www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 19, 2024 10:48 am
Karmen 65
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MINI COOP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 13-10-2009
Berichten: 392
Woonplaats: Ruddervoorde

BerichtGeplaatst: Do Jul 14, 2016 1:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dit was nog toen Kurt ermee reed, ik heb er nog geen meetings mee gedaan. de eerste wordt de bugshow. Toch bedankt voor de foto, zal hem toch even opslaan!

nu even genieten van de karmann en de juiste hoogte proberen te vinden zodat hij comfi rijdt. Ook de werkplaats in orde brengen zodat ik vlotter kan sleutelen aan wagens (zowel voor mijn bijberoep als voor de karmann).

in de winter dan de onderkant onder handen nemen zodat deze weer perfect staat, radio in het handschoenkastje monteren, bracket voor nog enkele meters inbouwen. Zeker ook even de elektriciteit onder handen nemen, want deze ligt toch wel zeer pover Crying or Very sad

we hebben dus wel nog even ons werk eraan Laughing Laughing

_________________
CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
MINI COOP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 13-10-2009
Berichten: 392
Woonplaats: Ruddervoorde

BerichtGeplaatst: Ma Aug 01, 2016 6:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

na het verlof nog eens 2 middagen aan de vooras + stuurhuis zitten aanpassen:
- stuurhuis afregelen
- de versmalde vooras op airride afgeregeld zodat deze goed rijdt op een 5 bar en toch hoog genoeg staat om comfortabel te rijden.

staat en rijd nu super voor mij.

nu spookt de gedachte door mijn hoofd om te kijken voor een trailer eraan te hangen, al dan niet een 'single wheel trailer'. In er karmann is er namelijk erg weinig plaats zeker als je als grote persoon (1m99) de voorzetel tegen de achterbank hebt, dan kan deze niet meer omlaag en dus weg extra ruimte... kan een leuk winterwerkje worden Razz

maar even le bug show komend weekend, mss kom ik daar wel een paar leuke trailer ideetjes tegen Cool

_________________
CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
MINI COOP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 13-10-2009
Berichten: 392
Woonplaats: Ruddervoorde

BerichtGeplaatst: Ma Sep 05, 2016 5:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

met de warme dagen geweest toch nog wat zitten cruisen en zitten nadenken: de 'stance' langs achter beviel me niet echt: teveel band + het kan nog wat lager langs achter en toch nog comfortabel rijden.

een whitewall, nope, zou op niets trekken met de creme kleurige janten. een redstripe, de madam: je moet er gene kleurboek van maken he Laughing . een andere jant, maar deze staan zo schoon eronder...

na wat opzoekingswerk en wat piccies kijken gaan we gaan voor een 165/60 band ipv de originele 165/80 band. zo zal de verhouding band wat kleiner worden en alles minder lomp over komen.

de onderdelen voor de verstelbare + verlaagde veerplaten worden deze week ook verzonden, hopelijk kan ik dit allemaal in 1 trek veranderen komend weekend!

_________________
CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
MINI COOP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 13-10-2009
Berichten: 392
Woonplaats: Ruddervoorde

BerichtGeplaatst: Do Sep 08, 2016 6:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

met de warme dagen geweest toch nog wat zitten cruisen en zitten nadenken: de 'stance' langs achter beviel me niet echt: teveel band + het kan nog wat lager langs achter en toch nog comfortabel rijden.

deel 1, de band, is vandaag doorgegaan. ik vind het alvast super.

Nog een 2 cm verlagen (zit nu op 10,5cm tot de olie temperatuur sensor), een spacerke zodat het wiel nog iets naar buiten komt en deze lijkt me dan af.

_________________
CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
MINI COOP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 13-10-2009
Berichten: 392
Woonplaats: Ruddervoorde

BerichtGeplaatst: Do Sep 08, 2016 6:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nog een detail piccie
_________________
CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
andy van der jeught
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 9-10-2004
Berichten: 6449
Woonplaats: Denderbelle

BerichtGeplaatst: Do Sep 08, 2016 6:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Elk zijn goesting, maar ik vond hem ervoor mooier.
Maak je nu niet teveel toeren op de snelweg?

_________________
kever '74 project:
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=107103
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
ab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 9-10-2010
Berichten: 575
Woonplaats: aan de donk

BerichtGeplaatst: Do Sep 08, 2016 8:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

staat proper zo Wink
_________________
Lichten afstellen?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
MINI COOP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 13-10-2009
Berichten: 392
Woonplaats: Ruddervoorde

BerichtGeplaatst: Vr Sep 09, 2016 6:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

andy van der jeught schreef:
Elk zijn goesting, maar ik vond hem ervoor mooier.
Maak je nu niet teveel toeren op de snelweg?


de afwijking bedraagt 7.8%, dwz als ik 90 zou rijden rij ik nu nog 83km/h. valt dus nog mee en zeker omdat ik eigenlijk nooit niet veel autostrade doe.

_________________
CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
MINI COOP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 13-10-2009
Berichten: 392
Woonplaats: Ruddervoorde

BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2016 6:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nog wat staal bijgekocht om verlaagde en verstelbare veerplaten te maken. dit is maar voor begin oktober daar mijn bevriende lasser straks op vakantie vertrekt.


nog aan te kopen in het korte: skidplate om de vooras te beschermen bij het laag rijden + 25mm spacers voor achteraan...

_________________
CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
MINI COOP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 13-10-2009
Berichten: 392
Woonplaats: Ruddervoorde

BerichtGeplaatst: Za Okt 01, 2016 6:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

eventjes de remolie vervangen. deze zag er maar grijs/ bruin uit en voelde ook sponzig aan. bij mijn vorige kever had ik ook half toegekoekte leidingen, dus dit ook maar beter even vervangen.

even een simpel toolke gemaakt: een klein flesje en een doorzichtig darmpje van de euroshop = 0,20€. met 2 dit netjes vervangen en ja hoor, zeker de moeite om te doen!!!

terwijl gingen we de boite olie ook vervangen, maar de grote inbusmoeren werken niet echt mee Confused morgen gaan we terug gaan sleutelen, nu met gepast materiaal Razz

_________________
CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group