www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 7:55 pm
Karmen 65
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MINI COOP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 13-10-2009
Berichten: 392
Woonplaats: Ruddervoorde

BerichtGeplaatst: Do Dec 01, 2016 6:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nog wat zitten finetunen aan de eerste exemplaren en na wat denk en teken werk een setje prototypes laten laseren.

de Juiste bouten en ander materiaal ligt al klaar, mss dit weekend al de eerste proto's lassen en testfitten.

over de prijzen moet ik nog even nadenken. sowieso wil ik hiervoor onder de marktprijs gaan, doch de fit kwaliteit + compleetheid verbeteren.

indien je zelf met een ontworpen KUTstuk zit, geef maar een seintje, want ik haat rommel die niet past Laughing Laughing

_________________
CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Bennos




Geregistreerd op: 8-1-2012
Berichten: 264
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Vr Dec 02, 2016 8:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Knap hoe je zelf een bestaand product verder wil ontwikkelen! De bedoeling is deze op de markt te brengen?

Ook verlengde beschikbaar (toespoor)?

_________________
77'er Volkswagen Brasilia

Sold: 67'er Volkswagen Kever
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
MINI COOP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 13-10-2009
Berichten: 392
Woonplaats: Ruddervoorde

BerichtGeplaatst: Vr Dec 02, 2016 6:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bennos schreef:
Knap hoe je zelf een bestaand product verder wil ontwikkelen! De bedoeling is deze op de markt te brengen?

Ook verlengde beschikbaar (toespoor)?


wat bedoel je juist met 'verlengde beschikbaar'?

jap, als alles past wil ik eigenlijk binnen een 2 weken al pakketjes beschikbaar hebben.

ik maak nog wel eens een topic aan bij techniek of algemeen, want dit staat uiteraard volledig los van men ghia projectje Razz

_________________
CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
MINI COOP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 13-10-2009
Berichten: 392
Woonplaats: Ruddervoorde

BerichtGeplaatst: Za Dec 03, 2016 6:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

eventjes een foto van mijn metaal verwerkings carportkot genomen. een maand geleden was dit nog een kot dat vol met rommel stond.

hoeft werkmateriaal duur te zijn? met een beetje 2de hands te bekijken toch een aantal mooie koopjes kunnen doen. voor een kleine 600€ heb ik het volgende kunnen kopen: halfautomaat (zonder gasfles) van 180A, metaal lint zaag, kolom boormachine, allerhande slijpschijven, schroefdraad tap sets, boormachines,.... ja hier hebben we toch een zeer mooi koopje kunnen doen Cool

in de komende maand kijken we om oprolbare zeilen te kunnen hangen in de carport ervoor, zo kan ik dat gebruiken als zandstraal kot. we zijn weer een stapje verder om een auto volledig te kunnen restaureren Cool

_________________
CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
MINI COOP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 13-10-2009
Berichten: 392
Woonplaats: Ruddervoorde

BerichtGeplaatst: Wo Mei 10, 2017 6:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

even een update van velgen. vooraan 5j en achteraan 6j. achteraan was het toch even puzzelen met de bandenmaat om nergens aan te slepen, maar dit is nu gelukt zonder te slijpen + sleept nergens tegen aan.

het kleur was even schrikken toen ik het zag, maar uiteindelijk valt de combi net uit.

_________________
CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
MINI COOP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 13-10-2009
Berichten: 392
Woonplaats: Ruddervoorde

BerichtGeplaatst: Di Dec 12, 2017 6:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hier mag een slotje op, deze wordt za verkocht. Er zijn 2 andere projecten de centjes van deze heb ik dus nodig voor de andere projecten...

Ik ga deze toch missen, de mechaniek stond nu op punt + met een 1700cc erin ging deze heerlijk vooruit.

_________________
CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group