www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Jun 16, 2024 4:17 am
Carbu B kwaliteit paruzzi

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bug1973
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 335
Woonplaats: sint stevens woluwe

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 18, 2016 9:19 am    Onderwerp: Carbu B kwaliteit paruzzi Reageer met quote

Iemand ervaringen met de carbu's van paruzzi de B kwaliteit. Zijn deze goed af te stellen enzo?
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
VintageSpeed
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 14-7-2005
Berichten: 1382
Woonplaats: Westerlo (B)

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 18, 2016 12:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind momenteel ALLE carburateurs bagger, zowel A kwaliteit, B kwaliteit of de gewone gereviseerde.

Enkel de duurdere gereviseerde Solex carburteurs waar ze de speling oplossen door netjes uit te boren en te herbussen zijn goed, maar reken hier maar op 750,00 voor een deftig exemplaar.

Voor dat geld kan je natuurlijk al het risico nemen van één, twee of zelfs drie nieuwe carburateurs te kopen als deze het laten afweten.

Vooral netjes afstellen is een probleem, na een tijdje staat de ralenti te hoog of te laag, de motor staat te hokkelen, etc.

_________________
62rag & 65split
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
domi 53
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 8-1-2009
Berichten: 1126
Woonplaats: Leopoldsburg

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 21, 2016 6:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad zowel de A als B kwaliteit geeft problemen met de afstelling.

Best een origineel gereviseerde kopen of die van U laten reviseren.

750 euro is een prijs die ik nog nergens gehoord heb, voor een pak minder is een goed gereviseerde carburator te vinden.

_________________


mail: info@aircooledbeetleparadise.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Tom's vw
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 20-9-2004
Berichten: 482
Woonplaats: Kontich

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 21, 2016 11:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb ook een tijdje rondgereden met een 'gereviseerde' van 100 euro en dat is me niet goed bevallen.
na veel sukkelen een deftige gereviseerde gekocht via de Garaasj in hoboken. was ergens rond de 500 euro maar prima in orde. sindsdien geen enkel probleem meer gehad.

ik zou ineens voor de goede optie kiezen, in dit geval is goedkoop meestal duurkoop

grtn
Tom

_________________
1302 Sumatragroen '72
Karmann Ghia Cabrio '67
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
ab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 9-10-2010
Berichten: 575
Woonplaats: aan de donk

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 21, 2016 5:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mijn originele carb laten reviseren bij RAGE, dacht een 300 euro, alleen nog géén 1 km op de weg gereden aangezien hij in restauratie is dus kan niet echt zeggen of ik er problemen mee heb of niet...
_________________
Lichten afstellen?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bug1973
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 335
Woonplaats: sint stevens woluwe

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 21, 2016 6:10 pm    Onderwerp: carbu Reageer met quote

Ok bedankt allemaal voor de reacties. Zal nog zien wat ik ga doen.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group