www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 6:50 am
vw 181 deutsche post
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cillejr
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 30-10-2014
Berichten: 120
Woonplaats: Neerpelt

BerichtGeplaatst: Za Jan 16, 2016 3:08 pm    Onderwerp: vw 181 deutsche post Reageer met quote

goeiendag allemaal

ik ben joris, 20 jaar en heb al 2 jaar een vw 181. hij heeft dezelfde kleur als da gedoe van deutsche post, wa em best schoon staat eigenlijk. het is geen civiele uitvoering, maar van het leger.
Tot mijn grote spijt heb ik er zelf nog niks aan gedaan, behalve mee rondgereden, maar nu ik van school af ben, ben ik toch van plan er aan te beginnen.

hier is een foto van bij de vorige eigenaar, toen ik hem ging halen:



ondertussen staat hij er nog bijna precies hetzelfde bij.



Nu heb ik ondertussen wat onderdelen besteld, die zou ik volgende week mogen gaan halen.

voor de rest gaat de vw181 nog wat lager komen.
tegen dat de nieuwe onderdelen erop zitten, en hij wa lager ligt, zien we wel wat het volgende wordt dat er mee gaat gebeuren

cheers
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Lnnrt
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 6-2-2014
Berichten: 279
Woonplaats: Hechtel

BerichtGeplaatst: Di Jan 19, 2016 9:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi zo Joris! Eindelijk een morele verplichting om er ook is degelijk aan te beginne ! Wink
_________________
#AircooledJunkies
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
cillejr
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 30-10-2014
Berichten: 120
Woonplaats: Neerpelt

BerichtGeplaatst: Di Jan 19, 2016 10:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

Lnnrt schreef:
Mooi zo Joris! Eindelijk een morele verplichting om er ook is degelijk aan te beginne ! Wink


Haha das echt Wink morgen de onderdelen halen en dan beginnen we er mee
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
cillejr
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 30-10-2014
Berichten: 120
Woonplaats: Neerpelt

BerichtGeplaatst: Vr Jan 22, 2016 3:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Al twee originele Kubel zetels gekocht, deze goed oppoetsen en plaatsen Very Happy



Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
kurt181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-10-2010
Berichten: 2820
Woonplaats: ZOLDER

BerichtGeplaatst: Za Jan 23, 2016 7:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zou ik nieuwe hoesjes over trekken. kost 2 keer niks!
En als dan de oude bekleding eraf is,zetel frame netjes lakken Wink
Mooie 181,heeft wel iets die rolkooi Cool

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
cillejr
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 30-10-2014
Berichten: 120
Woonplaats: Neerpelt

BerichtGeplaatst: Za Jan 23, 2016 9:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

kurt181 schreef:
Zou ik nieuwe hoesjes over trekken. kost 2 keer niks!
En als dan de oude bekleding eraf is,zetel frame netjes lakken Wink
Mooie 181,heeft wel iets die rolkooi Cool


Ja ga eens kijken voor hoesjes? Hebt ge er toevallig die ge aanraad?
De rol kooi is er ondertussen wel uit haha Very Happy

Cheers
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
cillejr
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 30-10-2014
Berichten: 120
Woonplaats: Neerpelt

BerichtGeplaatst: Wo Feb 10, 2016 2:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

in mijne kubel zit ne 1600 type 1 motor dubbelpoorts, van 1974. ma ik zou dien graag wa simpeler en 'origineler' maken.

zo zag em eruit, en ondertussen heb ik alleen alle leidingen vervangen voor ik ermee ging rijden want daar hing me wa teveel plakband aan na mijn goesting



ma heeft er iemand een fotoke van hoe zo ne motor er simpeler kan uitzien? en de benzineleidingen en dien filter enzo zou ik allemaal weg willen werken, zo veel mogelijk.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
WobStar
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 16-9-2005
Berichten: 2245
Woonplaats: Brecht (2960)

BerichtGeplaatst: Wo Feb 10, 2016 2:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou dat zo laten, uiteindelijk gaat ge hem ook in pk teruschroeven als ge hem standaard zet (enkele carbu).
Als ik van u was, zou ik gewoon da blokske eens opkuisen en dan gaat dat al een heel ander zicht zijn.
Wat die naftfilter betreft... ik wil u er graag bewust op maken dat dat al vaak de oorzaak van motorbrand is geweest.
Best dat ge zo snel mogelijk dieje daar weghaalt en bijv. naast uwe versnellingsbak hangt.
Ik krijg boebelen elke keer als ik zoiets zie...

_________________
VW is the way,retro VW is ALL the way!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
cillejr
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 30-10-2014
Berichten: 120
Woonplaats: Neerpelt

BerichtGeplaatst: Wo Feb 10, 2016 3:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

WobStar schreef:
Ik zou dat zo laten, uiteindelijk gaat ge hem ook in pk teruschroeven als ge hem standaard zet (enkele carbu).
Als ik van u was, zou ik gewoon da blokske eens opkuisen en dan gaat dat al een heel ander zicht zijn.
Wat die naftfilter betreft... ik wil u er graag bewust op maken dat dat al vaak de oorzaak van motorbrand is geweest.
Best dat ge zo snel mogelijk dieje daar weghaalt en bijv. naast uwe versnellingsbak hangt.
Ik krijg boebelen elke keer als ik zoiets zie...


Ja zoiets was ook de bedoeling, moet alleen nog tegoei bezien hoe.
Ma tis omda ik nie zo ne held ben op vlak van motors dak em wa simpeler zou willen make
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
WobStar
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 16-9-2005
Berichten: 2245
Woonplaats: Brecht (2960)

BerichtGeplaatst: Wo Feb 10, 2016 3:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zeker als ge 'nie zo ne held' zijt, zou ik ervan af blijven als ik u was.
Als ge uw carbu's gaat vervangen, gaat ge ook weer opnieuw moeten afstellen natuurlijk. Rijdt hem goe nu? Gewoon zo laten en eens opkuisen.
Ne goeie ontvetter erop en kuisen maar. Gaat een heel ander zicht zijn als ge ook ineens de hele motorruimte mee aanpakt.

Naftfilter: stukje waar hij nu zit, gewoon nieuwe leiding.
Koopt ineens ook ne nieuwe naftfilter, kost 3 keer niks en ik heb de indruk dat het filterke al redelijk bruin ziet.
Om hem naast de versnellingsbak te steken: makkelijkste is efkes linker achter wiel eraf. Ge gaat daar zien dat er een stukske flexibele naftleiding zit (koperen buisje vanuit de tunnel, komt uit de vork waar uw boite in zit) en gaat aan de andere kant weer over in een koperen buisje. Daar plaatst ge hem tussen.
Koopt u een nieuwe naftleiding, zet daar de filter tussen (let op de richtingspijl op de filter!) en maakt dat even lang in totaal als de flexibele dat daar nu zit en ge vervangt dat daar. Duidelijk? Want 'k had niet té veel zin om te gedetailleerd te typen. Laughing Laughing

_________________
VW is the way,retro VW is ALL the way!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group