|
danimieghem
Leeftijd: 87 Geregistreerd op: 7-9-2004 Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL
|
Geplaatst: Di Nov 15, 2005 6:51 am Onderwerp: |
|
|
serieus ratbak ? amai.... dan heb ik me toch niet goed laten inlichten _________________ GAME OVER, insert coins for new game
Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs |
|
Naar boven |
|
|
Noorman Flat4Free Junkie
Leeftijd: 38 Geregistreerd op: 28-9-2005 Berichten: 1847
Woonplaats: Brugge, ergens op de Astridlaan...
|
Geplaatst: Di Nov 15, 2005 8:16 am Onderwerp: |
|
|
bon, ik heb geen zin meer om mijn kop derover te breken, we gaan zien wat er op de barn ligt zaterdag.......wat ik zeker weet s dat het minstens een 1300 dubbelpoorts moet zijn.... da eeft 44pk, een 1500 eeft maar 40 pk (volgens de kevertabellen)...... we shall see |
|
Naar boven |
|
|
keverzot Flat4Free Junkie
Leeftijd: 52 Geregistreerd op: 28-3-2004 Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen
|
Geplaatst: Di Nov 15, 2005 8:33 am Onderwerp: re |
|
|
persoonlijk zou ik zoals ratbak zegt koop u wat je tegenkomt prijs kwaliteit. Persoonlijk snap ik niet goed wat men altijd bezig zit over van 1300 dubbelpoorts naar 1600 dubbelpoorts te gaan, ik heb de ervaring dat een 1600 op een "korte" boite niet echt een groot verschil geeft tegenover een 1300 op een "korte" boite. Vermits de meeste kevers van die bouwjaren 1300'tjes waren hebben ze een korte boite. Overstappen van 1300 naar een 1600 geeft pas echt verschil als je bvb naar dubbele carbu's gaat en kulassen uit lieterd, en eventueel een lange boite. Weet dat een revisie (ombouw) van 1300 naar 1600 toch een dikke 1.000 euro kost. Koop je een goed 1600'tje voor 500 euro of koop je een 1300'tje voor 300 euro plus 1.100 euro ombouw naar 1600?
vetgedrukte prijzen zijn richtprijzen voor gebruikte motors in goede staat, goedkoper kan je mss wel vinden maar zal moeilijk zijn. |
|
Naar boven |
|
|
Noorman Flat4Free Junkie
Leeftijd: 38 Geregistreerd op: 28-9-2005 Berichten: 1847
Woonplaats: Brugge, ergens op de Astridlaan...
|
Geplaatst: Di Nov 15, 2005 8:52 am Onderwerp: |
|
|
maja, als ik het goed bekijk, heeft een standaard 1600 maar iets van een 47 pk en een 1300 iets van een 44 pk, voor die drie pk extra gaank kik geen 200 euro bijleggen zu...... ik pak dan gewoon nen 1300 dubbelpoorts pakken en daar standaard wa mee rondhossen. misschien dan op latere termijn kijken voor iets groter.... als op dien 1300 na veroop van tijd ne grotere enkele carburateur opsteek, gaank kik da verschil ook wel merken denk ik..... bij mijn 1200tje was dat toch zo
alleszins merci oor den info, kwist niet dat dat omvormen zo duur was...... |
|
Naar boven |
|
|
|
|