www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Jun 28, 2024 7:14 am
Een gewaarschuwd man....

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stijn GH
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 23-4-2013
Berichten: 55
Woonplaats: Koksijde

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2017 7:57 am    Onderwerp: Een gewaarschuwd man.... Reageer met quote

2 weken geleden ben ik onderstaande 2 pickups gaan bekijken.
https://www.2dehands.be/autos/volkswagen/t2/vw-pickup-t2-1970-2-347361748.html

Ik zoek een T2 pickup met huif waarvan ik de huif wil bedrukken voor reclamedoeleinden. Nu, deze zouden in perfecte staat zijn en waren BTW wagens.
Na 2 mailtjes ik dus naar Limburg.

Ik maakte een afspraak met de verkoper en vroeg:
- om een testrit te kunnen maken
- de wagen op de brug te zetten (hij zei me zelf dat zijn buur auto's restaureert)
- de huif te monteren

Na 3 uur enkele rit (en dat wist hij dat ik van zo ver moest komen) bel ik hem op dat ik er ben. Meneer was niet thuis....
Zijn broer zou mij te woord staan, maar die wist niets van de wagens en van oldtimers in het algemeen.

Bij eerste inspectie zag ik al dat de wagens niet waren wat hij beweerde.
Enfin: de magneet bleef bij wagen 1 nergens hangen, dus die was al afgeschreven
De 2e wagen doorstond de magneettest wel.
Enkel: slecht laswerk aan vloer cabine.
Motorruimte naar wielkast had een raar plekje....en ja hoor, een groot gat, gedicht met mastiek en dan wat verf erover....
Remcylinder lekte als een zeef.
Inmiddels had de broer de buurman erbij gehaald. Maar die had ook geen tijd, het was kijken en kopen of niet kopen. Voor de rest had niemand tijd.
Enfin, die man terug weg, ik geprobeerd de motor te starten...contact, maar niets
De buurman teruggehaald...start.
In het verleden reeds 7 VW's gehad, dus ik weet heus wel hoe ze starten. Ik vroeg hem om het nogmaals over te doen en hij zat aan het stuur te friemelen terwijl hij contact maakte. 'ja das normaal, bij een VW moet je wat aan je stuur friemelen om hem gestart te krijgen'....yeah right.
Enfin, eens gestart gaf hij gas als een halve zot....ik vraag laat die motor eens gewoon op ralenti draaien....bruuup bruup....viel direct stil.
HIj had 5 minuten ervoor gezegd dat de motor volledig gereviseerd was, alles was vervangen.....
Maar ook dat is volgens hem normaal bij een VW...dat blijft niet draaien in ralentie....yeah right again

Enfin, ik had het daar gezien. 3uur terug naar huis gebold en in de wagen de verkoper opgebeld en hem gewezen op het feit dat ik
a) not amused was dat hij zijn afspraken niet nakwam
b) ik wel een bod wou doen, rekening houdende met de mankementen die ik uiteraard niet ingerekend had gezien het een perfecte resto zou zijn

Hij nam notie van het bod en zou me dezelfde avond nog laten weten of hij dit aanvaarde of niet. U raadt het al: die mens heb ik niet meer teruggehoord.

Ik hoop dat hij zijn andere zaken beter regelt.
Ik schrijf niet vlug een negatief stukje, maar deze man trapte wel even op mijn tenen....dus vandaar: een gewaarschuwd man is er 2 waard.....laat deze pickups maar links liggen, zeker voor dat geld

_________________
Porsche 944 turbo - 1985
Kever 1200 - 1976
T2ab - 1971
Karmann Ghia - 1970 - SOLD
Karmann Ghia - 1971 - SOLD
T2B highroof - 1978 - SOLD
T2B Westfalia - 1978 - SOLD
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group