www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Nov 28, 2020 12:49 pm
Chassis kaal maken en spuiten

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> VW Lounge Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pietjah

BerichtGeplaatst: Za Feb 13, 2016 2:41 pm    Onderwerp: Chassis kaal maken en spuiten Reageer met quote

Hallo

Dit jaar zouden alle laswerken -eindelijk- klaar moeten zijn aan mijn bus. Daarom wil ik binnenkort de onderkant volledig kaal hebben om vervolgens alles (professioneel?) door iemand te laten spuiten in anti roest + carosserrie kleur. Mijn vragen:

Hoe haal ik de Rutex en andere verven best van de bodem? Ik weet dat stralen een mogelijkheid is maar zou het liever zelf proberen.

Alsook, wat is de juiste manier voor de nabehandeling? Met wat moet ik de onderkant laten spuiten zodanig dat alles roestwerend is en in kleur staat?

Bedankt in ieder geval voor raad en tips.

Pieter

Build it, ride it, break it, fix it and repeat.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keving

Leeftijd: 30

BerichtGeplaatst: Za Feb 13, 2016 6:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Alles verwijderen met staalborstel op machine (persluchttool,...) Erna spuiten in grondverf + kleur ( als je dat perce wilt) en dan behandelen met soort wax. Gebruiken ze op huidige wagens ook. Is meer doorzichtig, zodat latere plekken die slecht zouden worden visueel zichtbaar zijn. Is waterafstotend, merk moet ik eens nakijken. Te verkrijgen in Lochristi. Resultaat is op mijn bus te zien.

Mvg
Kevin
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Yannvanh
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast

Leeftijd: 28

BerichtGeplaatst: Di Mrt 15, 2016 8:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb alles zelf gezandstraald, dit was niet per sé nodig maar wou alles goed hebben!
Daarna behandeld met RX5 & RX10. (Gaat ook zonder te zandstralen)
De omschrijving van dit product vind je wel via google! ben er zeer tevreden over!
Foto's vind je duidelijk in mijn project topic!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> VW Lounge Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: