www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 5:39 pm
Brazilliaanse Vw T1 1975
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
FrankBus
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 90
Geregistreerd op: 29-6-2008
Berichten: 2292
Woonplaats: Heusden-Zolder

BerichtGeplaatst: Za Jan 07, 2017 12:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Echt wel vet die Brasil bussen !!!
_________________
Mistabuzdriver
T2a'68 Sold
Spaar '75
T1 ' 58
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Gunbab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 30-4-2006
Berichten: 911
Woonplaats: Minderhout, Hoogstraten, BE

BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2017 8:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Op de swapmeet een gaspedaal revisiesetje gekocht van BUSOK. Kost wel wat centjes. En van Dirk (CSP) had ik een paar weken terug de nieuwe hoofdremcilinder mogen ontvangen. Die kan ook gemonteerd worden.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Gunbab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 30-4-2006
Berichten: 911
Woonplaats: Minderhout, Hoogstraten, BE

BerichtGeplaatst: Wo Okt 25, 2017 4:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nog eens een kleine update doen, na enkele maanden stil te hebben gestaan. Het gaspedaalsetje van Butty bits is gemonteerd
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Gunbab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 30-4-2006
Berichten: 911
Woonplaats: Minderhout, Hoogstraten, BE

BerichtGeplaatst: Wo Okt 25, 2017 4:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ook hebben we de verlaagde spindels gemonteerd. Oogt toch ineens een heel pak mooier. Ik had mijn originele stalen 15 duims velgen eronder maar, bij nader inzien ga ik toch voor een chrome set velgen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Gunbab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 30-4-2006
Berichten: 911
Woonplaats: Minderhout, Hoogstraten, BE

BerichtGeplaatst: Wo Okt 25, 2017 4:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En omdat we toch gelijk goed bezig zijn ook maar een elektronische ontsteking gemonteerd en de motor ook maar een volledige beurt gegeven met nieuwe olie, bougies en bougiekabels.
Ook waren de bumpers na het stralen te hard gedeukt. Deze heb ik dan verkocht en heb ik maar een nieuwe set USA bumpers aangekocht.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Gunbab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 30-4-2006
Berichten: 911
Woonplaats: Minderhout, Hoogstraten, BE

BerichtGeplaatst: Wo Okt 25, 2017 5:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ook hebben we de oude kabelboom eruit gegooid. deze was lekker krokant en op zijn Braziliaans gerepareerd. Helemaal niet veilig. Een nieuwe kabelboom van VW Looms. Kost wel wat maar dan heb je ook wat.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
TRC
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 21-6-2008
Berichten: 583
Woonplaats: Heffen(Mechelen)

BerichtGeplaatst: Wo Okt 25, 2017 8:44 pm    Onderwerp: Chrome set velgen Reageer met quote

Gunbab schreef:
Ook hebben we de verlaagde spindels gemonteerd. Oogt toch ineens een heel pak mooier. Ik had mijn originele stalen 15 duims velgen eronder maar, bij nader inzien ga ik toch voor een chrome set velgen.


Wat zoek je van chrome velgen?
Ik heb hier nog een set sprinstars liggen en en set aerevo brm in 17 duim's.
Bij interesse laat je maar iets weten.

Grtjes
Jurgen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Gunbab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 30-4-2006
Berichten: 911
Woonplaats: Minderhout, Hoogstraten, BE

BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2018 6:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nog even een kleine update meegegeven. Ondertussen heb ik al enige kilometer gereden met de bus. Zoals vb een trouw, een lange trip naar Wanroij. en natuurlijk de toertjes rond de kerktoren. De bus gedraagt zich super goed en rijd echt lekker. Ook veel bekijks. Voorlopig is de bus af. Technisch, mechanisch is hij helemaal klaar.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group