www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 1:52 pm
eenmalige goedkeuring van gelijkvormigheid

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pietervg



Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 19-8-2012
Berichten: 12
Woonplaats: Oostakker

BerichtGeplaatst: Di Jul 12, 2016 12:08 pm    Onderwerp: eenmalige goedkeuring van gelijkvormigheid Reageer met quote

Ik ben aan het overwegen om een procedure op te starten om te kijken of ik mijn speedster op een of andere manier in orde kan stellen met de wetgeving. Aangezien ik waarschijnlijk niet de enige ben die problemen heeft met de regel die zegt dat alle oldtimers zich in hun originele toestand moeten bevinden. In elk geval ben ik nog niet afgeschoten door de persoon die zich hiermee bezig houd in de keuring van Nazareth. Uiteraard twijfel ik om alles in route te zetten met het risico dat ik helemaal niet meer de baan op mag. Hij is van '65 dus misschien wel een mini waterkansje dat er iets van in huis komt?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
modderbeest



Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 14
Woonplaats: Vaalbeek

BerichtGeplaatst: Di Jul 12, 2016 5:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Succes!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Nick_d
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 2-8-2016
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Di Aug 02, 2016 7:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kan je mij op de hoogte houden want zit namelijk met hetzelfde probleem.
Greets
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
t2 driver
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 14-2-2007
Berichten: 306
Woonplaats: aalst

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2016 6:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dan ga ik u bij deze al moeten teleurstellen.
Een gelijkvormigheid procedure mag je vergeten voor een speedster. Waar ga je al de attesten halen. De enige die ik weet was hoffmann in Duitsland.... of deze nog leverbaar zijn. De enige tip die ik u kan geven is., laat hem keuren door een garagist. Ben je al voor 75% zeker. Ken er die gekeurd zijn.
In het slechtste geval is een andere kas op zetten. Maar ik zou beginnen met de eerste optie
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Freddy.D
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 89
Geregistreerd op: 6-5-2015
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: Vr Sep 16, 2016 6:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoffmann-Speedster is helemaal gestopt met zijn ombouwkits voor kever en dit sedert het in voege treden van de nieuwe Europese richtlijnen inzake het ombouwen van voertuigen, kregen hun speedsters en andere omgebouwde voertuigen zelfs in Duitsland niet meer gekeurd. Indien je omgebouwd voertuig in der tijd, dus voor het in voege treden van die richtlijnen, niet officieel werd ingeschreven als omgebouwd voertuig (met vermelding van de ombouw op de papieren dus) vrees ik dat je speedster een "lost case" is, hoe vreselijk het ook mag klinken...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group