www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Jun 16, 2024 4:16 am
Keuring Chassis/bodemplaten

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MG




Geregistreerd op: 24-3-2004
Berichten: 16
Woonplaats: Linden

BerichtGeplaatst: Do Apr 29, 2004 10:17 am    Onderwerp: Keuring Chassis/bodemplaten Reageer met quote

Hallo,

Ik zou mijn kever graag voor dagelijks gebruik willen laten keuren, maar ik heb mijn twijfels over bepaalde laswerken die aan de bodemplaten en langsdragers zijn gebeurd.

De bodemplaten onder batterij(rechtsachter) en linksachter waren doorgeroest. Men heeft dit gerepareerd door er onderaan 2 vlakke platen (+/- 25 x 30 cm) tegen te lassen. Dit is op een goede manier gebeurt, maar de platen hebben niet het profiel van bodemplaten.

Aan de onderkant van de rechter langsdrager is over de halve lengte een overzetplaat gelast, van het type waarbij chassis en kas aan elkaar gelast worden.

Ik zou vrij dringend met deze wagen moeten kunnen rijden, dus is mijn vraag:
Geraak ik met deze reparaties door de keuring?

Thanks,
Mark

PS: ik ben van plan dit correct te repareren met nieuwe bodemplaten, alleen heb ik hier geen tijd voor eer dat ik met de wagen op de baan zou moeten...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
bloemme



Leeftijd: 54
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Do Apr 29, 2004 10:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik zou niet weten of dit een probleem is , als het gelast is volgens de regels van de keuring ! ik zie dat je van winksele bent dan kan ik je maar als tip geven dat ze in de keuring van Vilvoorde volgens mijn ervaringen soupeler zijn dan in Rotselaar en van afstand is dat niet zoveel verschil !
_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Martenni
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 17-1-2004
Berichten: 813
Woonplaats: Kalmthout

BerichtGeplaatst: Do Apr 29, 2004 11:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het vervangen van geprofileerde platen door niet-geprofileerde wordt in principe niet meer aanvaard door de technische controle.

Je zou kunnen proberen natuurlijk, maar ze mogen afkeuren. Of ze ook effectief zullen afkeuren, dat kan ik niet voorspellen. Het zal ervan afhangen wie de keuring uitvoert, en hoe groot het 'opgelapte' oppervlak is.

BTW, je kan in elk keuringsstation een foldertje krijgen waarin de toegestane en niet-toegestane herstellingen staan uitgelegd. Nu ja, foldertje, 't is niet meer dan een A4ke.
Als je grote herstellingen moet uitvoeren aan dragende elementen, dan raad ik aan dat je eerst dat foldertje eens leest, kwestie van geen herstellingen te doen die je achteraf moet her-herstellen Embarassed
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
MG




Geregistreerd op: 24-3-2004
Berichten: 16
Woonplaats: Linden

BerichtGeplaatst: Za Mei 01, 2004 12:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor de antwoorden.
Ik denk dat ik in 1e instantie maar eens naar Vilvoorde rijd en er zo probeer door te geraken.
Als dat niet lukt dan zal er toch niets anders opzitten dan het foldertje eens mee te nemen en de bodemplaten te vervangen.
Op hoop van zegen dan maar...

Thanks,
Mark
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group