www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Mei 06, 2024 1:38 am
type3 motor
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
notchback'68
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 787
Woonplaats: Shanghai

BerichtGeplaatst: Za Dec 24, 2005 5:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?p=115912#115912

problemen, problemen...

_________________
www.fototreffen.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
notchback'68
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 787
Woonplaats: Shanghai

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2005 8:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De motor heeft vandaag weer wat rondgedraaid, weliswaar op startmotorkracht Embarassed Nog steeds een probleem met de ontsteking, maar de eerste knallen zijn al uit de uitlaat (maar ook de inlaat Crying or Very sad ) gevlogen!

Nu wachten tot de kevershop uit verlof is om een nieuw condensatorke en nieuwe contactpuntjes te halen.

_________________
www.fototreffen.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
FURBY
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 14-5-2005
Berichten: 1669
Woonplaats: Houthalen

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2005 10:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

heb je carbu liggen voor op die motor ??

probeer anders eerst es met carbu om hem te laten draaien , mss ligt het aan je injectie he ...

het zou kunnen dat er stroomstoringen zijn waardoor je ontsteking ook nie wil ...

_________________

www.furbysherbies.com
Vermogen is hoe hard je de muur raakt... Koppel is hoe ver je de muur meeneemt!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
danimieghem



Leeftijd: -23
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2005 10:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

en bij deze is mijn nieuwjaarswens voor jou dat je moteurke in 2006 perfect moge draaien en je er nog jaren plezier aan mag hebben !
_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Silver RS
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 10
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 10175
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 03, 2006 4:15 pm    Onderwerp: motor.. Reageer met quote

en draait dat al???
_________________
De slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs reeds lang vergeten is! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
notchback'68
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 787
Woonplaats: Shanghai

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 03, 2006 6:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Was het maar waar. De werken liggen stil doordat mijn zus plotseling een kever gekocht heeft (idd, met wat werk aan Confused ) Vandaag daarmee naar de keuring geweest, rode kaart, maar maandag komt dat wel goed.

Maar de motor dus: Het verdelerasje zat er verkeerd in, daardoor vonkte de bougies op het verkeerde moment, wat onmiddelijk de luide ontploffingen in de uitlaat en inlaat verklaart. Dat asje is inmidels al gedemonteerd en zo ligt de boel daar nu toch al een maand in een hoekje.

Ik heb er goede hoop op om volgende weer aan de motor te kunnen werken. Maar ik moet eerst ook nog wel een versnellingsbak op de kop tikken om de boel te kunnen (test)starten.

Grtz

_________________
www.fototreffen.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
notchback'68
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 787
Woonplaats: Shanghai

BerichtGeplaatst: Di Mrt 28, 2006 7:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, we gaan er weer aan beginnen. De kever van mijn zus gekeurd en in orde gezet (andere volgorde natuurlijk Confused ). Net nog wimperkes opgezet, wat een kl**ewerkje zeg!!

Maar dus nu worden de motorwerken hervat!
Hopelijk kan ik snel posten: IT'S ALIVE! Rolling Eyes

_________________
www.fototreffen.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
notchback'68
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 787
Woonplaats: Shanghai

BerichtGeplaatst: Za Apr 08, 2006 3:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

IT'S ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laughing

but not kicking Sad

Eerst was er geen leven in te krijgen, bleek slecht massa contact te zijn van de bobijn (beetje te goed geverfd Embarassed )

Bij de volgende testen wou hij precies wel aanslaan maar altijd net niet.
Bleek dat de injektoren aan 1 kant slecht contact gaven, dus er werd geen benzine ingespoten.
Stekker beetje dieper gedrukt en 't spel vloog in gang.

Heeft een paar gestart (wel maar 4-kant vond ik Confused ), dan was de startmotor al lekker overhit en was het testen gedaan. Compressie is hoger dus ik denk dat die startmotor zich te veel moet forceren. Of kan dat niet?

Dus nu zit ik me af te vragen.... Kan ik een 6-volt startmotor ombouwen om die te gebruiken? Of koop ik beter zo een high-torque startmotor nieuw van -hou je vast- 285 euro?

Grtz

_________________
www.fototreffen.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Silver RS
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 10
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 10175
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Za Apr 08, 2006 3:38 pm    Onderwerp: motor Reageer met quote

hoeveel is uw compressie verhouding? ik heb 9.2/1 en gaat probleemloos met originele starter
_________________
De slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs reeds lang vergeten is! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
notchback'68
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 787
Woonplaats: Shanghai

BerichtGeplaatst: Za Apr 08, 2006 3:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goeie vraag, ik heb 2 mm uit mijn cilinderkoppen gefreesd, maar ik denk dat je daar weinig aan hebt.

Standaard dubbelpoorts 1600 koppen met 1641 zuiger-cilinderset.

Motor is heel moeilijk rond te draaien met de hand.

_________________
www.fototreffen.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group