www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 7:06 am
Blauw witten Noorsmurf
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Noorman
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 28-9-2005
Berichten: 1847
Woonplaats: Brugge, ergens op de Astridlaan...

BerichtGeplaatst: Vr Dec 09, 2005 3:43 pm    Onderwerp: Blauw witten Noorsmurf Reageer met quote

zoals de meetsen hier wel weten, heb ik mijn jeanske verkocht, en daarmee de 68er Motorbrandkever gekocht die op de barn stond weg te kwijnen......

dus ikke gaan da spel onder handen nemen.....



eerst en vooral: ne motorbrandkever eeft meestal geen rijdende moteur meer, aja......
wij naar de barn gesjeesd (merci aan Westy 73, mijn trouwe taxi chauffeur!!) en daar wa aan die moteur zitten foefelen.
...



dan de week nadien beroep gedaan op de trekkunsten van Elfer24T die mij, mijne maat en mijn keverke naar huis gesleurd eeft op de remorque.... Laughing serieus wa moeten sleuren thuis om die kever daar deftig af te krijgen, aangezien deze vast stond in eerste versnelling Rolling Eyes

en dan zijn de echte werken begonnen......

kabelkes beginnen steken en de boel eens proper kuisen........ met GROTE dank aan Westy73, want anders ging da ni gelukt zijn.... Exclamation Exclamation




et een en et ander in metalic blauw gespoten vo te kijken wa da gaat geven...... misschien komt et koelhuis en et plaatwerk ook in da kleurke.... Wink Question




dan ook vandeneeste kere maar wa aan de versnellingen zitten rommelen, (je dar moet nog een stofkapke over de pook, ben da vergeten) nu schakelt em goed Wink

en de pook in de chroom gespoten...... Confused




en jawel hoor, de vorte jeansvelgen gaan dervandoor en wa gaat er onder komen???? juist ja Cool




reacties, opmerkingen , alaat mor komen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
selen1003
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 25-4-2006
Berichten: 1266
Woonplaats: erpe-mere (bambrugge)

BerichtGeplaatst: Vr Dec 09, 2005 3:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Da zal zonder twijfel een zalig cruisbaksken worden Very Happy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
graszybug
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 4-2-2004
Berichten: 2659
Woonplaats: get in de belgique

BerichtGeplaatst: Vr Dec 09, 2005 3:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ziet er proper uit!!!
succes ermee

_________________
clean!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
danimieghem



Leeftijd: 87
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Vr Dec 09, 2005 4:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

clean !
good luck noorsmurf

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
spaardingske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 3225
Woonplaats: Booischot

BerichtGeplaatst: Vr Dec 09, 2005 6:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

komt dik in orde he , draait het motorke al ?

grtzzzzzzzzzzzzzz

_________________
'59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87

Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Noorman
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 28-9-2005
Berichten: 1847
Woonplaats: Brugge, ergens op de Astridlaan...

BerichtGeplaatst: Vr Dec 09, 2005 6:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

et moteurke draaid nog niet........

wanttttttttttt: blijkbaar iz de kabel voor de moteur te starten zodanog ver doorgebrand dat deze is doorgebrand tot aan het contact zelf... aangezien ik geen zin heb om da helemaal open te prutsen (wat blijkbaar niet lukt, ik heb da geprobeerd, maar gestopt omdak bang was et naar de kl**** te helpen) zullen we een START knop installeren. dus contact eerst aanleggen en dan een druk op de knop en vroeeeeeeeeem.

heb ook gezien dat de kabel van het oliedrukkontactje aan de moteur ook verbrand is dus da moet ook nog vervangen worden. Shocked

als da gebeurd is (kan nu wel een eindje duren met de examens die in zicht zijn) dan moek nog een batterij hebben en ik hoop dattem dan wil starten.... Cool

wa zou ik doen met et plaatwerk? in het zwart of in het metallic blauw zoals mijn olievuldopke?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Polle van Jut
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 89
Geregistreerd op: 14-10-2004
Berichten: 796
Woonplaats: koningshooikt(lier)

BerichtGeplaatst: Vr Dec 09, 2005 6:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zwart!!
_________________
bollen met die bussen!!

WWW.JOEPILAR.BE Lets rock your f*ckin' party!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
philipke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 30-12-2004
Berichten: 1400
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: Vr Dec 09, 2005 7:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zou ik persoonlijk ook zwart laten; heb je nog een beetje contrast.
alleszins succes dermee!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
vwcarzone
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 4-12-2004
Berichten: 741
Woonplaats: Jabbeke

BerichtGeplaatst: Vr Dec 09, 2005 7:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja ja hoor ziet er een mooie kever uit.

En uwen jeans rijd ook nog altijd rond in de streek hier heb ik gezien. Is nu van iemand uit Varsenare zeker die ook T1 heeft.

Greetz en doe zo voort é.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Noorman
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 28-9-2005
Berichten: 1847
Woonplaats: Brugge, ergens op de Astridlaan...

BerichtGeplaatst: Vr Dec 09, 2005 7:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vwcarzone schreef:
Ja ja hoor ziet er een mooie kever uit.

En uwen jeans rijd ook nog altijd rond in de streek hier heb ik gezien. Is nu van iemand uit Varsenare zeker die ook T1 heeft.

Greetz en doe zo voort é.


klopt volledig! die mannen gan da spel ook onder handen nemen...... aan de moteur gaan ze niks veranderen (hoe zou da toch komen Laughing)... volgend jaar gingen ze der wel nen 1600 in leggen... alez, zouden moeten de plannen zijn.

hebben inderdaad een enorm leuk T1 buske!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group